Hakutulokset

  1. R

    Ok. Voi tulla lähetyskulut sen verran kalliiksi, että uudet kaupasta saattaa tulla halvemmiksi...

    Ok. Voi tulla lähetyskulut sen verran kalliiksi, että uudet kaupasta saattaa tulla halvemmiksi! :) Saattavat olla Emmat, mutta juuri nyt en pääse tarkistamaan asiaa, kun en ole kotosalla. Ovat kyllä siis jo vanhat, mutta siistit. Vitosella + postikulut saisit.
  2. R

    Suosittele halpis-pilipali sateenkaarirattaita!

    Missä päin maata asut?
  3. R

    Ikäkriisi, nyt se iski!

    Minäkin käyn neljääkymmentä, enkä taistele mistään! Hyväksyn itteni sellaisena kuin olen ja muutkin ihan omina itseinään. Mua ei kiinnosta mitä muut musta ajattelee, kun itse tiedän kuka olen ja missä mennään. Ja olen kyllä ihan hyvännäköinen, mutta ulkonäköpaineita en omista.
  4. R

    ahdistus ja kuviteltu päänsärky.

    Niin, sitä tarkoitin, että todellakin ahdistus ja masennus voivat aiheuttaa monenkinlaisia fyysisiä oireita, jotka siis kokijalleen ovat täysin todellisia. Mitään lääketieteellistä syytä ei kuitenkaan löydy. Paitsi esim.hoitoa vaativa masennus tai ahdistuneisuus.
  5. R

    Ällöttää muutamien mustien ilkeys..

    Mä luulin otsikon perusteella, että tää on joku rasistinen neekerivihaajien ketju...:laugh:
  6. R

    Kynsien geelaus, kuka tietää?

    En oo varpaita geelannu, mutta sormissa on ollu geelikynnet jo pitkään! Ihanat on, enkä luovu!=)
  7. R

    Häiritsevin paikka kehossa, jossa teillä on luomi

    Kainalossa. Haittaa vähän ku ajelee karvoja. Tarkotus on ollu poistattaa se jo kauan, mutta mulla on arvenmuodostustaipumusta ja lopputulema on aina pahemman näkönen ku se alkuperänen luomi...
  8. R

    ahdistus ja kuviteltu päänsärky.

    Kyllä voi! Monikin "purkaa" ahdistuksensa juuri erilaisian fyysisinä oireina. Kun tarpeeksi kauan miettii, niin kaikkea keksii... Ja siis ihan omaakin kokemusta on. Kaikenlaisissa tutkimuksissa on tullu juostua.
  9. R

    Sulla kun ei oo sukkia, niin sä varmaan haluut olla paljain jaloin

    Mä taas oon viluvarvas ja oon kotona melkein aina villasukissa! Paits en tossa helteillä...:D
  10. R

    Meinasi tulla tänään hieman iso lasku kaupassa :)

    Pikkasen kalliit donitsit!:D
  11. R

    Jos mies ehdottaa päiväkahveja...

    tarkottaa!:p
  12. R

    Kauanko kestää papakokeen vastaus?Kävin joukkoseulannassa ja ei vieläkään

    Otan noita työkseni. Sanon aina, että parikin kuukautta voi hyvinkin mennä. Sieltä eimitään pikavastauksia tule. Kaikki näytteet käy saman prosessin läpi, ei sieltä erikseen pystytä poimimaan silmäääräisesti joku hälyttävä näyte! Riippuu ihan millanen näytesuma siellä millonkin on, että kuinka...
  13. R

    te kenenllä päivätyö mitä teette työksenne? palkka nettona? :D

    Laboratoriohoitaja, mutta olen osittaisella hoitovapaalla eli teen vain 30 h/vk. Palkkakin on sitten vastaavasti pienempi. Käteen jää n. 1400€/kk
  14. R

    mallaisia kellonaikoja tein lapset on päiväkodissa?

    Tavallisimmin n. 7.15-15.15
  15. R

    Jouluverhoista (:

    Mäkin puhun jouluverhoista, vaikka oikeestaan ne on talviverhot eli vaihdan varmaan piakkoin. Jotenkin hiukan tummemmat sopivat paremmin syksyyn ja talveet ku kesöisen heleät ja vaaleat. Olkkariin ja keittiöön vaihdan. Mutta keittiössä on vaan yläkappa ja olkkarissa 4 paneliverhoa, on nopeeta...
  16. R

    Auttakaa "ensikertalaista!" =)

    Tuskin ihan vielä... :) Malta odotaa vuodon oletettuun alkuun, että testailet.
  17. R

    Mitä lahjaksi 6v pojalle?

    Meiän 4-v on jo ihan hulluna Gormiteihin, gogoihin ja baguganeihin. Noista kaikista löytyy alle 10 €llakin kivaa! Ja atrhassa siis isompien poikien kanssa noilla leikkii.
  18. R

    paniikkihäiriö vai keuhkosyöpä

    Mee läkäriin, äläkä täällä kysele! Täällä kun kysyy, niin hilsekin on syövän oire!
  19. R

    Keskivaikea masennus

    Hyähän se on, että on diagnoosi! Saat apua ja paranet! Sairaudesta ei itseään kannata syyllistää. Se nyt vaan on. Kukaan ei vie sun lapsias mihinkään, kun kerta pärjäät. Ota apu vastaan ja päätä, että haluat parantua.
  20. R

    G: Joko sulla on elinluovutustestamentti?

    Miten saajat vois rajata?? Mulla on kansa ollu jo niin kauan etten muistakaan. OOn myös luuydinluovuttajarekisterissä. Vielä ei oo sielä kaivattu. Vertakin oon luovuttanu, mutta nykyinen lääkitys taitaa estää sen, eikä hb:kaan oo ollu kauhean hyvä.

Yhteistyössä