Hakutulokset

  1. Ruutinen

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    :love::love:Laskettu aika Kesäkuussa 2017 :love: Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys Tiedot punaisella värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla...
  2. Ruutinen

    Voi ei, taas vauvakuume. Huonoon aikaan?

    Poika täyttää syksyllä kolme, vanhempi lapsi menee jo kuudennelle kouluun. Olen lopettamassa opiskelua tän vuoden loppuun ja töihin pitäis kyllä mennä kun on tuota velkaa niin kauheesti ja talous on aika tiukilla ollut. No luonnollisesti, kun itse opiskelen ja isäntä työttömänä (ja tulee olemaan...
  3. Ruutinen

    Päivärytminne? (Äidin ja vauvan)

    Olen alkanut pohtimaan tätä päivärytmiasiaa ja sitä, kuinka ehditte hoitaa kotitöitäkin vauvan hoidon ohessa :) En itse ole kovin järjestelmällinen tai säntillinen ihminen ja päivät ovat menneet aikalailla lapsentahtisesti. Kotityöt kasaantuu ja tuntuu ettei jaksa edes aloittaa mitään isompaa...
  4. Ruutinen

    Kuinka saisin lisättyä rintamaitoni määrää (hurrrjasti) ?

    Oijoi, auttakaahan nyt tai heitän kyllä pyyhkeen kehään ihan kohtsillään. Poika on nyt 6 viikkoinen ja olen osaimettänyt koko ajan tähän asti. Näin voisin jatkaakin, mutta nyt olen huomannut että pojan syöntimäärät ovat taas hurjasti kasvaneet ja mun ryntäät eivät pysy mukana. Syyt tähän ovat...
  5. Ruutinen

    Voiko 170 olla mitenkään pojan syke?

    Heii.. Olen lueskellut sykeaiheisia keskusteluja pitkin poikin ja huomannut että näin korkeat sykkeet on lähes poikkeuksetta ollut tyttövauvoilla. Mitenkäs, onko kenellekkään tullut poikaa näillä sykkeillä? Niin ja vaikuttaako viikot sykkeeseen? Lähinnä siten että hidastuuko syke kun sikiö...
  6. Ruutinen

    Haavevauvat todeksi 2011-2012

    (Jatkoa vauvakuumeen puolella olevalle ketjulle -Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012) Nimimerkki............ monesko lapsi ..........Laskettu aika ja Sairaala KESÄKUU Jessi75 ................. 3. ...................... 17.6.2011 KOKS HEINÄKUU jasmin-- ............... 2...
  7. Ruutinen

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

    Tiistai 4.1. 2011 Yritys/TJOTtailu alkanut: HekkuLiini ........... kp 89/28-32 .......... yk 1 ........... 2. Catherine- (21)..... kp 34/? ................. yk 1 ................ 1. Anin......................kp33/28-30............yk?.....................4. Kauniina...

Yhteistyössä