Hakutulokset

  1. Satunnainen vierailija

    Auttakaa rintaliiviongelmassa *kuvia*

    Heti kättelyssä sanottakoon, että tässä mielenhäiriössä kirjoittamani aloitus poistettakoon pyynnöstäni heti tultuani järkiini. Tässä siis suurin osa rintsikoistani, joita ei voi käyttää. Tässä taas ne, joita käytän (alimpia eniten ) Ongelmana on "pullonkaulahartiat". Olkaimet...
  2. Satunnainen vierailija

    Mitähän meistä maailmalla ajatellaan? :D

    Presidentti Pääministeri Joitakin kansanedustajia/ministereitä...
  3. Satunnainen vierailija

    Hyvää huomenta kaikille pitkästä aikaa :)

    Mikä pössis?
  4. Satunnainen vierailija

    Haa! Löysn ikivanhan nikkini :D

    Pitää katsoa, jos en tällä nikillä saa ikäviä vastauksia :)
  5. Satunnainen vierailija

    Näin meillä... (akka ja kissa)

    YouTube - Simon's Cat 'Cat Man Do' :D
  6. Satunnainen vierailija

    Lauantai-illan KUVAPINO

    Tässä minun kuvani, niin ysäriä. ;)
  7. Satunnainen vierailija

    Tää musiikki on nyt kolahtanut

    YouTube - Sunrise Avenue - Hollywood Hills Jotain sentäs Black Sabbathin rinnalle. :)
  8. Satunnainen vierailija

    KIRPPISLÖYTÖJÄ -ketju

    Puinen rasia 3 €, mutta kassa löi jostain syystä 0.30 € ja pohjassa lukee Risto-Matti Ratia. Siis järjetön säästö! Kynnysmatto parvekkeen oven alle 3 €, jota kissakaan ei enää saa riepoteltua pitkin huonetta. (Toivottavasti ei tule 2x, kun spämmi vei ekan viestin ei kirjautuneena)
  9. Satunnainen vierailija

    Tätä on odotettu! Kampanja lupatarkastajia vastaan :)

    Nyt torjutaan tv-lupatarkastajia: "200 euron vastausmaksu" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  10. Satunnainen vierailija

    Laitetaanko kuvaketju?

    Jokainen kohdallaan voi pyytää seuraavaa laittamaan vaikka toisen kansion 3. kuvan. Mulla se on tämä
  11. Satunnainen vierailija

    Huomenta :)

  12. Satunnainen vierailija

    Suomalaisia hyviä piisejä

    Sunrise Avenue: Hollywood Hills YouTube - Sunrise Avenue - Hollywood Hills Ja Stratovarius: Black Diamond YouTube - Stratovarius - Black Diamond
  13. Satunnainen vierailija

    Hei etkö olis voinut minun antaa auttaa tuota ihmistä?

    Olisiko se ollut sulle niin paha? Sinun vaan pitää päteä tässä pienessä foorumissa.
  14. Satunnainen vierailija

    Mitä tää on? Ihottumaa?!

    Iho meni kirjavaksi ja sormet turposivat ihan puolen tunnin sisällä. Vasen käsi on ihan puutunut....
  15. Satunnainen vierailija

    Löytyipä minullekin jotain tuon ikuisen Black Sabbathin rinnalle :)

    YouTube - Sunrise Avenue - Hollywood Hills
  16. Satunnainen vierailija

    Neljä metriä pitkä verholauta

    Haluasin siis 70-luvun talolle tyypillisen 30 cm leveän ja painavan verholaudan tilalle verhotangon. Ongelma onkin tuo pituus. Minulla ei ole sälekaihtimia ja verhot pitäisi joskus saada vedettyä eteen. Tanko taas on niin pitkä, että siinä välilläkin pitäisi olla pidikkeet, joiden ohi...
  17. Satunnainen vierailija

    Mistä samanmoista lattialaattaa?

    Tämä kuva on Ruusutapettia-blogista (linkitys ei onnistu nyt) ja on tuotu Dubaista. (Ignooratkaa raana, en nyt kerkiä viimeistellä mitään). Kaakelikeskus tai joku firma myy jotain vastaavaa, mutta nyt en muista, missä lehdessä näin sen. Koti & Keittiö?
  18. Satunnainen vierailija

    Laitanpa kuvan tuunatusta kuivauskaapistani

    Poikani 26 vee tuumas, että onpa mummomaista. Mutta minähän olenkin mummo just sen pojan toimesta!
  19. Satunnainen vierailija

    Minua on nyt kiusattu täällä.

    En olisi uskonut, että aikuiset naiset toimivat noin. Luulin, että koulukiusaaminen olisi kohdallani riittänyt. Pakko poistua täältä.

Yhteistyössä