Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Niin ja fb ryhmä kiinnostaa minuakin, joko sellainen on??
  2. S

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Moikka, varovaisesti liityn joukkoon, 3.11 tein ekan haamun ja tänään selvä plussa. Olen 33vuotias neljän lapsen äiti, viimeisen vuoden aikana on koetti kkm, tuulimunaraskaus ja keskeytys kromosomipoikkeavuuden vuoksi, nyt siis hyvin suuri pelko että joko onnistuu... La on arvaus 13.7, koska...
  3. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    MeaMinnis voi kökkö :unsure: Mutta toivotaan et nyt ilman kaavintaa tulis loput pois!!! Täällä järkky päänsärky ja tosi itkuherkkä päivä tänään, pikkuista rakasta niin kova ikävä:(
  4. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Iinaelina tervetuloa :) Täällä nyt tasan viikko leskeytyksestä:cry: Olo vaihtelee, tänään taas ihan kamala ikävä ja kyyneliltä ei ole vältytty... Vuotoa ei nyt ole pariin päivään ollut, korkeintaan pientä ruskeaa tuhrua...lokakuussa kkm:ssa oli myös viikon jälkivuotoa eli varmaan nytkin...
  5. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Meaminnis :cry:
  6. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mulla lokakuussa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kesti jälkivuotoa runsaan viikon ja olin tuntevinani oviksen ja aloitin siitä viikon päästä terolutit ( mulla pco ja aina ollut tukena limakalvon vahvistamiseksi), mutta ei ollutkaan ovis ja kolmen viikon päästä alko vuoto... Seuraavassa...
  7. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Heippa! Mä voisin tulla porukkaan :) Mä olen 32vuotias neljän lapsen äiti ja elän tällä hetkellä suuren surun ja ikävän keskellä...minulle tehtiin perjantaina lääkkeellinen keskeytys viikolla 14, sikiön kromosomipoikkeaman vuoksi :cry: Päätös oli raskas mutta oikea <3 pieni täydellinen poika...
  8. S

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Siis mukeloiden :LOL:
  9. S

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hipetin kyllä on täysin normaalia menkkajuilinta mulla ollut sitä myös joka raskaudessa :) Minäkin nukuin tosi levottomasti ja näin aivan järjettömiä unia:confused: Nyt kuuntelenkin taas noiden museoiden kiukuttelua...huoh :mad: Samsukka ja papu 5+0
  10. S

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ja hei miten se linkin lähetys tapahtuu?? Nimimerkki tyhmä....
  11. S

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Heippa uusille tervetuloa =) Mä pääsen varhaisultraan ihan julkiselle, koska lokakuussa oli keskenmeno ja tyhjennys, täällä se oikeuttaa varhaisultraan seuraavilla kerroilla. Hyvä koska aina oon siellä käynyt. Ma ajattelin soitella aikaa ja luulen että 7+ jotain se sitten on!?? Täällä ei...
  12. S

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moikka! Varovasti tänne ilmoittaudun, keskenmeno takana 10/2015, mulla pco ja pitkä kierto ja terot apuna nytkin! La 4.9 oviksen mukaan eli tänään 4+3 <3 Testi oli + 26.12 ja varma olin tärkeistä jo ennen plussaakin . Keskenmenneessä olin todella levoton ja varma ettei kaikki ole hyvin, mutta...
  13. S

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Moikka!Ajattelin tulla kertomaan että meille ei vauvaa tule =( kävin viikko sitten torstaina ultras jossa alkio vastasi vasta 5+6 ja mekkoja mukaan olisi ollut 6+5, mun vaisto sanoi jo silloin että kaikki ei ole hyvin...eilen kävin uudestaan ja alkio vastasi 6+1 eli oli viikossa kasvanut vain...
  14. S

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Heippa! Mun tulee pyörittyä kans facen puolella. Täällä parina päivänä ollut etovaa oloa aaltomaisesti, mutta tänään ei....toisista ollut kans samoin ja seuraavana päivänä kahta ällömpi olo. tsemppiä kaikille mä siirryn varmaan kokonaan tonne faceen, se on niin paljon jotenkin helpompi
  15. S

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Mä nyt jo rauhottunut ja päätin ottaa varman päälle ja mennä vasta sillon 2.10 eli 7+6 ultraan koska sillon ihan varmana näkyy jo syke ja säästyn lisä huolelta =)
  16. S

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Mulla oileesti kohta nuppi sekoaa kun oon ihan varma että tää on tuulimuna :(varasin ultran tänään jo aiemmaksi eli se on nyt 21.9 ja sillon on 6+2...oireitakaan ei ole alkais vaikka se pahoinvointi... jotenkin oon tosi ahdistunut nyt koko asiasta enkä uskalla yhtään aatella muuta kuin...
  17. S

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Voi Theran Kyl nää huolet vissiin kuuluu tähän asiaan Rakastava äiti kuulostat ihan minulta Minä tänään vielä testasin digillä ja tuli heti lukeen raskaana ja viikot 2-3 eli uskoa se pittää vaikkei oireita kauheesti olekaan!!
  18. S

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Niin ja rinnat mulla ei ole koskaan ollut kipeet...
  19. S

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Hei vaan! Mulla on tänään ihan paska päivä, kaikki veetuttaa, mietin vaan et varmaan ei ole vatsassa kun tyhjä pussi mä oon aina panikoija....eli Rakastava äiti täällä kohtalitoveri!! Pahoinvointia ei ole vieläkään...muistan kyllä et ois muissakin alkanu vasta viikolla 6...tuntemuksia on...
  20. S

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Rakastava äiti paljon jarrusukkia nyt pikkuiselle miten tää aika voikaan olla näin pitkää.... mulla on kaverilla kotidobbleri josta on kuullut sydänäänet kotona jo 7viikolla, saan sen nytkin niin saa tarkastella välillä pissihätä on ihan koko ajan ja töissä saa ravata vesassa koko ajan, kahvia...

Yhteistyössä