Hakutulokset

  1. H

    Laskettu aika 2 päivän päästä <3 Jänskittää!!!

    Tästähän tulikin tällänen yhden naisen blogi...täällä siis edelleenkin odotetaan, eilen käytiin kättärillä kokoarviossa ja 3600g arvioitiin vauvan :heart: painoksi...kohdunsuu oli 1 cm auki, mut kohdunkaulaa n. 2 cm jäljellä...jos ei viikkoon synny niin sit mennään yliaikaisuus tutkimuksiin...
  2. H

    Laskettu aika 2 päivän päästä <3 Jänskittää!!!

    Täällä edelleen odotellaan...ei siis merkkiäkään synnytyksen alkamisesta :) Toivottavasti ei ainakaan kahta viikkoa tartteis enään venailla.
  3. H

    G: Milloin tunsit ekat liikkeeet?

    Viikolla 21 olin ihan varma että nämä ovat niitä vauvan liikkeitä...sitä ennen olin epäillyt tietynlaista kuplintaa liikkeiksi :):) Mulla on tänään laskettu päivä, mut viel ei kuulu eikä näy vauvaa...
  4. H

    Laskettu aika 2 päivän päästä <3 Jänskittää!!!

    Ensi kertaa tänne kirjottelen ja olis kiva kuulla muita joilla olis laskettu aika piakkoin tai olisitte just synnyttänyt. Itse olen ensisynnyttäjä joten tää kaikki on ihan uutta ja ei oikeen tiedä mitä odottaa....tuntuu turhauttavalta kun ei voi itse päättää että milloin alkaa tapahtumaan ja...
  5. H

    nimiapua kaivataan

    Tuo kauhean vaikea kyssäri...itse mietin myös nimiä, mulla vasta esikoinen tulossa joten ei voi edes aatella että rimmais sisaruksen nimen kanssa....helistin.fi sivulla oli nimivalitsin josta itse katsoin vähän inspiraatiota. Kai se nimi kolahtaa vasta sitten kun näkee minkä näköinen se uusi...

Yhteistyössä