Hakutulokset

  1. H

    Keneen näistä neljästä ihmisestä sulla palaisi eniten hermot?

    Muiden kanssa tulisin ehkä joten kuten juttuun, mutta nelosen kanssa en sitten mitenkään.
  2. H

    Ruokia, joiden nimessä on d-kirjain?

    Kiitos! Hodarit vois sopia "bileisiin". Ja dippikään ei tullut mieleen...
  3. H

    Ruokia, joiden nimessä on d-kirjain?

    Poika (5v) oppi vihdoin d-kirjaimen, ja lupasin järjestää huomiseksi pienimuotoiset D-bileet. Nyt pitäisi keksiä ruokia ja lisukkeita, joissa on d-kirjain. Jälkkäriksi vaikka hedelmäsalaattia, mutta mä en nyt äkkiseltään keksi mitään ruokaa (paitsi made-keiton...) Ideoita?
  4. H

    Isänpäivästä

    Toki lahjon ja haluan järjestää miehelle mukavan isänpäivän. Hienosti on isyytensä hoitanut. Ihan vaimonakin se on mielestäni huomioimisen arvoinen asia.
  5. H

    Mies, vastaisitko tähän?

    Mulle ei tulisi mieleenkään pyytää miestä siivoamaan sillä aikaa, kun mä ja lapset ollaan kyläilemässä. Usein kyllä siivoaakin, ja kaikki, mitä tekee, on silloin plussaa.
  6. H

    Siis MIHIN tarkoitukseen ihmiset ottaa noita pikavippejä?

    Monet osaa niin hienosti elää laput silmillä. On sitten helppoa olla tyytyväinen itseensä. Äkillisiä isojakin menoja voi olla. Ystäväni joutui velkakierteeseen, kun hevosen eläinlääkärikuluihin meni yllättäen yli 2000e kerralla. Toki ne on valintoja. Monen mielestä olisi varmaan pitänyt pistää...
  7. H

    G: suurin ongelma/ärsytyksen aihe tms lapsesi/lastensi kanssa ja lapsen ikä/iät?

    Keskinäiset riidat. Lapset 5v ja 3v.
  8. H

    sanokaas kivoja ruotsinkielisiä lauluja??

    Aika vanha ketju näemmä. Mutta tähän törmäsin yks päivä. Huippu. =) Medina-Där Palmerna Bor (OFFICIELL VIDEO) - YouTube
  9. H

    nöyrimmin pyydän auttakaa. ei ole ketään joka auttaisi

    Olen vilpittömän pahoillani puolestasi. Mutta etenkin, jos et pysty tukeutuaan lähipiiriin, tukeudu niihin, jotka työkseen auttavat. Soita ensin vaikka auttavaan puhelimeen. Saat jutella jonkun kanssa nimettömästi. Siellä osataan ohjata sinua eteenpäin ja löytämään mielekkyyttä elämästä.
  10. H

    nöyrimmin pyydän auttakaa. ei ole ketään joka auttaisi

    Eikö todella ketään? Vaikka ei perhettä, niin sukulaisia? Kai sinulla on välttämättä menneisyydessäsi edes ollut sinulle tärkeitä ihmisiä? Ei kai ne kaikki ole voineet poistua kuvioista. Miksi et ole yhteydessä keneenkään?
  11. H

    nöyrimmin pyydän auttakaa. ei ole ketään joka auttaisi

    Vieraita ihmisiä mekin ollaan. Etkä voi lakata olemasta ongelmista kärsivä ihminen, jos et pysty kenellekään myöntämään, että ongelmia on. Jokaisella on omat ongelmansa. Toisilla ne on sen verran suuria, että tarvitsee ammattilaisen apua. Ei se tee ihmisestä huonompaa, että ottaa sen avun...
  12. H

    nöyrimmin pyydän auttakaa. ei ole ketään joka auttaisi

    YTHS. Menet ensin terkkarin juttusille. Se ohjaa sut eteenpäin. Ei se ehkä helpolta tunnu, mutta fiksuna ihmisenä tiedät, että jotain on tehtävä ja tarvitset apua. Sun pitää ottaa itseäsi niskasta kiinni ja hakea apua sieltä, mistä sitä on saatavissa.
  13. H

    nöyrimmin pyydän auttakaa. ei ole ketään joka auttaisi

    Miksi et halua terapiaan? Mun on vaikea keksiä keinoa, jolla auttaa. On ihmisiä, jotka ovat kouluttautuneet auttamaan ihmisisiä, joilla on ongelmia. Miksi et halua heidän auttavan? Ei täällä kukaan osaa sen paremmin auttaa, vaikka haluaisikin. Voidaan toivoa sulle voimia ja parempaa huomista...
  14. H

    Missä vaiheessa raskautta teille on tullut niitä kuuluisia "mielialan vaihteluita"/ raivonpuuskia?

    Mulla on ollut viimeiset viikot. Muutenkaan mun tunne-elämä ei ole ihan tasaisimpia, mutta silloin oli kyllä pitkäkestoiset pms-oireet.
  15. H

    Huulia, kieltä ja kitalakea pistelee...

    Työpaikalla pari ihmistä on nyt valittanut tollasia oireita. Epäilevät enterorokkoa, jota on taas liikkeellä.
  16. H

    Meidän 4-vuotiaalla oli finni nenän alla ylähuulessa! Onko ihan normaalia vai mistä johtuu?

    Onko muita iho-ongelmia? Mun 3-vuotiaalle tulee joskus finni. Sillä on keratosis pilaris - poskissa on jatkuvasti sellaista pientä näppyä, mikä ei siis ole allergiasta johtuvaa.
  17. H

    Mitä mieltä olet kotisynnytyksestä?

    Esikoisen synnytyksessä olis käyny huonosti ainakin mulle, ehkä myös vauvalle, jos ei oltais oltu sairaalassa. Tämän takia mun on pakko olla sitä mieltä, että on hullua ottaa sellainen riski. Sanoi tutkimukset sitten mitä tahansa.
  18. H

    Lähes aina kun syön jotain, tulee kiire vessaan ripulille! Kellään muulla vastaavanlaisia oireita?

    Toimenpiteet ei ole mukavia, mutta sun kannattaisi kyllä hankkia se diagnoosi. Jos se olisi vaikka keliakia, niin vaikutukset ei jää pidemmällä aikavälillä vatsavaivoihin. Imeytymishäiriö vaikuttaa vereen, luustoon, voi aiheuttaa lapsettomuutta, psyykkisiä häiriöitä jne. Ja niin kuin joku...
  19. H

    Perunajauholle korvike?

    Ei kai maissijauho sovi, se on koostumukseltaan ihan erilaista. Maissitärkkelys käy.
  20. H

    Synnyttäneen naisen haluttavuudesta

    Joku asia kummasti kompensoi nuo raskausarvet ja sen messuhallin kokoisen toosan, jota ei tahdo saada edes vaatteilla verhottua piiloon, kun se vaan on niin jumalattoman suuri, kun siellä on sätkinyt ja potkinut vauva jos toinenkin. Jos se ei miltään tunnu, niin miksi mies sitten haluaa vaan...

Yhteistyössä