Hakutulokset

  1. L

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Ässä5 mulla oli tallessa esikoisen odotusajalta tommonen lappu, mihin on kirjotettu omaa heinänuhaa varten lääkkeet mitä saa käyttää. BECLONASAL FORTE AQUA ( nenäsumute ) CLARITYN TUULIX LOMUDAL silmätipat omaa oloa tänne on rantautunu lenssu, toivottavasti ei influenssa. tuntuu...
  2. L

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Synnytystapa-arviosta vielä täällä se kuuluu automaattisesti ensisynnyttäjille, ei muille. Sokerirasitus on mulla viikoilla 24-28. Oli esikoista odottaessakin, täällä se raja bmi:n suhteen on, että jos menee yli 25 ja mulla se kieppuu tossa n. kolmessakympissä. Kelan tukirahoista sen verran...
  3. L

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Nopeasti Wobbielle täällä takana kiireellinen sektio (2011) kasvotarjonnan vuoksi. Aukesin seittemään senttiin ja siihen tyssäs, 24 tunnin aikana. Mulle kans kuuluu tuo synnytystapa arvio automaattisesti. Se oli esikoisesta kans, koska sillon olin ensisynnyttäjä. Tavallaan kyllä nytkin, kun ei...
  4. L

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Pahoittelut heti ensiksi Miwwi ja sydänx3. Hiljaiseksi vetää nämä tämmöiset, enkä tiedä mitä sanoa, että lohduttaisi. Siispä vain, olette ajatuksissa. Pienet enkelit myös. Ja jotenkin nyt tuntuu sitten täysin väärältä edes jatkaa näitä raskauspulinoita. Itellä jos tulis keskenmeno, niin en...
  5. L

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Kirjottelen mäkin nyt pitkästä aikaa, lukemassa kyllä käyny mutta oma ulosanti on vähän heikonlaista :) Mistäs täällä on ollu puhetta? Pahoinvoinnista ainakin, mun ei oo tarvinnu kertaakaan oksentaa, mutta huonoa oloa on kyllä. Joskus tuntuu, että melkeen helpottais, jos sais jotain ulos, mut en...
  6. L

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Nelli79 Thaimaan häämatkan ajaksi esikoinen menee siis mun vanhemmille, äitini pitää talviloman samaan aikaan. Ei ole pisimmillään ollu kun 2 yötä hoidossa, nyt olis sit 9 yön hoitokeikka. Ikävä tulee varmasti, mutta tiedän että pärjää, on mummolassa kuin kotonaan. Me mentiin naimisiin viime...
  7. L

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Diinu kyseli onko vaikea kertoa jollekkin raskaudesta. Mun kaksoissiskolle tulee olemaan tosi hankala kertoa... Heillä on pakastealkiosiirto varmaan helmikuun puolella, jotain n. 7v ovat lasta yrittäneet. Toivon tosiaan että tuo siirto nyt onnistuu, en aio kertoa ennen sitä ellei itse kysele (...
  8. L

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Ajattelin mäkin kirjotella tänne vielä vähän ennen joulua. FB:n ryhmään liittyisin itekkin vasta sitten, kun ollaan varmemmilla viikoilla. Esikoisesta kävin alkuraskauden ultrassa rv 6+6 ja syke näkyi sillon hienosti ja oli kyllä sanoinkuvaamaton tunne... Mutta koska oltiin siis...
  9. L

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    http://www.vsshp.fi/fi/dokumentit/34446/Kilpirauhanen%20ja%20raskaus.pdf tuossa vielä jonkilainen linkki aiheesta Laura ja pieni 4+2
  10. L

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    UniUnna en olis huolissani tuosta arvosta vielä. Mulla oli edellisessä raskaudessa kun plussattuani kävin arvot antamassa niin TSH 5,2. Oon ymmärtäny, että kaikista haitallisinta on, että ne sahaa ees taas eikä ole tasapainossa. Syyskuussa oon viimeks arvot antanu, TSH oli sillon 1,9. Oon...
  11. L

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Jospa mäkin uskaltautuisin mukaan tähän ketjuun. hyvin alussa ollaan vielä. Lauantaina plussasin. Eli kohtaan 26.8 -laura- 27v / toinen / MKS Useammalla teistä näytti olevan lapsettomuustaustaa, itekkin meillä ensimmäisen yritys kesti vajaa kolme vuotta. Mulla siis endometrioosi, ja koeputki...
  12. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    tömpsis meidän pitäis jatkaa näitä juttuja varmaan yksäreinä jo :laugh: inside huumoria tai jotain. mutta siis sektion jälkeen tuo jälkivuoto ei oo yhtä runsasta kun normi synnytyksen. jälkivuotoa tulee mulla lähinnä imetyksen jälkeen vaan, kun käy vessassa. ja kai siihen miehen kommenttiin...
  13. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    pikaisesti kuulumisia täältä. pieni mies iivari täytti tänään viikon. neuvolan kotikäynti oli tänään, paino on tullut pojalle lisää 250 g siitä kun maanantaina päästiin sairaalasta kotiin. Painoa oli yli 3800 g siis. Napaan laitettiin jotain "mustaa ainetta" joka vauhdittaa irtoamista. Mutta...
  14. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Nyt ei ole aikaa lukea kirjoituksia, mutta täällä siis kotiuduttiin jotain iltapäivänkahvin aikaan eilen. Takana siis kuusi yötä sairaalassa. Väärin oli tuo syntymäpaino lipsahtanut, oikea siis 3720 g. Mitähän tässä nyt järkeilisi ajatuksia. Iivari olisi ollut päivää ennen minua valmis...
  15. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Ihan nopeasti nettipisteeltä, joka on potilaiden käytössä. Kiireellisellä sektiolla syntyi 8.9 klo 00:23 meidän poika, pituus 51,5 cm ja paino 3760 g. Vedet meni tiistai yönä klo 23.15. Siitä sitten synnärille. 24 tuntia kesti, kunnes ilta yhdeksältä ultrasivat ja totesivat iivarin olevan...
  16. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Ihan ekana Santulle syvimmät osanottoni ja paljon jaksamista! En voi edes kuvitella kuinka kauhea tuo tilanne on. Onnea kaikille nyytin jo syliin saaneille! Täällä eilen yöllä alkoi tulla limatulppaa, vessassa kun kävi niin verensekaisia limakökkäreitä oli pöntön pohjalla. Supisteli myös...
  17. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    tömpsis :wave: täällä ollaan kaikissa ruumiin ja sielun voimissa vielä =) Kauhean laiska oon ollu nyt vaan kirjottelemaan, vaikka aina päivittäin useempaan kertaan käyn täällä lueskelemassa. Mutta kiva että joku kaipaa ;) Casannalle myös täältä, paljon onnea :flower: Synnytystapa arvio oli...
  18. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Streptokokki b:n tuloksia soittelivat eilen, ja negaa oli. Huomenna käyn Jyväskylän keikan, baby stylesta ostamassa joko Brion HappyHarmonyt tai Classicit. En oo vielä tullu päätökseen, kuhan ne näkee naaman edessä eka.. Sit oliskin kutakuinkin kaikki kasassa. Menojalkaa ei täällä ole...
  19. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Branwenille nopeasti, ihmisistä en mitään tiedä, mutta jos koiralla alkaa ennen ekan pennun syntymää valumaan vihreää nestettä emättimestä, pitää mennä lekuriin. Koiralla se tarkoittaa sitä, että vesipää (amnion ) on puhjennut, se on väriltään tumman sinertävä tai vihertävä. Tämä aika ainakin...
  20. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Neuvolakuulumisia aamulta : Painoa lähtöpainosta 7 kg, alkaa tää kesälomailu ja mammalomailu näkymään. Siispä vierailen harvemmin tuolla jääkaapilla ja syön vaikka porkkanan! Ja yritän olla vähemmän kotona... :) Verenpaineet 135/87, aina ollu suunnilleen samaa Pissa puhdas, ei edes...

Yhteistyössä