Hakutulokset

  1. Mehukatti

    Miks mun valurautapadasta irtoaa mustaa väriä?

    Kertokaa. Olenko mä kohdellut sitä kaltoin vai mikä on? Aika uusi pata siis, ja kun tiskaan (ilman tiskiainetta tietty), kuivaan ja laitan ruokaöljyä niin koko ajan vaan irtoo mustaa väriä. En ymmärrä :confused:
  2. Mehukatti

    Nyt tiedän, mihin mun aikani kuluu.

    Olen aika usein miettinyt, miksen muka ehdi tehdä mitään pojan päiväunien aikana. Hän nukkuu kuitenkin tavallisesti lähemmäs kaksi tuntia. Nyt hoksasin. Sain pojan nukkumaan. Matkalla hänen huoneestaan takaisin keittiöön huomasin ruokakassin eteisen käytävällä. Nostin ruokakassin eteisestä...
  3. Mehukatti

    Kävin just palauttamassa mun gradun :D

    Ja kirjoitin sen äitiyslomalla. Tästä saa varmaankin jonkun mitalin?
  4. Mehukatti

    Mulle soitettiin kotiin ja tarjottiin uutta työpaikkaa! * saa onnitella*

    Entinen esimies soitti ja tarjosi töitä. Oon vielä hoitovapaalla. Menen nyt sitten tammikuun alusta upouuteen työpaikkaan! Sain haastavan ja tosi kiinnostavan toimenkuvan, ihan mukavan palkankorotuksenkin ja sain neuvoteltua täyden kesäloman, puolet tosin vain palkallista. Olen NIIN...
  5. Mehukatti

    Lapsen yksityinen hoito kotona

    Hoitajat tai te joilla on ollut hoitaja kotona! Osaatteko sanoa, paljonko tavallisesti maksetaan hoitajalle? 1 lapsi alle 3 v, hoidon tarve 3 pvä/vko, 6-8 h per päivä. Pääkaupunkiseutu. Ei välttämättä mitään koulutusta, ihan tavallinen järkevä ihminen. Yritin selailla Mollia ja...
  6. Mehukatti

    Pieniä ihmeitä -sarja tänään

    Katoin ekaa kertaa ja voi sniff, olipa se ihana. Oon ihan tippa linssissä. Niin kivan ja tavallisen oloisia ihmisiä, niin kauniit vauvat. Jotenkin tosi hyvän mielen sarja :) Sniff.
  7. Mehukatti

    Teidän taaperoiden lempilelut?

    Mitä kannattaisi toivoa esikoiselle (poika, vaikka ei sillä kai väliä ole) yksivuotislahjaksi? Jotain pysyvää, millä lapsi jaksaisi leikkiä pitempään? Isovanhemmat on kyselleet lahjatoiveita jo pari kuukautta... Me yritetään minimoida rojun määrää, eikä pojalla kauheasti ole leluja. Muutenkin...
  8. Mehukatti

    Lentopelkoiset hei!

    Lentopelko kuriin Finnairin Matkustajan Turvakurssilla [sic]. Matkustajan Turvakurssi :xmas:
  9. Mehukatti

    Avasin pullon punkkua.

    Ei mulla muuta. (Paitsi et on tylsää...) :attn:
  10. Mehukatti

    Mini Rodinin koot

    Hei, Tietääkö joku noista Mini Rodinin kokoluokituksista? Tilasin pojalle niitten collegehaalarin ja otin kokoa isomman, 92/98, kun muistelin että aikaisemmin meillä ollut body oli nafti. Nyt tuo haalari tuli ja sehän on ihan valtava. Mietin nyt sit että olikohan se body kutistunut...
  11. Mehukatti

    Keliaakikot pika-apua! :)

    Hjälp! Mulle tulee parin tunnin päästä yllätysvieraita, mukana yksi keliaakikko. Haluaisin tarjota jotain pientä, vaikkeivät kuulemma mitään tarvitsekaan. Tyttö on kai neli-viisivuotias. Jotain nopeaa kahvin kanssa mitä saa ihan tavallisesta ruokakaupasta, eikä vaadi valmistusta, ehdin ehkä...
  12. Mehukatti

    Perjantai-illan ajantappamisketju

    Mulla on tylsää. Vauva nukkuu, mies lähti ulos, oon kipee, mitään ei jaksa tehdä. Vali vali. Mites teillä? Mitä lasissa, mikä fiilis jne? Miks koneella perjantai-iltana? Vai onko täällä ketään?
  13. Mehukatti

    Mikä olisi paras varavuode?

    Pitäisi ostaa varavuode kahdelle. Peruspatjat vie säilytyksessä sen verran tilaa, että alan kallistua ilmapatjaan. Joskus männävuosina ne oli kai aika epävakaita ja epämukavia, mutta mites nykyään? Onko teillä ilmapatja ja onko se hyvä? Ajattelin, että ei-niin-korkea olisi parempi, jos...
  14. Mehukatti

    Minkä ikäisenä lapset oppii uimaan?

    Siinäpä se kysymys. Tutun lapsi on nyt uimakoulussa, lapsi on juuri täyttänyt 8 vuotta. Aloinpa sitten miettiä, että minkäköhän ikäisenä itse opin ja minkä ikäisenä yleensä oppivat... Jotenkin muistelen että olisin osannut uida ennen kouluun menoa, mutta mietin, että keksinköhän nyt vaan.
  15. Mehukatti

    Ei vierailuja meille nyt kiitos! T: sinnepäin-äiti

    Arrrrgh. Miehen sisko tyttönsä kanssa on tulossa parin tunnin päästä "tupatarkastukselle" meidän uuteen kotiin. Täällä on vielä semikaaos, mä edelleen yövaatteissa ja muutenkin kuin nukkuneen rukous (joo on ollut vähän huonoja öitä vauvan kans), kakun leivoin mut sekin on varmasti pahaa ja...
  16. Mehukatti

    Aamun naurut

    The 35 Greatest Animal Photobombers Of All Time Jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen :)
  17. Mehukatti

    Jäätelökone haussa! - Mikä olisi paras?

    Rakas äitini on ollut jäätelökoneen uskollinen käyttäjä about 10 vuotta, siitä lähtien kun sai sellaisen äitienpäivälahjaksi (meillä lapsilla ehkä hieman oma lehmä ojassa...). Nyt uskollisesti palvellut kone sanoi sopimuksen irti. Äiti on aktiivinen ruuanlaittaja ja hyvä kokki, joten hän...
  18. Mehukatti

    Valveuni! Näin sellaista ekaa kertaa viime yönä, oletteko te nähneet? Aika pelottavaa.

    Laitoin tästä aamullakin jo yhden aloituksen, mutta päivän verran unta miettineenä ajattelin vielä kysellä teidän mielipiteitä. Näin siis viime yönä melko pelottavaa valveunta: Valveuni – Wikipedia Valvoin yöllä jonkun aikaa, makasin hereillä sängyssä mut silmät kiinni. Jossain vaiheessa...
  19. Mehukatti

    Näin inhottavaa painajaista viime yönä :/

    Mä en edes kovin helposti pelästy, mut nyt en meinannut saada enää unta :/ Valvoin yöllä jonkun aikaa, makasin hereillä sängyssä mut silmät kiinni. Jossain vaiheessa olin sit kuitenkin nukahtanut, kun unen läpi kuulin lastenlaulua, vähän kuin vanhalta vinyyliltä, rahisevaa. Sävel oli Hämä...
  20. Mehukatti

    Laittakaa kuva kissastanne!

    Toisen ketjun innoittamana ajattelin et voisi laittaa kissakuvaketjun vaihteeksi! Perjantain kunniaksi, tässä on Natalia, v*ittumainen virolainen löytökissa :)

Yhteistyössä