Hakutulokset

  1. Mis Mis

    Kalkkeutuma polvessa?

    Käväsin tänään lääkärissä ja muitten asioitten ohessa sit mainitsin, että polvi on vaivannut jo jonkun aikaa.. No lääkäri sitä sitten vähän kokeili ja laitto lähetteen röntgeniin. Kävin polven kuvauttaan ja lääkäri katsoi kuvat ja totes, että siellä näkyy pieni kalkkeuma. Sanoi vielä näyttävänsä...
  2. Mis Mis

    Tahtois niin kovasti opiskelemaan.

    Mutta mutta, kun sitten tulee vastaan laskut : / Nuorempana jäi lähes kaikki opiskelut kesken sosiaalisten tilanteiden pelon ja masennuksen takia ja muuten vaan keskittymiskyvyttömyyden... Niin nyt, kun olis pää jotakuinkin kunnossa, niin on talous sillä mallilla, että tulot ei saa juurikaan...
  3. Mis Mis

    Tutista vieroitus, argh!!

    Nyt mä sen päätin, tuo 2v3kk poika ei enää ime tuttia. Heitti viimesenkin tuttinsa aamulla tv-tason taakse ja minä en sitä sieltä saa pois millään keinolla, joten en vaan voi antaa periksi enää. Nyt se sitten on toista tuntia huutanut ja raivonnut tuttinsa perään, saa nähdä kauanko tätä kestää...
  4. Mis Mis

    Lapset leikkii kiltisti keskenään :)

    Ei voi kyllä kun nauraa :D Vauva 5kk, kikattelee ihan täpinöissään sitterissä, kun isoveli 2v vuoronperään kasaa pehmoleluja sen päälle ja ottaa niitä pois :D Nää hetket on niin parhaita :)
  5. Mis Mis

    Ärsyttää, kun ihmiset ei päivystä koneen ääressä...

    No ei ärsytä, mutta olempahan vain hätähousu ja hirvee kiire muka olis saada kaikki nyt heti :D Voitin siis huutiksessa kaupan joka sulkeutui PUOLI TUNTIA sitten ja nyt kuumeisesti odotan, että myyjä ilmottais tilinumeronsa :D Pointti oli, ei mikään.. Tai ehkä se, että mä olen kärsimätön :kieh:
  6. Mis Mis

    Argh! Voihan raskauspahoinvointi..

    Kuvottaa, väsyttää, hikoiluttaa, heikottaa, ja pitäs jaksaa tässä vielä hoitaa muksut ja kämppä. Kuka käski hankkiutuun raskaaks, just ennen kesää, plaah. Voi miksi, miksi en osannut ajatella tätä helteen ja pahoinvoinnin yhdistelmää ja siirtää vauvantekoa muutamalla kuukaudella :P Nooh...
  7. Mis Mis

    Turhaan mä tolle muksulle mitään leluja hommaan :D

    Nyt jätkä (melkein 2v) leikkii onnessaan perunalla ja eilen rakenteli torneja tuttelitölkeistä :D

Yhteistyössä