Hakutulokset

  1. F

    Kiitos ja näkemiin!

    Hei kaikki palstalaiset! Olen taas ollut etuoikeutettu päästessäni jakamaan huolet ja murheet kanssanne, onneksi matkaan on mahtunut myös hyviäkin asioita. Kiitos kaikille mielenkiintoisista kysymyksistä! Oikein hyvää kesää ja paljon plussatuulia kaikille, toivottavasti palataan syksyllä...
  2. F

    Asiantuntija lomailee

    Hei kaikki palstalaiset! Olen ensi viikon (17.3-25.3.12) lomalla enkä valitettavasti silloin pääse vastaamaan kysymyksiinne. Palaan kysymysten pariin mahdollisimman nopeasti seuraavalla viikolla kun olen taas töissä! Plussatuulia kaikille yrittäjille :) t.Heli
  3. F

    Asiantuntija vastaa

    Hei kaikille, täällä taas valmiina vastaamaan mieletänne askaruttaviin kysymyksiin! Koska palsta on tauolla ollessa selkeästi elänyt omaa elämäänsä, ajattelin, että alan nyt tästä päivästä eteenpäin vastaamaan minulle esitettyihin kysymyksiin. Toki vastaan myös mielelläni jo käynnissä...
  4. F

    Asiantuntija kiittää ja kumartaa!!

    Hei kaikille! Asiantuntijapalstani on siis lopettanut toukokuun alussa. Olen vielä tänään vastannut kaikille, jotka olivat jättäneet kysymyksen vielä huhtikuun puolella. Kiitos kaikille mielenkiintoisista kysymyksistä, niihin on ollut oikein mukava vastailla. Toivon kaikille yrittäjille ja...
  5. F

    Asiantuntija taas paikalla!

    Hei kaikille! Lomien ja vuoden vaihteen sairastelujen jälkeen olen taas paikalla vastaamassa kysymyksiinne. Pyrin vastaamaan kysymyksiin n.kerran viikossa ja pahoittelen, että kysymyksiin mitkä on jätetty jo joulukuussa pääsen vastaamaan vasta nyt, toisille ehkä liian myöhään...

Yhteistyössä