Hakutulokset

  1. M

    Suomi-Ruotsi-perheet?

    Del
  2. M

    Erota?

    Olen miettinyt eroa jo jonkin aikaa, mutta meillä on yhteinen lapsi, joka on vielä todella pieni (1 v 3kk). Ilman lasta olisimme jo luultavasti eronneet. Tiedän, ettei kukaan voi tulla tänne sanomaan, että kannattaako erota vai ei, mutta olisi mukava kuulla muiden kokemuksia... Miten muut...
  3. M

    Parhaat tuplavaunut?

    Haluaisin kuulla kokemuksia tuplavaunuista, lapsille tulee ikäeroa 1v 10kk, joten tuplille ei ole tarvetta jatkuvasti, mutta jonkin verran kuitenkin. Toiveena olisi vaunut, jotka saisi myös yhden lapsen rattaiksi sekä molemmat pystyisivät nukkumaan vaunuissa samaan aikaan. Mielellään...
  4. M

    Kesävauvojen treffit MA 31.1

    Hejsan! Me voitais tulla, kerrankin kun neiti on terveenä :) Vi ses!
  5. M

    ~Kesän-2010 lapset~ TREFFIT to 20.1 klo 10.00

    Heips, meillä ei ole allergioita :)
  6. M

    Raskaus ja sen aikainen masennus.. vertaistukea/omia kokemuksia

    Mulla oli raskauden aikana masennus ja synnytyksen jälkeen sairastuin myös masennukseen. Jos koet olevasi todella masentunut, niin suosittelen ehdottomasti lääkityksen jatkamista! Itse söin koko raskausajan Cipralexia 5mg/pvä ja lopetin lääkkeen kk ennen laskettua aikaa. Mulle lääkärit...
  7. M

    ~Kesän-2010 lapset~ TREFFIT to 20.1 klo 10.00

    Moikka, lueskelin tota aikasempaa ketjua ja tarkoitus oli tulla mukaan jo viime torstaina mut sairastuttiin. Voitais tulla kyllä tällä kertaa mukaan! Laitan sulle yv:tä :) T. äiti 24v ja neiti 8kk
  8. M

    Unettomuus ja imetys

    Mulla alkoi unettomuus heti vauvan synnyttyä, vauva on nyt kohta 7kk. Aluksi söin Oxaminia (rauhottava lääke) kun vauva oli pari vkoa vanha. Sen kanssa saa imettää, mutta sitäkin tulisi ottaa tilapäisesti eli mieluiten pari pvää. Vauvan ollessa 4kk kaikki alkoi kuitenkin uudestaan, vauva...
  9. M

    6kk vauvan hampaiden hoito

    Hejsan! Meidän neidillä (ikää 6kk) on puhjennut ensimmäinen hammas. Olen harjannut hampaat kaksi kertaa päivässä, mutta nyt mietin tulisiko vauvalle antaa lisäksi Xylitolpastilleja tms. aina ruuan jälkeen? Eihän näin pieni tajua miten niitä syödään? :D Minkä ikäisenä niitä suositellaan...
  10. M

    Kaksisuuntainen mielialahäiriö?

    Mitä lääkettä syöt tällä hetkellä? Mulla käytössä Cipralex 10mg/pvä. Itselläni on jotenkin todella vaikeaa ns. "rauhoittua", esimerkiksi kun olisi tarkoitus mennä nukkumaan. Rauhoittuminen pitää aloittaa monta tuntia ennen, tai muuten nukkumisesta ei tule mitään. Kaverit ja avopuoliso ovat...
  11. M

    Sormet kutiaa ja raavin ne rikki

    Mulle tuli tollasia oireita pitkään jatkuneesta stressistä. Voisiko olla sama sulla? :|
  12. M

    Kaksisuuntainen mielialahäiriö?

    Haluaisin kuulla muiden kaksisuuntaisen mielialahäiriön diagnosoinnista ja oireista... Miten alkoi? Miten kauan diagnoosissa meni? Miten olet pärjännyt synnytyksen jälkeen? Minulla epäillään kaksisuuntaista mielialahäiriötä, taustalla monta masennuskautta, jotka on diagnoisoitu aikaisemmin...
  13. M

    Kaksi- ja kolmikieliset perheet? :)

    Del
  14. M

    Kaksi- ja kolmikieliset perheet?

    Del

Yhteistyössä