Hakutulokset

  1. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea muillekin vauvansa saaneille :heart: ja jaksamista muille loppumetreille. Me päästiin eilen kotiin. Ihanaa! Synnytys oli raju ja nopea taas kerran. Kaikkein rankin minusta näistä mun kolmesta synnytyksestä. Mullahan siis alkoi maanantaina sisätutkimuksen jälkeen tulla hieman...
  2. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    nopeesti kännykällä: Eemi syntyi viime yönä klo 0.11. Synnytys oli taas nopea ja raju. Palkinto on ihana. Mitat 3735g ja 51,5cm.
  3. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Mulla kans katkonainen yö takana. Limatulpasta meni loput yhdeltä yöllä. Heräsin kipeään suppariin ja sitten lorahti. Välillä olen valvoskellu useamman tunnin, välillä torkkunu suppareiden välit. Lähtö on kovin lähellä :) niin ja rv 40+1
  4. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    40+0 poks Taas onnea uusille vauvautuneille :heart: Mulla tänään erittäin limaista ja veristä vuotoa. Tässä ootellaan josko supparit kovenis, jos vaikka pääsis tänään tositoimiin. Olisko meillä täsmällinen vauva joka syntyis laskettuna päivänä? Kultakurkku ja Eemi 40+0
  5. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Jipii. Vessareissulla tuli sitten paperiin verta. Josko tämä tästä lähtis eteneen. Supistaa, mutta ei vielä synnytyssuppareita, selkää polttaa. Kävin tytön kans käveleen n. 2km (mikä on mulle näin raskausaikana paljon). Ootellaan, ja toivotaan :D
  6. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea tuhannesti kaikille vauvautuneille :heart: :heart: Terveisiä äitipolilta. Vauvan painoarvio tänään rv 39+6 3800g. Ikinä ei oo mulla ollu noin isoa vauvaa, eikä näin paljon raskausviikkoja. Olisin saanu jäädä suoraan käynnistykseen, mutkun pätevä lääkäri meinas että mahtuu tulemaan vielä...
  7. K

    Mie en oo ikinä ollu näin kauan raskaana *turhis*

    Kolmas lapsi tulossa ja ikinä ei oo raskaus kestäny näin pitkään. Tänään rv 39+5. Kyllä vain on pitkiä nämä päivät. Ja aina kun aamulla herää siihen et voi ei tänäkään yönä :D Huomenna poliaika, saapas nähdä meneekö tämä käynnistykseen, mun pienen ja vauvan ison koon vuoksi. Toivoisin kyllä...
  8. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    39+4. Ikinä ei ole mulla raskaus kestäny näin kauan :o Viime yö nukuttu aivan käsittämättömän hyvin :) Miehellä oli viiminen yövuoro ja nyt alko viikonloppuvapaa ja ens viikolla sillä on talviloma. Tänään ohjelmassa lasten hiihtokilpailut ja voi kun pääsis sitten synnyttämään. Kolmisen päivää...
  9. K

    Kirppispinoa!

    Kävin eilen pitkästä aikaa ja löysin tulevalle vauvalle läjän vaatteita puoli-ilmaiseksi. Olin erittäin tyytyväinen :)
  10. K

    G: Tarinat lastenne nimien takaa?

    Minä tykkään ruotsalaistyyppisistä tai ehkä sellasista kansainvälisemmistä nimistä, johtuen varmaan siitä että olen lapsuuden asunu ruotsissa. Mies tykkää hyvin perinteisistä suomalaisista nimistä. Joten hyvin kaukaa lähettiin hakemaan sellasta nimeä mistä molemmat pidettiin. Esikoisesta tuli...
  11. K

    G: Monetko housut sulla on aktiivisessa käytössä?

    Tällä hetkellä päälle mahtuu just ja just yhdet äitiyshousut, ja parit lökärit rv 39+2, josko mahdollisimman nopeesti alkais mahtuun muutkin vaatteet päälle. Normaalisti mulla on varmaan 5 farkut ja 5 mustat työhousut ja parit lökärit + toppahousut ja ohuet ulkoiluhousut aktiivikäytössä...
  12. K

    Jos sinun pitäisi NYT antaa nimi tyttövauvallesi niin minkä antaisit?

    Jos tää vauva jostain syystä muuttuiskin tytöksi, niin hän sais nimen Enni Lotta Adele
  13. K

    Kaikki jotka rakentaneet talopaketin!?

    Rakennettiin perintötontille 5 vuotta sitten avaimetkäteen muurametalo. Alakerta 121m2 yk varaus 77m2. Rahaa meni 160 000€.
  14. K

    Mitä tänään ruuaksi?

    Syötiin muusia ja sisäfilettä ja lapset halus myös nakkeja.
  15. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Huohmenta ;) Poks 39+0 plääh. Ei todellakaan enää säväytä tämä poksuminen. Vois poksua jo ihan muulla lailla. Onnea kaikille vauvautuneille :heart: :heart: :flower: Osalla ollut kyllä TODELLA nopeita synnytyksiä. Yksi sellainen tännekin kiitos. Vaikka nopeita mulla on ollut aiemmatkin. Kun...
  16. K

    Päivän sykähdyttävin uutinen

    Juu niinhän se joka kerta on. Harmi kun näillä suppareilla ei mitenkään vielä synnytetä, mutta toiveissa on että yltyis :)
  17. K

    Päivän sykähdyttävin uutinen

    Velipojalla oli menny hienosti jääkiekkojoukkueen try outissa. Supistelee, josko tämä pieni poika haluais joskus ulos täältä mun vatsanahan sisältä.
  18. K

    mitä ruuaksi tänään?

    Juurikin oriental chili, Hyvä idea, taidankin laittaa sekaan vielä purkillisen ananasta. Tuoretta kun ei nyt satu olemaan kotona :p
  19. K

    N-kirjaimella alkava nimi?

    Nella, Neela, Natalia Noel, Nemo, Nicolas
  20. K

    mitä ruuaksi tänään?

    Mrillä syödään tänään kanakastiketta a la uncle bens ja riisiä :)

Yhteistyössä