Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun budjettihaaste

    Tässä taas tilannepäivitystä: 11.2. Lidlistä: 4 kpl Fazerin laskiaispullia -50 % 2,98 Banaani 0,79 Sipuli 1 kg 0,99 Porkkana 1 kg 1,39 Rasvaton maito 2 l 1,42 Ruokakerma 5 kpl 2,45 Edamjuusto 3,79 Uunilenkki 0,89 Vehnäjauho 0,75 Perunamuusijauhe 1,69 Korppujauho 0,59 Munat 1,55...
  2. M

    Helmikuun budjettihaaste

    Mä kävin torstaina ostoksilla Lidlissä. Tytön synttäreitä juhlittiin eilen, joten mukana kakuntekotarpeita ja muuta herkkua. Ihan huomionarvoista on, että Lidlissä tuorejuusto 200 g maksaa vaan 0,99 € kun Prismassa halvin paljon enemmän. En aiemmin tiennyt, että sitä Lidlistä myös saatavilla...
  3. M

    Helmikuun budjettihaaste

    Päivitän nyt mitä meillä on mennyt helmikuun alusta tähän iltaan asti. Maito 0,85 € Leipä 1,80 € Nämä kahdella eri kerralla yksistään ostettuina kun unohtui ostaa tammikuun lopussa. Lidlissä käytiin eilen ja näitä ostettiin: Banaani 0,64 € Salamipizzaa 3 kpl 2,99 € Rasvaton maito...
  4. M

    Helmikuun budjettihaaste

    Mä ilmoittaudun myös mukaan! :) Meillä on ollut pitkään tavoitteena käyttää ruokaostoksiin 500 euroa kuussa. Sen verran olen varannut tileiltä rahaa, ja olisi kiva tietää pitääkö tämä paikkansa, eli 500 euroa meidän tavoitteena. Perheeseen kuuluu kolme lasta: 12 v, 2 v, ja 4 kk ja minä ja...
  5. M

    Sulais nyt nuo lumet, että pääsisi kunnolla pihatöihin :)

    Meillä onneks lähti jo vappuna Kuopiosta lumet. Joutu kyl itsekin levitteleen niitä kasoja ku katolta oli tippunu talon vierustalle kauheet kasat.
  6. M

    Uudet kirpparilöydöt :)

    Ostin pienen korin eurolla viime viikolla johon aion kerätä ystävälle hääyötä varten kaikkea pientä (seksi)kivaa :)
  7. M

    11-vuotias poika vaihtaa syksyllä koulua, mitä luokkalaisille "lahjaksi"?

    Pojalla ei ole sähköpostia itsellään, joten se ei oikein käy. Läheisimpien ystävien kanssa varmaan näkee jatkossakin kun asuinpaikkojen välillä on about 3 km...
  8. M

    11-vuotias poika vaihtaa syksyllä koulua, mitä luokkalaisille "lahjaksi"?

    Poika vaihtaa koulua ensi syksynä ja ensi viikolla "juhlivat" pojan lähtöä. Luokassa ilmeisesti jonkinlaiset nyyttärit samalla jonne voi viedä herkkuja jne. Mitä poika voisi viedä luokkakavereille muistoksi? Olisiko ihan tyhmä idea tämmöinen?
  9. M

    Vinkatkaa mulle hyviä sisustusblogeja...

    Mä tykkään tästä blogista paljon: Lavian Anna
  10. M

    Raskaudenaikainen painonnousu, onko paha?

    Mulle jäi ekasta raskaudesta neljä kiloa ja nyt jää varmaan muutamia kiloja taas... Pitää sit varmaan alkaa jumppaan ja jättään tää suklaan mässytys vähemmälle... :)
  11. M

    Raskaudenaikainen painonnousu, onko paha?

    Nyt menossa viikot 22+4 ja painoa tullut 5,6 kg (paino nyt 72,6 ja pituus 174 cm). Onko paha? Esikoisesta painoin vasta vkoilla 31 tämän verran... Pelkään että näytän loppukesästä melkoiselta maitovalaalta ja joku työntää mut pian takaisin järveen jos rannalle eksyn.
  12. M

    Pitäisi suunnitella pihan laittoa. Mistä nettisivuja auttamaan urakassa?

    Kiitos! Alkaahan noita sivujakin löytyä :flower:
  13. M

    Mitä mieltä olette nimestä Venna?

    Mä en tiedä onko tuo tytön vai pojan nimi :ashamed:
  14. M

    Käytätkö leivinpaperin uudelleen?

    Käytän.
  15. M

    Pitäisi suunnitella pihan laittoa. Mistä nettisivuja auttamaan urakassa?

    Kiitti vinkistä! Pitääpä käydä ihan kirjakaupassa :)
  16. M

    Pitäisi suunnitella pihan laittoa. Mistä nettisivuja auttamaan urakassa?

    Eikö kukaan osaa vinkata mitään?
  17. M

    Pitäisi suunnitella pihan laittoa. Mistä nettisivuja auttamaan urakassa?

    Muutettiin joulukuussa ja tässä talossa piha aika huonossa kunnossa. Etupihalla (se suurempi piha) ei ole juurikaan istutuksia ja olemme suunnitelleet ison terassin tekoa sinne. Haluaisin myös kahteen paikkaan tuijia ja jotain muita kasveja. Mutta mitä ja miten? Talon vierustoille pitäisi kanssa...
  18. M

    Apua! Isoäidin neliön tekeminen.

    Kun olet saanut kierroksen valmiiksi niin sidot piilosilmukalla viimeisen pylvään niihin kierroksen ensimmäiseen kolmeen ketjusilmukkaan kiinni. Sitten teet kolme ketjusilmukkaa ja jos vastassa on pylväsryhmä niin teet vielä neljännen ketjusilmukan ja sitten teet siihen seuraavaan reikään ne...
  19. M

    Apua! Isoäidin neliön tekeminen.

    Vai tarkoitatko uuden kerroksen aloittamista?

Yhteistyössä