Hakutulokset

  1. SIWA

    Kummasta vartalotyypistä pidät enemmän? Kumpi itse olet?

    b on naisellisempi,tykkään! mä oon ite tikku suora ilman kurveja...
  2. SIWA

    jaahas,nyt sit tiiän mikä mua vaivaa...murrr.

    ihanaa,onnea :flower:
  3. SIWA

    Mistä desinfiointiainetta siivoukseen?

    tääl on toinen laikkari,ja totta jos on kloriittii pakko käyttää nii kylmään veteen ja ei lämpimiin tiloihin'!
  4. SIWA

    Mistä desinfiointiainetta siivoukseen?

    oikeassa olet,tutkimuksien mukaan se tulee kissan pissasta ja luultavimmin vain kissanvadista...ellei se kissa ny pöydille kuse! meille on annettu neuvot lääkäristä ja neuvolasta että vadit dessataan mutta ei esim.tarvii pöydän pintoja rupee semmoseen...
  5. SIWA

    paljonko teillä raskausviikkoja

    hmm,tulisinko nyt mukaan tähän :) rv6 ja munajohtimet solmittu 3v sitten :D
  6. SIWA

    Vihdoinkin...kesäksi luvattu Kaksplus saapui (sen sai kun kesällä vastasi sivustolla kyselyyn)! Onko muut saaneet sen?

    eilen tuli :) mut emmää mihkään kyselyihin oo vastannu,uus akka täällä...
  7. SIWA

    Kuka halua mun puolesta tehdä työt

    jepp,mäki haluun tietää...ootko raskaana :)
  8. SIWA

    olitko koulussa se, joka jäi aina parittomaksi liikuntatunneilla tai ryhmätöissä?

    mä olin sosiaalinen jo muksuna ja vielläkin olen todella ulospäinsuustautuva.ja kumminkin jo eskarista lähtien jäin kaikesta ulkopuoliseksi,tein kaikki "rymätyöt" yksin,ei viittiny opekaan ketään pakottaa mun seuraks :) mun sosiaalinen piiri on aikuisena kumminkin todella laaja ja olen...
  9. SIWA

    Äidit, joilla on imetetyn lapsen lisäksi myös vain korviketta saanut lapsi!!!

    joo,niin meilläkin...toi jätkä lasee kertolasuja 6v...mut uskon myös et ehkä noi numero geenit on suvussa perittyjä :) nyt ku lukee näitä jää ihmettelemään miks korvikeruokittu on terveempi kuin imetetty... :confused:
  10. SIWA

    Äidit, joilla on imetetyn lapsen lisäksi myös vain korviketta saanut lapsi!!!

    mun esikko sai korviketta syntymästään lähtien,mun rinnat ei vaan tajunnu et pitäs maitookin tuottaa :) esikko perusterve laps jolla flunssa 1 vuodessa. mun kuopus,imetin 7kk.noh,paljon sairasteleva ja jatkuvasti poissa hoidosta.vakaviakin sairauksia todettu. usko0n enempi siihen et lapset...
  11. SIWA

    Olitko koulussa niitä jotka keksivät tekosyitä, että eivät joutuisi uimaan, koska pelkäsivät, että muut näkevät karvat?

    ei voi mitään,meil on karvanen suku.kai sil joku nimityskin on ku liian varhases vaihees kasvaa...mut empä muista eikä kiinnosta :)
  12. SIWA

    Olitko koulussa niitä jotka keksivät tekosyitä, että eivät joutuisi uimaan, koska pelkäsivät, että muut näkevät karvat?

    mä olin jo valmiiks koulukiusattu et sil ei ollu mitään välii miten simmareis näytin itteni,no karvoi rupesin poistelee jo 3lk tost binirajasta ni ei tarvinnu sitä häpee :)
  13. SIWA

    Mistä desinfiointiainetta siivoukseen?

    se desinfioiva sana otettiin pois muistaakseni siks ettei ollu ympäristöystävällinen,mutta tolulla on desinfioivat aineet kaikissa tuoptteissa kun ne itse laimentaa oikein.ja toi ympäristöystävällisyys otettiin eu:n takia pois vain kun sana oli noin ei niin ystävällinen,eihän eu:n mukaan voi...
  14. SIWA

    Tv-maksu nousee ensi vuonna 250 euroon:-)

    mä oon mustana tässä,mut en maksa turhasta...meijän perheessä kun ei hirveest töllöö katota,se kerta viikkoon.olis hyvä jos maksut menis sen mukaan miten usein katotaan ja mitä kanavia.
  15. SIWA

    Miltä tuntuu olla varakas?

    mä tein taloudellisen laskun ja erosin miehestäni kun huomasin että varakkuudesta huolimatta en ole onnellinen mieheni kanssa.nyt olen köyhä kirkonrotta uusioperheessä yh vaiheen jälkeen,ja ikinä en ole näin onnellinen ollut!olen syntynyt myös kultalusikka suussa,sieltä "svenska talande bättre...
  16. SIWA

    puolen tunnin päästä olen todella tyytyväinen

    ilonpilaaja...
  17. SIWA

    Mitä astiastoa alkasitte kerätä 17-vuotiaalle nuorelle naiselle?

    teema olis ajaton ja kiva...ja jos tiedät viellä siskon mieliväreistä jotakin :)
  18. SIWA

    puolen tunnin päästä olen todella tyytyväinen

    sillon on viimonen vahakerros kuivunut ja voin ilokseni sanoa että kaikki lattiat on tän syksyn osalta vahattu ja ikkunatkin jo pesty...joulu here we come :D
  19. SIWA

    pääseekö muut huutikseen tai naamakirjaan?

    mä pääsin naamaan mut en voi lataa kuvia enkä kirjottaa statusta...
  20. SIWA

    jee,MÖRKÖ pääsee kuulemma lapsensa kanssa huomenna tutkimuksiin...ihanan nopeeta toimintaa

    MÖRÖN poikanen pyörtyi sunnuntaina ja lakkasi hengittämästä,3v.ambulanssilla oli kiidätetty jorviin,tänään olivat kuulemma soittanu sairaalasta siskolle että huomenna laps tutkimuksiin.onkse nyt sit tää aivokäyrä tutkimus ku pitää nukkuu päikkärit sairaalassa johdot päässä...

Yhteistyössä