Hakutulokset

  1. R

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Niih, ja masukuva parin viikon takaa. En ossoo sitä pienentää :ashamed:
  2. R

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Hei pitkästä aikaa Lueskelen kyllä ketjuja ahkerasti mutta olen tajuttoman huono itse mihinkään kommentoimaan. Mutta edelleen mukana. =) Eilen oli rakenneultra ja kaikki oli pienellä hyvin. Koko vastasi viikkoja ja rakenteet terveet. Poika siellä mahassa kuulemma möyryää. :heart: Meni mummon...
  3. R

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Hei taas pitkästä aikaa. Taustalla olen taas seuraillut teidän keskusteluja ja kovasti jaksamisia niille joilla suru-uutisia on tullut :hug: Kävin tänään ultrassa. Kätilö ultrasi. Kaikki oli hyvin. Laskettu aika siirtyi muutamalla päivällä 9.12 Viikkoja ultran mukaan tasan 11. Pikkusintti...
  4. R

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Hei taas pitkästä aikaa. Kun ei omaa konetta tällä hetkellä ole niin menee aina pitkiä aikoja että pääsee tänne kirjotteleen. Joku kysyi huhtikuun ketjussa että miten olen päätynyt yksin tekemään tämän lapsen. Mä olen aina tiennyt yksin tekeväni lapsen. En ole millään tapaa seurustelevaa...
  5. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Aurinkoista sunnuntaita kaikille :) Ihana on ollut olla vapaalla koko pääsiäinen kun tietää että töissä on ollut ihan älytön härdelli. Huomenna sitten aamuvuoroon ensimmäistä kertaa melkein neljään vuoteen. Saa nähdä miten silmät saa neljän jälkeen aamulla auki:laugh: Kertonut olen tästä...
  6. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Huomenta. Muutaman päivän pysytellyt taustalla kun niin kauhia pelko oli kokoajan persiissä että jotain on pielessä ja sitten kun muiden suru uutisia luki niin se ei auttanut yhtään. Mutta nyt voin iloisia uutisia kertoa kun ultrassa juuri kävin ja siellä pieni näkyi ja sydän sykki.:heart...
  7. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    :kieh: Tänään on ollut jotenkin todella huono päivä. Olo on erittäin ärsyyntynyt ja tuntuu että kaikki vastustaa. Koira raasut on ihan ihmeissään että mikä mulla on ku raivoan itsekseni... Huoh. Mä alan tulla hulluksi näiden oireiden miettimisen kanssa. Varhaisultraan tilasin ajan ensi...
  8. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    MiMa86 Joo. Ja sitten jossain luki että kohdunulkoisessa yleensä hartiakipua, niin hetihän mä ajattelin että no niin, mulla on hartiat kipiät, APUA!! (Mulla on aina hartiat jumissa ja kipiät! :D ) Ihan älytöntä kiduttaa itseään kaikella. Pitää vaan toivoa parasta ja yrittää jaksaa odottaa...
  9. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    MiMa86 Joo. Pitäisi vissiin rauhoittua, mutta kun ei voi luonteelleen mitään.:laugh: Ja mä kielsin itseltäni kaikenlaisten oireiden googlettamisen kun niistä tulee vaan entistä vainoharhaisempi olo. Varhaisultraan ajattelin huomenna tilailla aikaa, niin jos sais hieman mielenrauhaa ja osais...
  10. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Huomenta vaan täältäkin. Oireista Mä myönnän kyllä kans olevani aivan totaalinen stressaaja näiden oireiden suhteen. Ensimmäinen raskaus kun on niin ei tiedä mikä on "normaalia" ja mikä ei. Mullahan alkoi noi alavatsa kivut tosi aikaisin. Nyt ne on vähentynyt tässä viikon sisään...
  11. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Huomenta vaan kaikille. Juurikin töistä kotiuduin. Viimeiset neljä vuotta olen pelkkää yötä tehnyt ja nyt olis näillä näkymin sitten viimeinen yö tehty. Sairauksista Mulla on ajoittain kovaa migreeniä, joten katsotaan miten se pukkaa päälle tässä raskausaikana, vai pukkaako ollenkaan...
  12. R

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Liitynpäs minäkin keskusteluun. :) Eli ensimmäistä kasvattelen ja laskettu olis 6.12. Se missä synnytän on vielä auki. Se riippuu siitä jäänkö tänne suunnille vai muutanko takaisin pohjoiseen. :) eli TAYS tai OYS.. Kaikki on niin uutta ja omituista. :) Olen tottunut olemaan vähän...

Yhteistyössä