Hakutulokset

  1. K

    Kananmuna-allergia ja "palojäljet" pepussa

    Hei, pääkaupunkiseudulta voin suositella Mehiläisen Ruusulan allergialääkäreitä Töölössä. Olemme aina saaneet asiantuntevaa ja hyvää palvelua. Lasten allergoiden selvittäminen on usein aikamoista palapeliä, kun oireet ovat niin moninaiset ja saattavat tulla useammankin päivän...
  2. K

    Lastenhoito nettisivut

    Niin tietysti;). Suurkiitokset! :flower:
  3. K

    Lastenhoito nettisivut

    Heippa, muistaisiko joku lastenhoitoa välittävien nettisivujen osoitteen...olen unohtanut..sellainen, jossa voi ilmoittaa haluavansa lastenhoitoa tai hoitorinkiin..
  4. K

    Minkä ikäisenä yleensä lapselle tulee "minä itse"-vaihe?

    Meillä se on jo meneillään..tytär täytti juuri 2.
  5. K

    mitä puoluetta äänestät?

    Kokoomusta, kuten aina.
  6. K

    Vaippaihottuma - allergiaako?

    Onko lapsella jotain ruoka-aineallergioita?. Luin jostain, että tiettyjen vaippamerkkien täyteaineessa saattaa olla esim maissitärkkelystä tai jopa hieman maitoproteiinia. Voisiko olla syynä. Meidän lapselle sopii ainoastaan Liberot, muista saa ihottumaa heti.
  7. K

    Sanat, lauseet, kielioppimokat, hokemat ym. jotka ärsyttä

    Kustantaa. Yhteydessä joku tavara tai asia kustantaa (maksaa), särähtää korvaan todella pahasti.
  8. K

    Miksi käytätte lapsillanne libero-vaippoja,

    Samma här.
  9. K

    Tyttäreni ihastui eilen tähän toppahaalariin ja tahtoo talveksi...mitäs tykkäät?

    Tyttäremme sai mummulta samanlaisen halarin viime talvena. On kivemman näköinen päällä kuin miltä kuvassa näyttää. Ja näkyy hangessa:). Mielestäni tosi hauska ja ihanan lämmin ja muutenkin laadukas. Ei ainakaan mikään tavallinen perushaalari.
  10. K

    Pistääkö joku paremmaksi? (lapsen iltapala)

    Kauraleipää+kinkkuviipale, vähän aprikoosisosetta+neocatea..
  11. K

    Voi vidun soittarit

    On. Ja kallista.
  12. K

    apua

    Sen piti vaan keksiä joku syy, että sai lähteä ulos juhlimaan.
  13. K

    Lapsiystävällisiä ravintoloita Helsingissä?

    Hei vaan, olisiko jollain vinkkiä hyvästä lapsiystävällisestä ravintolasta Helsingissä, jonne voisi ottaa 1,5 v lapsen mukaan?
  14. K

    Lentokoneeseen ei saa viedä nesteitä,

    Turvatarkastuksen läpi voi tietenkin viedä kiinteää ruokaa, kuten mainitsemasi keksit ja rusinat, eikä niitä tarvitse erikseen pusseihin laittaa. Ja jos teillä on tutteleita ym lasten nestemäistä/soseruokaa, niin nekin saa ottaa mukaan, ne on vain nostettava näytille turvatarkastuksessa. Samoin...
  15. K

    kilpirauhasen vajaatoiminta

    Mulla oli väsymystä, sydämen rytmihäiriöitä, turvotusta sormissa ja silmäluomissa, "hidas" olo, kuukautisten poisjääminen, kuiva iho...yleisesti ottaen epämääräinen olo, en tuntenut olevani oma itseni. Painoa ei tullut lisää. Oireet voivat vaihdella paljon. Jos yhtään epäilyttää asia, niin...
  16. K

    jos painaisit 55kg, olisitko tyytyväinen?

    En olisi. Painoin viimeisilläni raskaana 56kg ja vaihto-oppilasvuoden jälkeen 58kg ja olin aikamoinen pullukka :D. Normaalipaino mulle 47-48kg, olen suht siroluinen, pituutta 164cm
  17. K

    Vauvanruoka englannissa

    Hei vaan, Lontoosta kyllä löydät kaiken tarpeellisen vauvanruoan, jos lapsesi ei ole allergista sorttia. Löytyy paljon luomuruokia, puuroja jauheena ym. Itse olemme olleet Englannissa useita kertoja vauvamme kanssa ja olen todennyt, että valikoima on laaja. Jos asutte Lontoon keskustassa, niin...
  18. K

    Hyvä muskari Helsingissä?

    Kiitos vinkeistä!!! Klarak
  19. K

    Kaivataan tietoa vastikkeista 11 kk ikäiselle

    Hei vaan, en osaa vastikkeiden suhteen auttaa, mutta voi olla mahdollist, että lapsenne reagoi soijaan, usein maitoallergiset kun ovat yliherkkiä myös soijalle. Voisitte kokeilla myös riisi- tai kauramaitoa. Ja ainahan tuo maitoallergiamahdollisuus kannattaa tutkia.
  20. K

    Onko muita imeväisikäisiä joille Neocate ei ole käynyt?

    Meilläkään eo tytölle neocate sopinut, joten olemme käyttäneet Nutri Junioria, jonka lopetus on nyt lopetettu. Purkkeja on jäljellä enää muutama, joten edessä on taas uuden vaihtoehdon kokeilu. Testasin Neocatea muutama päivä sitten ja tuloksena kovat mahavaivat. Saa nähdä mihin korvikkeeseen...

Yhteistyössä