Hakutulokset

  1. N

    Synnytys kys kaarisairaalassa, kokemukset

    Lisäänpä kyssärin tänne kun on tuo synnytys- puoli ilmeisesti aika hiljainen. Olen menossa synnyttämään toisen kerran elo-syyskuussa. Ja nythän kys:ssa on siirrytty sinne kaarisairaalaan. Haluaisin kokemuksia juuri niiltä jotka ovat uudessa käyneet synnyttämässä. Synnytyksestä ja sen jälkeen...
  2. N

    Kokemuksia synnytyksestä kys kaarisairaalassa

    Hei. Olen menossa synnyttämään toisen kerran elo-syyskuussa. Ja nythän kys:ssa on siirrytty sinne kaarisairaalaan. Haluaisin kokemuksia juuri niiltä jotka ovat uudessa käyneet synnyttämässä. Synnytyksestä ja sen jälkeen minne siirto yms. Milloin kotiin?? Kaikki kokemukset on tervetulleita. Kiitos!
  3. N

    Sterilisaatio kokemuksia

    Hei. Ehkäisy-puolella on niin hiljaista että päätin tehdä aloituksen tänne. Eli olen päättänyt että lapsilukuni on täynnä kun tämä kolmas syntyy. Neuvolalääkärin kanssa jo puhuttiin asia. Alunperin halusin että synnytyksen yhteydessä minulta olisi laitettu piuhat poikki tai klipsit. Päädyin...
  4. N

    Arkea ja juhlaa kaksosten kanssa!

    Tässä ois tällainen ketju, johon voitais siirtyä tuolta toiselta puolen sit sujuvasti, kun nyytit on saatu kainaloon. Täällä saa purkaa kiukkua/tunteita, jakaa tarpeellisia vinkkejä! Kertoa kaikesta maan ja taivaan välistä. Tervetuloa mukaan kaksosten perheet!

Yhteistyössä