Hakutulokset

  1. *Justiina*

    40+ so what wol.13

    Kiitos Oliivitar linkistä :kiss:, tuoltahan mä saan nyt sitten kaikki tolosen tuotteet :D
  2. *Justiina*

    40+ so what wol.13

    Aurinkoista keskiviikkoa, Ihanaiset Täällä on aivan sama tahti kuin ennenkin, kun on hetken pois, niin tapahtunut on vaikka sun mitä :D Mamuskalle Onnea plussasta Eikä kannata välittää, mitä muut ajattelee :kiss: Mafinka Vai niin me suunniteltiin :D Kyllä mä sen opinnäytetyön sitten...
  3. *Justiina*

    40+ so what wol.13

    Voi onhan täällä tuttuja :kiss: ja kiitos tervetulotoivotuksista :) Kiitos Äiskä, kun lisäsit listalle :) Yk on periaatteessa vielä 0, kunhan tästä saa ne clomit kehiin niin sit ilmoittelen yk1:n kun sen aika tulee ;) Eilen ukkokullan kanssa juteltiin asiasta ja se oli jotenkin onnellisen...
  4. *Justiina*

    40+ so what wol.13

    Taukolainen palaisi kuumeilemaan kanssanne :wave: Oon ollut pitkään taukoilemassa, pari vuotta varmaankin :whistle: ja päässyt aikuisen naisen ikään, täytin 40v. ja aattelin että nyt varmaan pitäis toimia jos aikoo..mulla vaan toi pco haittaa ihan pikkasen näitä raskautumistoimia :( mutta, ei...
  5. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Hyvää huomenta ihanaiset :heart: Ja suuret suuret onnittelu-hali-pusut plussanneille, Putuselle, Mindylle ja Marja-Leenalle :heart::kiss: Täältä taustalta välillä huhuilen, nyt on verkkainen aamu, iltahukiin menossa ja aikaa lueskella viimeisimpiä juttujanne =) Mur-mur ja Ottis Tiedän...
  6. *Justiina*

    Clomittaret vuonna 2011!

    Heips kaikille clomittarille:wave: Olen nyt kiireiden takia taukoillut, samoin clomit on nyt tauolla, mutta huomaan että uusia on tullut, tervetuloa :wave: :attn: Listan päivityksestä taas..laittakaa tietonne vahvennetulla viestinne loppuun, niin mun ois helpompi poimia tietonne, kiitos...
  7. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Aurinkoista huomenta ihanaiset Täällä kp 17 , valitettavasti. On pitänyt kiirettä, en käynyt hakemassa lisää clomeja, joten nyt on taas yritys tauolla, joten mur-mur voit laittaa mut taukoilija-listalle. Katotaan sitten kesämmällä, miten jatketaan..itse kun pidän aika turhana vetää enää...
  8. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Hystis Voi kuin ihquu että päätit ottaa pakkasukon käyttöön :kiss: Aivan miälettömästi tärppionnea ja kaikkee muutakin positiviista elämääsi. Mua nauratti sikana tuo sun CB:n dogitesti :laugh: semmosta se on koirattoman elämä, härötkin kertoo koirasta :kiss: Onnea matkaan, muru :heart...
  9. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Aurinkoista torstaita, toivoa täynnä :heart: Mindylle Pahoittelut tätsystä :hug: Ja Pikkutirrille kurjista ultrakuulumisista ja tervetuloa kolmen clomin kerhoon :kiss: Ja tosiaan komppaan Ottista, ettei clomit välttämättä ihan ekalla kiekalla tehoo, eikä tokallakaan...mähän oon itse...
  10. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Sunnuntaita leidit Mindylle isooo plussapuuhku testiin :heart: ++++++++++:whistle: Ottis Mulla tänään tullut just prikuulleen samanlainen viiva kuin sulla ( viivan toinen puoli tumma), samalla wondfon testillä, oletan? Ja siis itse oon sitä mieltä, että se on nega, joko plussa on mennyt...
  11. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Mä tulin vielä kurkkaamaan, josko joku ois heränny :whistle: Mun puheet sit voi ottaa vähän sillä silmällä, et tytöllä on tainnu nousta huiviin..ai nii ja kirjotusmokat myös :laugh: Ottis Voi perskules sun ukkoas..se on sen onni, etten oikeesti tunne sitä...sais kuulla multa ihan muutaman...
  12. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Heeeiiii kaverit, joko sammuitte
  13. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Oooonko kalsariiiiit jalassa....? Kalsaribileet alkakoon Täällä hetki sit tultu saunasta ja eka sidu puolillaan ja pinkit pyjamanhousut jalassa, ihan omat =) Ja mukaan kemuihin vaan Ottis, mur-mur, oliivitar ja kaikki muutkin ihanaiset ....ja sitten taas asiaan eli alapäähän :whistle...
  14. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Mur-mur Jep, kyllähän mä ostin ihan riittävästi sidua kalsareihin :D Mä kun en enää nykyään oo bissenaisia, saa turpoomaan ikävästi.. se menee mulla ruuasta ja tekee ähkyn : / Mut karhuhan on ainoo kunnon olut. Et kyllä sillä parilla mitään kalsareita saa, mut ainakin saat pienet stringit...
  15. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Iltapäivää leidit :wave: Tervetuloa Marja-Leena ja hyvä kun et säikähtänyt eilistä mielialaa..mulla ainakin on välillä niin sanottuja ranteet auki-hetkiä, kun tuntuu että tästä ei vaan tuu edes sitä paskaakaan saati sitten lasta, mutta tommoset kuuluu myös mun tempperamenttiinki :whistle...
  16. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Ei tuu kyllä täältä teille yhtää piristävää positiiviisuutta, valitan :( Ei hymistä vieläkään aamun testiin...ei oireita...ei siis oilia :( Ja juu voihan se olla myöhänenkin ovis..mutta ne ei mulle kyllä plussaa tuo. Digitestin tikkujen viivat ei oo viidessä päivässä vahvistunut...
  17. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Aurinkoista aamupäivää mimmit Minttu Täällä peukut, varpaat ja ihokarvat pystyssä, että pikkuisen syke sieltä löytyy :heart: Ja voimia piinaaviin päiviin, itse olen ollut 07 samassa tilanteessa, mulla se päättyi ikävästi, mutta rukoillaan, ettei sun käy samoin :kiss: Mami Onnea ultraan ja...
  18. *Justiina*

    40+ so what wol.12

    Pikkutirri Vastaan vaikkei kyssäri mulle ollutkaan :whistle: Clomien käyttämisen pituus on aika villiä..suositus on se, että max. 4 kiertoa (luulen et se tulee lääketehtaalta..vastuukysymys..?) Mutta olen täällä lukenut että jotkut ovat syöneet clomeja tooodella pitkään, liki vuodenkin...itse...
  19. *Justiina*

    Mitä herkkää ( 10 mIU?) r-testiä suosittelet?

    Ja näkyykö kaikissa yleensä se ärsyttävä viivanpaikka/harmaa viiva :confused: Itse sain hämmentäviä haamuja Sofi one stepillä, enkä niihin nyt jatkossa enää luota :whistle: Kiitos ja kumarrus :flower: Justis:wave:
  20. *Justiina*

    Voiko ovulaation millään varmistaa tapahtuneen?

    Huomenta muisku :wave: Ovistestit, limat ja lämmönmittaukset tosiaan antaa viitteitä ovulointiin, muttei voi taata niillä, että ovis on/ollut. Luteaalivaiheen verikokeella (s-prog, kp 19-21 muistaakseni) saadaan tietoa onko munasolu irronnut, mutta sitten taas itse munasolusta ei tietoa saa...

Yhteistyössä