Hakutulokset

  1. S

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    jjuuli, sullahan on jo tosi komea maha! :) Ei mulla vielä ole läheskään noin iso! Mutta kylläpä nämä mahat tästä pikkuhiljaa joka tapauksessa kasvavat. Eihän sitä tiedä millaisen kasvuspurtin sitä ehtii vielä ottaa ;) Mulle kyllä kelpaa oikein hyvin tällainen vähän pienempikin maha. Oi kun...
  2. S

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Tatomira, nauroin kippurassa tuolle leikkele-tarinalle :D Hih! Kiitos näistä rintapumppu ym. tuotearvioista :) Itse kun en näistä (vielä) mitään tiedä niin on kiva lueskella muiden kokemuksia siitä mikä on tarpeellista ja mikä ei. Omaa napaa... paino nousee kyllä täälläkin ihan...
  3. S

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    Tatomira, juu aika erikoista ettei voida kattoa neuvolan laitteilla (jotka on sitä paitsi viereisessä huoneessa)... Rakenneultrahan meillä oli keskussairaalan äitipolin tiloissa joten ymmärrän hyvin ettei sinne niin helpolla laiteta uudestaan, mutta kun vieressä olisi ihan samat laitteet eikä...
  4. S

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    Tatomira, kuulostaapa hankalalta tilanteelta tuon koiran kanssa. Entäs sitten ihan joku isompi sisälle laitettava häkki johon sen saisi siksi aikaa kun olette töissä. Tuo 2-4h ei tosiaan kuulosta kovin pitkältä ajalta jättää ihan vaikka häkkiinkin. Toisaalta ulkonahan olisi aina vähän enemmän...
  5. S

    Nuoren odottajan blogi

    Moi, tosi kiva blogi! Oon käynyt säännöllisesti lueskelemassa (tammikuisissa kun molemmat vielä ollaan) :) Yritin kerran kommentoida, mutta "ulkopuoliset" eivät ilmeisesti pysty vapaasti kommentoimaan vaan pitäisi olla joku profiili / tili jossakin...? Tai ainakaan minä tekniikan ihmelapsena en...
  6. S

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    Täällä päästiin käymään jo rakenneultrassa, vaikka oikeasti se olisi ollut vasta nyt perjantaina. Mulle jäi lähinnä kysymyksiä ja epäilyksiä käteen ultrasta, vaikka toivoin sen olevan lähinnä mielen rauhoittelu-ultra. Rakenteet oli sinällään kunnossa, ja sydämen kammiot ja munuaiset ja...
  7. S

    Terolut mimmit

    Fossiili, aivan ihanaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Paljon tarrasukkia ja onnea matkaan :heart:! Käyhän sitten kertomassa täällä mitä ultrassa näkyi - käyn täällä edelleen aina väijymässä teidän kuulumisia ;) Älä tosiaan enää teroja nappaile, ja tuskinpa parista jo syödystä on tässä...
  8. S

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Mukavaa uutta viikkoa kaikille mammat! Täällä on liikkuminen hieman hidastunut, mutta muuten mennään ihan niinkuin ennenkin. Portaitten nousua on pitänyt työpaikalla vähän vähentää, ja hidastaaa muutenkin jos alkaa mahaan sattumaan, mutta yllättävän hyvässä kunnossa tässä vielä ollaan :)...
  9. S

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Sartsa83, osanottoni ja paljon paljon voimia tulevaan! :hug: Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :) ! Me ei olla vielä osattu päättää kysytäänkö sukupuolta vaiko ei. Toisaalta olisi kiva pitää se loppuun asti yllätyksenä, mutta toisaalta mitäpä sen tietäminen haittaisikaan...
  10. S

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Moi mammat! Onnea Tatomiralle hyvistä ultrakuulumisista! Tuosta alkoholi-asiasta... itse olen silloin tällöin hörpännyt kyllä miehen juomasta kulauksen tai pari ja sillä saanut tyydytettyä himoni :whistle: Tuskin hörppy mitään haittaa, eri asia tietysti jos enemmän joisi... Täällä bongattu...
  11. S

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Fanttelille jaksamista ja voimia :(! :hug: Sartsalle myös jaksamista tilanteeseen! Rakenneultra on meillä 9.9. Eilen käytiin neuvolassa ja siellähän se pikkuisen sydän jumputti sykkeellä +160 :)! Mitkä lie urheilusuoritukset ollut käynnissä. Jännitti ja pelotti ihan hirmuisesti mennä...
  12. S

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Tämän linkin kautta pääsee tilaamaan ilmaisen vauva-lehden näytenumeron, mikäli kiinnostaa ;) Ei siis mitään edellytystä jatkotilaukseen. Sanoma Magazines Finland – Tarjous Huomenna olisi neuvola! Lopultakin! Voi kun ne sydänäänet saataisi kuulumaan. Alkaa jo ahdistus iskemään kun ei...
  13. S

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    MLM, onpas sulla jo komea masu! Olen ihan kateellinen :):heart: Saa nähdä ehdinkö itse saada ollenkaan noinkaan isoa mahaa. Täällä ollaankin jo miehen kanssa ihmetelty että mihin se asukki oikein mahtuu kun tuntuu että maha vaan pienenee päivä päivältä... :/ Maitohappobakteereja en ole...
  14. S

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Nijan, täälläkin mies kyllä kokkailee :) Monesti tehdään yhdessä ruokaa, eli kumpikin osallistuu edes jotenkin. Välillä minä enemmän, välillä mies enemmän. Ja onpa ollut monta kertaa ruuat odottelemassa kun tulen kotiin töistä :heart: Eihän ne aina välttämättä mitään herkkupöperöitä ole, mutta...
  15. S

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Moi taas mammat! Mulla ei vielä mahaa erota (näytän ehkä vaan vähän lihavammalta kuin ennen...), joten kukaan ei ole vielä uskaltanut tulla kommentoimaan tai kyselemään. Me ei olla muutenkaan vielä kerrottu oikeastaan kenellekään... ainoastaan pari kaveria ja pomo tietää. Kummankin vanhemmat...
  16. S

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Moi kaikki ihanat mammat :heart:! Huh hellettä! Mulle kyllä kelpaisi jo viileämmät ilmat. Täällä olikin aikaisemmin jo keskustelua syksystä. Itse olen aina tykännyt varsinkin loppukesästä ja alkusyksystä! Kovasti siis odottelen jo sitä että saa kääriytyä lämpimään villatakkiin ja laittaa...
  17. S

    Terolut mimmit

    Tulin vaan piipahtamaan ja täällähän olikin aivan mahtavia uutisia :D !!! ONNEA Hömelö!!! Nyt tosiaan paljon niitä tarrasukkia matkaan :) ! Tsemppiä kaikille teille muille kierron eri vaiheisiin - kyllä te kohta tuutte perässä, uskokaa vaan ;)!
  18. S

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Neljän Suora, NAM! Täälläkin on tehty jo monesti lettuja, en ymmärrä mikä on iskenyt, kun nyt raskauden aikana niihin on tullut hirveä himo :whistle: Ja mansikoitakin on pakko ostaa joka kerta kun käydään kaupassa :D Maira, onpas hieno kuva! Tosi tarkka vielä! Meidän neuvolan ikivanhoilla...
  19. S

    Terolut mimmit

    Moi taas kaikille! Todella ihana kuulla, että kuulumiset vielä kiinnostaa, vaikka onkin jo plussannut! Ymmärrän kyllä että toisten onni kirpaisee (kuten se kirpaisi itseäkin yritysaikana), mutta kohtahan te kaikki olettekin jo tässä samassa tilanteessa ;)! Lilli88, ihanaa, varovaiset...
  20. S

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Nt-ultrassa käyty eilen :) Kaikki vaikutti olevan hyvin ja turvotusta oli 1mm verran. Ei siis pitäisi olla mitään riskiä jäädä kiinni seuloissa, mutta ensi viikolla neuvolalääkäriltä kuulee paremmin tulokset. Meillä pienokainen lähinnä olla möllötteli, ja hoitajan piti painella aika kovaakin...

Yhteistyössä