Hakutulokset

  1. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Heippa! Lähden ilman muuta mukaan! Laitatko mullekin kutsun?
  2. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Auttakaa nyt käytännön asiassa mua noviisia, miten tän ketjun saa helpoimmin esiin sit tulevina päivinä... joku merkkaus systeemihän on olemassa. Kuinka se toimii?
  3. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Onnea odotukseen... tälläisenhan ryhmänhän voi aina perustaa vaikka sinä sitten kun alat painoa pudottamaan :) Mutta ilman muuta, tervetuloa kannustusjoukkoihin :D
  4. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Lisätään siis listaan: "kanelikeiju" "jabba the hut" "neljä-ilman-viidettä" :D
  5. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Hyvä tietää. Minä uskon itselleni olevan kuitenkin eniten hyötyä just siitä, että ilmoitan painon säännöllisesti. On pakko ns. katsoa totuutta silmiin säännöllisesti :)
  6. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Mukana on siis ainakin: "täällä kans" "minä kans" "inhimillinen tekijä" "elina" "matkaroskis" "äitix2" "alibaba2" jäikö joku pois? "vieras" nimellä oli ainakin kaksi, oliko sama vai eri henkilö? Ja haluatko sillä nimellä olla mukana?
  7. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Monella tuntuu olevan jo hyvällä alulla! Hienoa!:flower: Aloitus on aina helppoa, mutta päätöksessä pysyminen vaikeaa. Siksi haluan ilmoittaa painoni säännöllisesti johonkin, enkä taas innostu "keventäjistä" tms maksullisista palveluista, joihin painoa säännöllisesti ilmoitetaan. Kiva, jos...
  8. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Tänne joo ajattelin, käyn itse täällä monta kertaa viikossa, olisi helppoa päivittää tietoja. Ja viikoittain alan ilmoittamaan painon, alan käymään aina maanantaina puntarissa.
  9. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Hienoa! On siis muitakin halukkaita!:) Millaisia "tyylejä" teillä muilla on mielessä, miten aloitatte?
  10. mannakas

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Nyt sen vakaasti päätin, että en jaksa enää katsella tuollaista vaakan lukemaa! Lähtisikö joku mukaan haasteeseen? Aina helpottaisi kun voisi vaihtaa kokemuksia ja olisi joku jolle painon voisi ilmoittaa, vielä näin julkisesti, niin olisi pakko tsempata huonoinakin hetkinä. Tyylin...

Yhteistyössä