Hakutulokset

  1. S

    Kiitos avusta palstalainen!

    Kiitoksia yhteisistä hetkistä. Olin mieheni tutkimuksessa mukana joka käsittelee käyttäytymistä sosiaalisessa mediassa ja tutkimus on nyt viittä vaille valmis. Kiitos palsta-ihmiset, teistä sai paljon materiaalia ja viihdettä. Toki tunsin lämpimiä tunteita useita palstalaisia kohtaan ja joskus...
  2. S

    Repesin!

    Yleensä en mieti palstaa tai palstalaisia muuten kuin täällä käydessäni mutta jostain syystä äsken lenkillä mieleeni tuli yks juttu ja repesin ääneen nauramaan itsekseni! Tää nyt on varmaan muiden mielestä tosi tyhmä juttu mut ihan sama, näin väsyneenä naurattaa kaikki. Mä aloin miettii että...
  3. S

    Nyt on pakko kysyä!!!???

    Tämmöistä mietin tänään ja pitää ihan kysyä teiltä täydelliset palstaihmiset kysyä mielipidettä (vaikka osan mielipiteen tiedänkin jo etukäteen); Jos nainen on saanut ensimmäisen lapsensa 22-vuotiaana ja lapsen isä jättää perheensä, eli äiti jää yh-äidiksi mutta löytää 4 vuotta myöhemmin...
  4. S

    Mikä on yksilön ja mikä yhteiskunnan vastuu?

    Oon jo pitkän aikaa miettinyt tätä kysymystä kun aina näiden ikävien uutisten aikaan alkaa se yhteiskunnan vastuunkannon huutelu. Mikä oikeastaan onkaan yhteiskunnan vastuu ja mikä ihmisten omaa vastuuta? Eikö jokainen ihminen itse päätä tappaako viattomia raivopäissään, koskaan en ole kuullut...
  5. S

    Voi jestas minkä yllätyksen mies pudotti mun silmille!!!

    Mä olin ensin että häh, voiko tää olla totta mutta uskottava se on! Meidän perhe lähtee ensi talvena Cabareteen! Voi ihanaa miten ihastuttava yllätys ja nyt ei muuta kuin aamukampaa virittelemään...
  6. S

    OMAKEHUKETJU!!! Saa haista!!!

    Vitsi mulla on hyvä perse! Ja reidet/pohkeet, kyllä huomaa että oon vuosia pyöräillyt kymmeniä kilometrejä päivässä. Ja ettei mee pinnalliseksi niin oonhan mä myös ihan helvetin mukava ja hauskaa seuraa kavereilleni. Entäs muut?
  7. S

    Tehdäänpä tavoiteketju!

    Eli asetetaan itsellemme tavoitteita; -seuraavan vuoden aikana otan uuden tatuoinnin ja saan myös alimmat vatsalihakseni näkyviin -seuraavan viiden vuoden aikana olen käynyt New Yorkissa -seuraavan kymmenen vuoden aikana olen opiskellut jotain uutta ja kehittävää -sitten kun...
  8. S

    Vastaisku; mikä maassamme on hyvää/parasta?

    Ärsyttää kauhea valitus ja kaikenmaailman ketjut Suomen epäkohdista. Listataanpa kerrankin asioita mitkä tässä maassa pelaa ja ovat kehujen arvoisia! Itselle tulee mieleen ensimmäisenä -sosiaali-ja terveyspalvelut, siis se on ikuinen valituksen aihe mutta monissa muissa maissa ei tälläistä...
  9. S

    Millainen äiti/isä olet?

    Oletko mielestäsi vaativa, tiukka, lepsu, saamaton, cool, kaveri, diktaattori yms? Itse olen sopivasti vaativa (tietyissä asioissa), myös tietyissä asioissa tiukka (lapsen turvallisuus), mutta muuten kyllä aika rento, en marise ja mäkätä koska se on tosi ärsyttävän kuuloista, joskus olen...
  10. S

    Kuinka paljon sanojasi olet joutunut syömään vuosien varrella?

    Joskus esikoista odottaessa tai ennen sitäkin (lapsettomana siis) oli aika jyrkkiä mielipiteitä, eniten lastenkasvatuksesta. Kauhistelin pillimehuja. No joo, niitä on mun lapset juonut aika monia vaikkei meillä mehu ole jokapäiväistä eikä jokaviikkoista juomista, pillimehu on kätevä...
  11. S

    Meille tuli karvainen vauva ja sydämeni suli taas...

    Meidän podengopappamme kuoli jokin aika sitten myrkytyksen uhrina ja surumme oli suuri. Kaikkein suurin suru oli meidän nuorella bordercolliella jolle nyt sitten tänään haimme kaverin. Voi elämä että pieni elämänalku on aina niin kaunis ja suloinen. En voi lopettaa tuijottamasta!!!
  12. S

    Pakko vähän jakaa...

    Kaverini on koomikko ja voi sitä naurun määrää kun nähdään vanhalla kaveriporukalla. Kertoi niin hauskan jutun että pakko kertoo tännekin ja kysellä tunnetteko tekin tämmöisen ihmisen/ihmisiä: Nimittäin 35-45v Tompan tai Harrin. Tomppa/Harri on yleensä kaverin tai lähisukulaisen mies joka on...
  13. S

    Kauhea kamelinvarvas tänään nähty!!!

    Kaverini baarissa kävin kahvilla ja kylläpä oli naurussa pitelemistä kun siellä eräs pubiruusu hyppi kännissä pitkin poikin ja kauhea kamelinvarvas vilahteli kaikille :laugh:
  14. S

    Näin tänään kauhean kamelinvarpaan!!!

    Kävin kahvittelemassa kaverini ravintolassa (tai siis baarissa) ja siellä hihhuloi joku pubiruusu valkoisissa housuissaan ja kaverin kans yritettiin pysyä naama pokerina kun järkyttävä kamelinvarvas vilkkui kaikkien silmien edessä!!! :laugh:
  15. S

    Mistä luulet tän johtuvan?

    Juttelin tänään kahden ulkomaalaisen ystäväni kans jotka molemmat asuneet jo vuosia Suomessa. He sanoivat pelkäävänsä kesän tuloa. Heitä ihmetyttää miksi suomalaiset sekoavat aina keväällä ja jatkavat sekoa menoa syksyyn asti. Aloin miettimään asiaa tarkemmin; niinhän se on. Monelle ihmiselle...
  16. S

    Kylläpä virpojat laittaa palstan sekaisin :D

    Tulin tässä ajankuluksi töissä vilkaisemaan nettiä ja ei voi kun naurahdella noille virpomisketjuille! Siis oikeasti joitain ottaa päähän pienet söpöt trullit, puput tai muut hahmot jotka oven takana käyvät itsetehtyjen vitsojen kanssa? Oven voi olla avaamatta, voi teeskennellä sen 30sek...
  17. S

    Rakkaasta luopumisen tuska :(

    Piti olla kiva viikonloppu landella. Olikin siihen asti kunnes koiramme alkoi voimakkaasti oksentaa ja ulista. Kun oksennus muuttui veriseksi lähdimme kiitämään suoraan kohti kotia ja eläinlääkäriä. Ei mitään tehtävissä; myrkytys. Meidän podengopoikamme kuoli itkevien ihmisten ympäröimänä (myös...
  18. S

    Ette ikinä pysty arvaamaan mihin mun on mentävä huomenna! Kyse elämästä ja kuolemasta (vitsi,vitsi...)

    Niin otsikossa kaikki olennainen, ette ikinä arvaa! Ja vinkkinä voin sanoo että se liittyy ei mihinkään!!!
  19. S

    Onko tää yleistäkin?

    Tänään vietin talvilomani toiseksi viimeistä päivää ja aamulla tein pitkän aamulenkin jolloin törmäsin naapurin kotiäitiin. Rupattelimme noin 5 minuuttia ja sillä välin hän oli ehtinyt manata elämästään suurinpiirtein kaiken (niinkuin aina kun näemme). Aina on kiire ja voi nääs,nääs,nääs kun ei...
  20. S

    Jokos täällä ois leppoisampi tunnelma?

    Tuli pidettyä pientä palstataukoa ja sen aikana sattui ja tapahtui. Iloisia ja surullisia asioita. Mitä teidän elämään kuuluu?

Yhteistyössä