Hakutulokset

  1. J

    Nimiehdotuksia tytölle?

    Tarvitsisin nimen tytölle!!! Mielellään hieman harvinainen mutta ei liian erikoista! Ensimmäisen lapseni nimi on Jade! Kiitos :)
  2. J

    Vistaprint, kokemuksia?

    Tilaukseni saapui 1.2 eli aikalailla myöhässä! Kaksi kertaa laitoin sinne s-postia ja toiseen sitten vastasivat. Sain rahani sieltä takaisin ja kutsukortteja ei tarvinnut palauttaa. Lähettämissäni viesteissä vaadin rahojani takaisin ja yllätyin kyllä että näin helposti asia hoitui! Itse en...
  3. J

    Vistaprint, kokemuksia?

    Minä tilasin 11.1.2011. Tilauksen piti saapua viim. 18.1! Ei ole vielä tullut! Toivottavasti tulee sillä tilasin kutsukortteja valmiilla tekstillä! Maksoin enemmän että saan nopean toimituksen! Ei ihan pitänyt paikkaansa tuo luvattu toimitusaika! En kyllä toista kertaa kyseiseltä firmalta mitään...
  4. J

    Joonatanille toinen/toiset nimet???

    tykkään tästä :)
  5. J

    Joonatanille toinen/toiset nimet???

    olet aivan oikeassa siitä ettei toista nimeä aivan heti kyl keksi ;) jospa täältä jonkinlaisen vastauksen löytäisi
  6. J

    Joonatanille toinen/toiset nimet???

    Ideoita otetaan vastaan! Haluaisin lapselleni nimeksi Joonatan mutta ei ole tullut yhtään hyvää toista nimeä vastaan! Itse olen tullut siihen tulokseen että mitä todennäköisemmin nimiä täytyy olla kolme! Ja ehdottomasti tuo Joonatan on ensimmäinen nimi! Eikun ideoita tulemaan! Kiitos :)

Yhteistyössä