Hakutulokset

  1. iinamiina

    Montako alkion siirtoa sinulle on tehty ja mitä sillä on saatu?

    Ilokseni saan päivittää uudet, toistaiseksi onnelliset tietoni: 11 alkionsiirtoa ---> negaa 12. alkionsiirto ---> plussa! Eli neljä tuoresiirtoa ja kahdeksan pakastealkionsiirtoa, joista nyt viimeisen hoidon viimeinen alkio vihdoin jatkaa elämäänsä ilmeisesti ja toivottavasti edelleen...
  2. iinamiina

    IVF-hoidosta plussanneet

    Voisikohan tänne uskaltautua mukaan... 4.IVF/ICSI ja 12.siirto ja 15.alkio. Tätä ennen ei mitään ja nyt.. Todisteina tällä hetkellä plussatikku ja veritestit viime viikolla (no okei, n. 20 tikkua..) :D Mutta ei tätä meinaa uskoa todeksi millään. Yksi luomulapsi meillä on jonka jälkeen kaksi ku...
  3. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Kai mä sitten uskallan siirtää itteni tuolta piinailijoista pois. Jos kerta Iloksi ja napsukin :) Enpä ois tätä päivää uskonut näkeväni. Mut jooo, olenhan mä plussannut.. sitä vaan ei voi tietää olenko raskaana juuri nyt tai kuinka kauan. Kiireessä poistelin muutamat alkupäästä ja siirtelin...
  4. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    ***Hoidot jatkuu 2012*** Poritar ................. 2.IVF ................... Helmikuu Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu Jonnastiina ........... 1.ICSI...
  5. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Napsis, peräkkäisinä päivinä siis sitten saamme uutisia :) Hyviä ne tulee olemaan, eikö? Eipä mullakaan juuri oo oireita, ei ees tissikipua nimeksikään (lugeista ehkä hieman..) joka taas esikoisen odotuksessa oli ihan järkyttävää alusta loppuun asti! :O Johkunen, toivottavasti ovis ilmaantuu...
  6. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Almina, elä nyt vielä sentään menetä toivoa! Meillä ekan plussan toi 12.siirto ja 15.alkio.. Kahta siis siirretty meilläkin ja tehty alkionkuorenavausta ja kohdunkaulanlaajennusta alkioliimat ja kaikki eikä mitään tulosta 11 siirrossa. Ja nyt sitte! Ku tarpeex tahkoo ni pakkohan sen on joskus...
  7. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Pahoittelut Sannuliinu :hug: (ehkä toivomme vielä pari päivää ihmettä kuitenkin...) Aurinkoista ja stressitöntä kesää joka tapauksessa! Mites muut piinailijat? Oli pakko testata tänä aamuna: heti alkoi näkyä se viiva ja oli loppujen lopuksi vahvempi kuin kontrolliviiva!! :O Voiko tää olla...
  8. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Iloksi!!! <3 mieletöntä! ONNEA vielä kerran, vaikka selvähän tuo on ollut jo pitkään :) Ja napsu kans, mä luulen että tuo tuplaantuminen on se pointti, ei niinkään se itse lukema koska kuten täältäkin havaittua, vaihtelevat ihan jumalattomasti eri ihmisillä.
  9. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Voi ei, tiedän tunteen :( Koita jaksaa <3 Toi on melko kohtuutonta lapsettomuudesta kärsivälle kyllä, kuin hierottaisiin suolaa haavoihin oikein. Itselläni on tämän lapsettomuushelvetin myötä mennyt välit poikki kokonaan siskopuoleni kanssa vähän samoista syistä... Joskus on vaan parempi olla...
  10. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Voi iloksi! Mä kävin koko päivän malttamattomana kyttäämässä täällä tuloksia :) Noh, tänään vihdoin saamme uutiset.....jännittääääää! Vaikka hyvä lukema sieltä tulee viivoista päätellen, PAKKO! <3
  11. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Hienoa napsuneiti, ihanaaaa! :) Ja pikaista paranemista lapsukaiselle! Rankkoja reissuja tommoset :(
  12. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    ^ hae kirves pois sieltä.. <3 Esim mulla ei ollut mitään oiretta eikä oireentynkääkään. Sulla on edelleen 50/50 mahikset! Jaksuja!
  13. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Mä niiiin tiedän sen tunteen! Mulla hakkas sydän niin lujaa että sattui melkein ja kädet tärisi tunnin ennen sitä soittoaikaa..ja naama ihan tulipunasena. Huh, niin kamalaa. Nyt napsu ja iloksi ihan mielettömät peukutukset ja tsempit, hyvältähän tuo kyllä vaikuttaa molempien osalta...
  14. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiva Napsuneiti! Tulehan sitten heti kertomaan! :)
  15. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Napsu, ei mullakaan tullu äsken läheskään kontrolliviivan vahvuista. Mut selkee kuitenkin. (Mies käski mun tekemään testin kun tultiin äsken kaupasta, se ei oikein usko vieläkään :) Ostettiin nimittäin VIELÄ 4kpl halpiksia Prismasta kun se uä on niin kaukana... voi välillä testailla ja...
  16. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Hienoa Sintu että suunnitelmat pitää kuitenkin! :) Kaarne :hug: toivotaan vielä parasta. Hautomo, pahoittelut :( levollista kesää teille! Pikaisesti omat: hcg 408 tänään pp14! Ultra 4.7. En voi mitenkään uskoa tätä! Viimeisen hoidon viimeinen alkio! 15. alkio. Onko tää jotain unta...
  17. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Niin, ja mistään ultrista ei todellakaan ollut mitään puhetta. Sanoi vaan että käyt siellä kontrolliverikokeessa keskiviikkona niin sitten tiedetään voiko heittää volttia! :O ihan näillä sanoilla.
  18. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Napsis, eihän tuo nyt pahimmasta päästä ole, älä heitä kirvestä kaivoon! Outoo toimintaa kyllä julkisella, täytyy sanoo! Sulle ei anneta uusintaverikoetta ja mulle taas 187 arvolla pelotellaan ja oikein MÄÄRÄTÄÄN kontrolli! Pistää jotenkin vihaksi! Mut toivotaan ett kaikki hyvin kuitenkin <3...
  19. iinamiina

    +++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

    Mä oon täälläkin :D iloksi, mä en uskaltanut ajatellakaan niitä digitestejä.. se ois aivan liian lopullinen ja varma tieto jotenkin muka. Noita viivoja pystyy vielä jotenkin spekuloimaan ja itteensä huijaamaan.. vähänkö sitä on ihmismieli sekopäinen. Ja joo mullakin oli se eilinen viiva...
  20. iinamiina

    Hoidot jatkuu 2012

    Naulankantaan Iloksi! Vaikeudet saisivat riittää jo. Yhdyn kyllä sanoihisi täysillä, paitsi että meidän kohdalla ongelma on selvästi kiinnittymisessä. MUTTA: Nyt pienesti näyttäisi että ongelma olisi voitettu, toistaiseksi.. en kyllä usko tätä itsekään, enkä uskalla todellakaan ääneen sanoa enkä...

Yhteistyössä