Hakutulokset

  1. I

    Äitejä Jyväskylästä/Tikkakoskelta?

    oho, tuli kyl ihan väärä hymiö tässä vasurilla kirjotellessa mut käyhän toikin heh.=)
  2. I

    Äitejä Jyväskylästä/Tikkakoskelta?

    Moikka. Ajattelin pompata kommentoimaan kun tämmöseeen ketjuun törmäsin..Tikkakoskella siis asustelen parin koiran ja esikoisen 3kk kanssa.Koko ikäni melkeen täällä asunu että tuttuja kyllä löytyy,mutta aina ois hauska tutustuu uusiin ihmisiinkin.:hug:
  3. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Joku kyseli et mitä kaikkee on hommattuna jo vauvalle Eilen just hypistelin kaikkia tavaroita mitä tuol kaapissa jo on. Meillä on hommattuna Vaunut,pinnasänky,lakanoita,mobile,pussillinen 50-56 cm vaatteita (käytettyjä ja uusia) ja pussillinen 62--> vaatteita sit toppapussukka ja kevyempi...
  4. I

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Heippa tännekkin puolelle välillä. :) Jäänyt tää kirjottelu vaan tonne fb-ryhmään. Meille tulee se äitiyspakkausraha näköjään jo huomenna! Nopeeta toimintaa kelalla, Ihme! Viimeviikolla laitoin siis hakemuksen ja alle viikko kesti päätöksessä, maksupäivä on huominen. Täälläkin jo ajatukset...
  5. I

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Miten ton Fb ryhmän sieltä sit löytäää?? ois tosiaan ehkä helpompi siellä kirjottaa,siellä tulee muutenkin päivittäin käytyä. :)??
  6. I

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Heippa. Täälläkin vihoin ja viimein rakenneultra ohi! Kaikki oli niinku pitääkin mahassa! poikalupaus saatiin tai siis sano et 100% poika siel potkuttelee,pippelistäkin saatiin kuva kotiin. :D Istukka oli etuseinässä, mutta silti kyl tunnen jo potkut ihan hyvin välil oikeen inhottavastikkin...
  7. I

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Huomenta! Täällä ollu helvetillinen yö, tuli niin kova suonenveto että luulin kuolevani, ja vieläkään en pääse kävelenään kunnolla. Onko muilla ollu vielä näitä?? Facebook Oon kans kertonu siel vauvauutisen,en malttanu enää odottaa. Ja liityn toki mikäli sinne ryhmä perustetaan! :)...
  8. I

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    ihania mahoja teillä! ja niin selvästi näkyvissä! Esikoinen siis tulossa ja viikkoja kuvassa 18+5 :)) Ippe ja taateli 18+6
  9. I

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Nii ja viikot kuvassa 18+5 :))
  10. I

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    eva-maria toivotaan et kaikki on hyvin!! Täälläkin vielä yli viikko rakenneultraan, menis nyt nopsaa tämä aika. :)) Eilen oli neukku ja tässä hieman tietoja ja vertailuja: 18+5 (13+5) 64,2 (62,7) RR 102/67 (122/65) Sano noista paineista et jos suolaa tekee mieli, ni antaa mennä...
  11. I

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Heipparallaa täältäkin! luputupuna Ehkä maailman paras toi miehes uneksiminen! :D Me käytiin tänään hakemassa vaunut -09 babywelt merkkiset kärryt. Ovat musta niin ihanan näköset että! Ei hajuakaan ovatko hyvät vai huonot, mutta sen näkee sit käytössä. Jos tuntuvat huonoilta ni täytyy...
  12. I

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Heipparallaa pitkästä aikaa! :) Oon käyny jokapäivä lukemassa teidän kuulumiset, mutta jotenkin en oo jaksanu mitään ruveta kirjottelemaan.. Onko ketään muuta vaivannu Hiivasieni Mulla ollu jo kahdesti tän raskauden aikana... Toisen kerkesin ennaltaehkäsemään runsaalla piimän ym juonnilla mut...
  13. I

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Täällä ollaan kivassa syysflunssassa.. :S Musta tuntuu et viikot matelee Ultra on vasta 10.10 ja neuvolakin vasta joskus ens kuun lopulla... Mahaa ei näy vieläkään, kyllä se on ruvennu nyt turpoomaan ihan kunnolla, mutta ei oo tullut vielä vauvamahaa näkyviin.. :S Ootan kovasti et tulis! Te...
  14. I

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Äiteex Huh huh mikä lääkäri... :S Toivttavasti lapsivesipunktiosta tulisi hyvä uutisia.. :) Joka päivä oon käyny teidän juttuja lukemassa, mutta en oo saanut aikaseks mitään kirjotettua.. Mua on vaivannut aivan kamala väsymys hemppa oli neukussa 115 ja käskivät alottamaan raudansyömisen...
  15. I

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Heipparallaa. En oo taas vähään aikaan saanu tänne kirjotettuu vaikka jokapäivä oon lukenu, tuntuu et on niin tasasta ettei oikeen oo mitään infottavaa. :D Huonoo oloo on ollu tällä viikolla aamusin, muuten on kyllä niin tasasta kun voin vain olla. Mahasta mulla ei kyllä vielä huomaa...
  16. I

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Giggles Mun mielestä täällä jyväskylässä, On joskus keskivaiheilla lääkärintarkastus..Muistaakseni niitä on vaan yks.. mut voin kyllä muistaa väärin.. hmm.. vai oliko se niin et niitä ei oo yhtään ultrien lisäks jos kaikki hyvin.. Täytyy kyl neuvolasta varmistaa.. Tääl kaikki muuten samalla...
  17. I

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Ellu81 Ihana maha!!! Toivotaan et täälkin pian tuollainen!! Mä en ole huomannut mahssani mitään muutoksia... lihoneelta ehkä näytän.. ja oon kyl mässäilly niin paljon et luultavasti on painoo tullukkin... Pitäis alkaa kyl vähän kattomaan mitä syö..sain n.puolvuotta sit 17 kiloo puotettuu...
  18. I

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Heippa! Tervetuloa kaikille uusille! kiva kun porukka kasvaa!! Meillä oli tänään kauan odotettu np-ultra. Siellä se pikkunen möyri ja kaikki oli hyvin. Niskaturvotus 0.7 ja riskit oli 1:11000 ja 1:100000 eli hyvät nekin. :) Huh! on kyl helpottunut ja onnellinen olo et siel oli niin eläväinen...
  19. I

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    pepe10 Täälläkin toinen elukka siperianhusky. Ootteko mistä kennelistä ottaneet ja minkä ikäsiä ovat? Ootteko harrastaneet mitään niitten kans?? Meil toi husky jo 10 vuotias , virtaa kyl vielki ku pienes kylässä. Harrastettu on vetämistä ja nyt oon vähän käyny agilityä sen kans harjottelemassa...
  20. I

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Täällä palailtu reissusta, ootte kirjottanu tänne ihan hirveenä! :) hyvä hyvä Oon itekkin jo miettiny tota koirien kanssa liikkumista sitten kun lapsi syntyy. Meillä on tollaset 40 kilonen ja 25 kilonen , isoja pötkylöitä kumpikin.. Ja toi toinen nelkyt kilonen saa välillä sellasia kivoja...

Yhteistyössä