Hakutulokset

  1. C

    teille joilla kissoja ja/tai koiria, vinkkejä lääkintään ;)

    Kissojen ja koirien l muoks, toi ylläoleva on siis linkki...
  2. C

    tietääkö kukaan miks suomipop ei kuulu?

    ainakaan täällä kaakkoissuomessa. myöskään nettisivut ei toimi eikä spostit mee perille.
  3. C

    kuva kakkuun

    linkkejä missä on niitä kakkukuvia tai mistä niitä voi tilata? mulla ois kaverin viiskymppiset ja lupasin tehä sille kakun ja nyt tarvis jonku aiheeseen sopivan kuvan siihen kakkuun, mistäköhän löytys?
  4. C

    kuinka paljon yhtä ihmistä koetellaan??

    vko sitte paukahti telkkari, eilen oli se pojan silmävamma ja tänään aamutuimaan pesukoneen luukku tipahti lattialle tuhannen paskaksi :headwall: ja autohan meillä on reistaillu aina :kieh: eikö nää vastoinkäymiset ikinä lopu?? |O :'(
  5. C

    karsee päivä ja hervoton tatti ottassa...

    ukon kakara meinas puhkasta mun pojalta silmän. se on kyllä niin v*tun tyhmä pentu! |O ikää 8 vee mut käytös ku 5 veellä tai alle :kieh:
  6. C

    muita viihteilijöitä?

    ai että on rento olo B)
  7. C

    ootteko huomannu

    et täällä on aika sekoa porukkaa tänään :xmas: B)
  8. C

    onko sellasta lastenlaulua kun keinuhevonen?

    siinähän se kysymys jo tuliki
  9. C

    minkä ikäsenä opitaan tuntemaan kello?

    eli minkä ikäset teillä osaa sanoa paljonko kello on noin? eli ei tarkkaa aikaa vaan esim tasatunnit ja puolet?
  10. C

    imetystyynyn pesu

    voiko sen pestä käsin? aattelin käsin pesasta miedolla pesuaineella esim fairy laimennettuna, onkohan ok?
  11. C

    Bad Virginin vauva syntynyt :)

    5.30 syntyi tyttö 2630g ja 48cm. hyvin meni synnytys ja oli nopee.
  12. C

    BV!

    ootko kotona jo?
  13. C

    apuja??

    paljon on 1/4 litraa? 2dl? 2,5dl? ei oo matikka ollu koskaan vahva laji... :ashamed:
  14. C

    jokos se yks on testaillu

    kellä testiti oli tulossa puolen päivän maissa postin mukana? :attn: minäkö utelias :whistle:
  15. C

    miten se oikeesti menee?

    eli jos yh-äiti kuolee niin kuka huolehtii hänen lapsesta/lapsista? ja aatellaan niin et bio-isä on lapsen tunnustanut muttei tapaa ja isäpuoli on olemassa kuka ollu lapselle isä. eihän lasta missään tapauksessa sijoiteta bio-isälle?? mun mielestä se olis täysin epäeettistä ja älytöntä ja eihän...
  16. C

    musapinoa tälle illalle, sopiiko eilinen teema?

    sandra - maria magdalena http://www.youtube.com/watch?v=5m12OA-BUvE
  17. C

    pyllylihas hohoi!

    mitenkäs sen miehen työpaikan kanssa? millon selviää saako sen ja muutatteko tänne meidän iloksi? ;)
  18. C

    nettikauppoja mistä voi tilata turvavyöistuimia?

    muita kun net anttila ja hobby hall?
  19. C

    mun vauva täyttää tänään vuoden

    :heart: tasan vuosi sitten näihin aikoihin lähettiin ajelemaan kohti koksia =)
  20. C

    kello ei oo ees kaheksaa ja mun päälle on jo kaariyrjötty...

    :headwall: mitäköhän vielä?? muutenki koko vkl ollu ihan arsesta, molemmat yöt likipitäen valvottu kipeen lapsen kanssa ja ukko hilluu helsingissä :kieh:

Yhteistyössä