Hakutulokset

  1. Black Diva´s

    Minkä suuruiset ovat auton vuosikustannukset?

    Tuli mieleen tehdä tällainen aloitus kun tuosta autosta on täällä muutamissa ketjuissa ollut puhe. En ehdi nyt itse kaivaa oman auton lappusia, mut itse lasken kuluihin polttoaineen, auton käyttöveron, vakuutukset (otetaan vaikka vain se pakollinen liikennevakuutus huomioon), kahdet renkaan...
  2. Black Diva´s

    Mikä ihana ilta

    :hug::heart:
  3. Black Diva´s

    *** MISS April ***

    Sweet Honey FI & SE & EE & LV & LT BALT Ch & EE & LV & LT & BALT JCh STORMBLÅSTENS SCREAM OUT
  4. Black Diva´s

    Syksy saa mussa esin sisustajaa

    Taitaa mennä seinät ja huone kerrallaan ainakin osittain uusiks
  5. Black Diva´s

    Huomenta haukotellen

  6. Black Diva´s

    Aivan ihanaa ku edelleen ilmat hellii

  7. Black Diva´s

    Mekin herättii. Huomenta

  8. Black Diva´s

    Huomenta

  9. Black Diva´s

    Huomenta :D

  10. Black Diva´s

    Koirista, koirista vauvakoirista :)

    Tänään ollaan jo 7vrk ikäsiä https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10202627694285496.1073741839.1591658925&type=1&l=985db342c6
  11. Black Diva´s

    Kumpa voisi nukkua varastoon

    Nyt olis oikein hyvää aikaa nukkua varastoon, ku illalla alkaa kiire ja se jatkuu yöhön asti ja huomenna aamulla se jatkuu.
  12. Black Diva´s

    Onko ens vkl messukeskukseen menijöitä

    Molempina päivinä oon useamman koiran kans osallistumassa. Toi on erkkareiden lisäks vuoden kohokohta :)
  13. Black Diva´s

    Jännitys on alkanut (koira asiaa)

    Jos kaikki menee hienosti meillä on pentuja tammikuun lopulla :)
  14. Black Diva´s

    Varoituksen sananen uudestä koirajärjestöstä tännekin

    Kennelklubi - Suomen Koirajärjestö Kirjaudu sis Mikäli tuonne rekisteröityä koiraa itsellesi suunnittelet ole tarkkana ja huomioi ettei tuo ole missään tekemisissä Suomen Kennelliiton eikä FCIn kanssa. Uskon etä tulevaisuudessa tulee moni (valitettavasti) pettymään erehdyksen kautta...
  15. Black Diva´s

    Tanssii tähtien kanssa

    Olkoon minkä väriset lasit tahansa mun silmillä, mut toi pari 1 on vaan niin mahtava
  16. Black Diva´s

    Muistellaanko positiivisesti hauskoja ketjuja, joissa ei ole ketään loukattu mitenkään

    Mä en tuu unohtaan pyöräilykypärä ketjua sieltä ihan vanhalta palstalta, se oli jotain aivan hulpeeta missä sitä kypärää käytettiin ja kuinka tärkeäksi kypärän väri muodostuikaan ja leukasuojakin sai ison merkityksen :) Ja ketju oli valtavan pitkä ja kirjoittajia valtava määrä, eikä yksikään...
  17. Black Diva´s

    Jo 14 vuotta tällä palstalla

    Tänään tuli yllättäen mieleen et soitanpa Keittikselle ja kyselen mitä kuuluu :) Puhelun jälkeen muistelin miten olemme tavanneet ensimmäisen kerran palstan ulkopuolella. Olin menossa munasolupunktioon Helsinkiin VLn klinikalle ja palstalla kyselin olisko tietoa edullisesta majotuksesta...
  18. Black Diva´s

    Logomossa käyneiltä valaistusta kaipailisin

    Kertokaa mulle paikasta onko minkämoinen
  19. Black Diva´s

    Miten teidän paikkakunnalla on vesitorni sijoitettu (Jyväskylän tapahtumasta tuli mieleen)

    Raumalla tuonkaltainen tapahtuma olisi järkyttävä, koska torni sijaitsee ihan asuintalojen vieressä
  20. Black Diva´s

    Black-Diva´s Gold Toffee niille joita kiinnostaa :)

    Ikää kuvassa jo 8kk

Yhteistyössä