Hakutulokset

  1. C

    Verokorttini hukkui sisäisessä postissa. Mitä nyt tapahtuu? (muuta kun olen PEEAA)

    kyllä ottaa päästä.. tänään palkka pv. Lähetin verokortin viikko ennen ja työpaikan sisäisessä postissa. työnantaja sanoi että se kerkeää hyvin perille. No Palkasta 1400 e oli maksettu 400 euroa.. 1000 euroa on siis mennyt verotukseen. Mitä ihmettä? No.. se ei sitten ilmeisesti mennyt perille...
  2. C

    vahinkoraskauspohdintaa... :D

    kuinkahan pitkällä voi olla raskaana tietämättään.. itsellä nääs semmoinen tilanne että minipillereitä olen syönyt yli vuoden ja ovat mainiosti passanneet. Menkat aina tulleet tiettyyn aikaan ja olleet niukat. Nyt tajusin tässä että meikällä ei ole ollut melkein 2 levyn aikana ollenkaan...
  3. C

    Laitosapulainen = myös siivooja?

    Kuuluukohan laitosapulaisen hommiin myös terveyskeskuksen lattioiden luutuaminen. Kyseessä on siis työpaikka, johon ei ole koulutusta mutta työtehtäviin kuuluu ruokien jakaminen,esille laitto, syöttämisessä avustaminen, pesussa avustaminen ja öisin (yövuorossa) hoitajien mukana kulkeminen...
  4. C

    Sain antibiootin turhaan ja nyt kärsin sen aiheuttamista kivuista.

    kyllä keittää. Tää tyttö on lähdössä huomenna ulkomaille. Viikon ajan tässä ollu poskeat kipeät ja räkäinen olo + pientä lämpöilyä. No käväsin lääkärissä, määräsi antibiootin (zeclar, oli muuten kallis) ja lähetti röntgeniin. Soitti äskön tuloksista, Röntgen OK. Ultrassa jostain syystä näkyi...
  5. C

    luonnollisen sävyiset hiusvärit, tykkääkö miehet niistä?

    syvällistä... :D Itsestä tuntuu että miehet pitävät joko aivan valkoisesta tukasta tai aivan tummasta. Voi olla että olen väärässä ja toivon sitä. Itse tykkään luonnollisista sävyistä etenkin eri vaalean sävyistä. Tämä väri on mun mielestä upea! Google-kuvahaun tulos kohteessa...
  6. C

    Mistä avoselkäinen toppi?

    Isoimmista kaupungeista en ole löytänyt. Haen siis ihan sellaista tavallista toppia (tai mekkoa) jossa on avonainen selkä. Saisikohan jostain verkkokaupasta tilattua?:confused: Pistäkääs plussalaiset linkkiä jos tiiätte :heart:
  7. C

    Jäitkö kiinni toisen opiskelijakortin käyttämisestä?

    Ollaan lähdössä porukalla festareille ja junamatka maksaisi minulle 100 euroa edestakaisin. Tässä tulee pakostikkin mieleen voisiko käyttää kaverin opiskelijakorttia ja saada puolet halvemmalla matkan? Onko joku täällä tehnyt tai tiedätkö jonkun muun joka on tehnyt näin? Jäikö kiinni? Vähän...

Yhteistyössä