Hakutulokset

  1. Meteli Seis

    Ruokahaaste vko 20

    Näin keväällä kun on paljon koululaisilla retkiä ja sitä omaa jotain pientä purtavaaa saa ottaa mukaan niin, ruokahaasteen aihe on tällä viikolla eväs/eväät :) Millaiset vaan eväät käy, oli ne sitten lapselle kouluun, aikuiselle töihin tai vaikka koko perheen/kaveriporukan piknikille...
  2. Meteli Seis

    Vielä kerran. Tätähän me olemme odottaneet

    vielä ku sen patukan myös palauttais Sitkeä suosikkimakeinen palaa kauppojen hyllyille | Ruoka | Iltalehti.fi
  3. Meteli Seis

    Lapsi lähti mummulaan,mitähän sitä osaa nyt tehdä?

    Tuo mein pienin lapsi lähti ensimmäistä kertaa 200km päähän mummulaa 3-8 yöksi (riippuu miten viihtyy) ja nyt on ihan hassu tunne. Mitä ihmettä mä osaan tehdä :) Poika lähti iloisena ja innoissaan ja siksi olikin helppo laittaaa matkaan. Saas nähdä koska alkaa kyselemään äitiä ja isää vai...
  4. Meteli Seis

    Minkä ikäisenä lapsenne on alkanaut(jos on) lällättelemään tai näyttämään kieltä?

    Mä olin ihan ihmeissäni kun tuo meidän kakspuolikas napero näytti mulle ensiksi kieltä,tosin sillee varovasti kun jostakin se ilmeiseti tiesi,että se ei ole ihan ok.Aikaisemmin ei ole näytellyt. Sanoin siitä,että kieltä ei saa näytellä,et se on aikas rumaa. Poika käveli minusta pois päin ja sit...
  5. Meteli Seis

    Ostin tänään tatuointilahjakortin itselleni :)

    Nyt mä sit sen teen,mitä olen harkinnut suht pitkään. Huomenna pitää soittaa ja varata aika. Kuvakin vihdoin ja viimein muokkaantui sellaiseksi mitä siitä halusin.
  6. Meteli Seis

    Jos olisit menossa grillibileisiin niin mitä veisit mennessäsi vai veisitkö mitään?

    Heitelkää ideoita, itellä taas kerran pää lyö tyhjää :D Kyseessä veli naisystävineen. Asustelevat omakotitalossa
  7. Meteli Seis

    Osuuspankin gsm-palvelu, toimiiko teillä?

    Olen muutamana päivinä yrittänyt saldoa kysyttyä ,mut ei mitään vastauksia tule. Ennen toimi ihan moitteetta. Ei ole toiminut mulla nyt 5.6 lähtien
  8. Meteli Seis

    Onneksi olkoon minulle :D

    Tänään olisi taas se päivä millo kakun päälle saa asetella 29 kynttilää ;)
  9. Meteli Seis

    Hyvää lihapulla- ja lasagnereseptiä kaipaan

    Kertokaa mulle miten saa hyviä lihapullia ja lasagnea aikaiseksi. Pidän itseäni suht hyvänä ruuanlaittajana ,mut nämä kaksi ruokaa on sellaisia mistä en omasta mielestä koskaan saa hyviä. Kukaan perheenjäsen ei ole kyllä valittanut ja hyvällä ruokahalulla pistelevät poskeensa,mut mä itse en...
  10. Meteli Seis

    Tvins.com myy tuota varrellista höyrypesuria, tekeekö sillä mitään?

    Meneekö rahat hukkaan? Aikaisemmin mulla on ollut joku halpamalli,mut se ei ollu hyvä. Höyryntulo loppu tosi nopeasti pienen säiliön takia ja muutenkin jotenkin kökkkö. Olisiko tuo yhtään parempi
  11. Meteli Seis

    Mitä olette suunnitellu Juhannukselle?

    Olettko ihan kotona, tuleeko vieraita vai oletteko lähdössä reissuun? Myö ollaa kotona. Juhannuspäivänä tulee vieraita muutama ja rillataa makkaraa ja tehää muurinpohjaplättysii
  12. Meteli Seis

    Onko kreikkalainen jogurtti kaikissa merkeissä löysempää kuin turkkilainen jogurttti?

    Vai onko vain Lidlin jogurteissa tämä ero?
  13. Meteli Seis

    Väsynyt,mutta Onnellinen juhlien järjestäjä

    Pojan valmistujaisjuhlat vietetty tänään ihanan vierasjoukon kanssa onnistuneesti. Tarjoilut teki hyvin kauppansa ja sai kehuja. Tärkeintä itselleni oli,että poika oli tyytyväinen kaikin puolin juhliinsa :) Ihana leppoisa tunnelma. Nyt vieraat lähtenyt ja on aikaa istahtaa ja kohta...
  14. Meteli Seis

    Karjala loppu,mitä nyt tehdä?

    Saku Iceä enää jääkaapissa ja se ei oikee maistu Siirrynkö jo kirkkaisiin :D Peliä tässä vain katselen :whistle:
  15. Meteli Seis

    Oliko ruokahaasteessa äänestystä ollenkaan eilen vai menikö se multa ohi kokonaan?

    Mä en huomannut ainkaan,et olisi ollut
  16. Meteli Seis

    Hyvä ja edullinen ompelimo Lahdesta

    Tietääkö kukaan, kuka tekisi suht edullisesti omepelutöitä Lahdessa?
  17. Meteli Seis

    Navat vilkkumaan,kevät on tullu :D

  18. Meteli Seis

    Ruokahaaste vko 13 Äänestys

    Aiheena epäesteettinen,mutta herkullinen ruoka. Äänestysaikaa tasan 1h Catida 2good2be4gotten Mamma italiana Rätti Väsynyt Scarlett O Harava Meteli Seis
  19. Meteli Seis

    Hyvää Pääsiäistä :)

Yhteistyössä