Hakutulokset

  1. T

    Miten teidän navalle kävi raskaudessa? :D

    Mun napa räjähti ihan kokonaan, se on hirveä ja näyttää tällä hetkellä lähinnä 90v mummon persreikää, levitettynä. :D
  2. T

    Tummasta vaaleaan (hiukset) Live Color XXL 00A vai 00B??

    Ei kumpikaan, väri ei värillä vaalene. Tarvitset värinpoistoaineen tai kampaamotukusta vaalennusjauhetta jahja hapetetta saadaksesi vaalean tukan. Eniten mäkin suosittelen kampaamokäyntiä.
  3. T

    Aiheuttaako kannabis psykoosia?

    Siis sun vanhemmat on sun mielestä luotettavampi tietolähde kuin vaikka WHO:n tutkijat, koska ne on SAIRAANHOITAJIA?? :laugh: ootko oikeesti tosissas?
  4. T

    Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

    Hei mä ehkä tunnen sut, alkaako sun nimi L-llä? Ootko joskus asunut espoossa? :)
  5. T

    Kim Kardashianin perse on järkyttävä. Miksi sitä usein kehutaan?

    Älä muuta, tunnen myös paljon miehiä joiden mielestä tuollainen pylly on ihana. :)
  6. T

    millainen on mielestänne hyvä äiti/isä?

    Totta, tuo jäi multa kokonaan pois ajatuksista. :)
  7. T

    millainen on mielestänne hyvä äiti/isä?

    Oho, sait sentään jotain tolkkua. :D
  8. T

    Kim Kardashianin perse on järkyttävä. Miksi sitä usein kehutaan?

    No onhan tuo vähän leveähkö, itse tykkään enemmän mustien naisten pyllyistä, ne on mahtavan isoja mutta ei leveyssuunnassa vaan ulkonevina. Sellainen kunnon ghettobooty, nam. :D Liian olematon pylly ei oo hyvä asia, itselläni on sellainen. :(
  9. T

    millainen on mielestänne hyvä äiti/isä?

    Hyvä äiti on läsnä lapsilleen, hoitaa lapsensa hyvin, osaa olla tarvittaessa tiukkakin kasvattaja, mutta myös lapselle helposti lähestyttävä olematta liiaksi kaveri lapselle. Hän osaa hillitä hermonsa silloin kun ne meinaavat mennä, ja iloitsee avoimesti lapsensa kaikista saavutuksista. Hyvä...
  10. T

    Paras valokynä? YSL vai?

    Mulla on ollut ysl:in valokynä viimeset 7 vuotta, enkä vaihtais pois. Mulla kestää tollanen puol vuotta helposti, joten ei musta oo iso satsaus kun jakaa kuudelle kuukaudelle sen summan. Stockalla on muuten toisinaan noita tarjouksessa kaks yhden hinnalla...
  11. T

    Tahdon hetkeksi asumuseron, mies ei suostu....

    Mainitsitko sä miehelles että toi tapahtuma (tai tapahtumatta jääminen) harmittaa sua noin paljon? Puhutteko muutenkaan siitä mikä sua ärsyttää, tai tuosta miehesi työkeskeisyydestä? Oletko koskaan eritellyt hänelle mitkä asiat hänessä ottavat sua pattiin? Miehet on siitä ihmeellisiä tyyppejä...
  12. T

    Arjen helpotus niksit jakoon!

    Mulla ei oikeen oo mitään vinkkejä kun olen kaaoksellinen ihminen, mutta silloin kun mä siivoan, siivoon yhden huoneen kerrallaan, ja nekin niin että niissä on yksi kohde jonka siivoan kokonaisuutena ennen kuin siirryn seuraavaan. Eli esim. olkkarissa kerään ensin lapsen lelut paikoilleen...
  13. T

    Aiheuttaako kannabis psykoosia?

    Johtuen kieltolaista, ei niinkään kannabiksesta. Tupakka ja alkoholi on monta kertaa tuhoisampia ja addiktoivampia päihteitä, mutta kuinka moni heistä päätyy käyttämään herskaa? Aivan... Kannabis muuten tutkitusti nostaa älykkyysosamäärää, ja tulokset pysyivät myös käytön lopettamisen...
  14. T

    Aiheuttaako kannabis psykoosia?

    Suuri osa mielenterveysongelmiin taipuvaisista ihmisistä lääkitsee oloaan päihteillä. Adhd-potilaiden tiedetään ajautuvan helpommin alkoholisteiksi kuin "normaali-ihmisten", ja masennukseen taipuvaiset ovat otollista porukkaa myös päihteiden käytölle. Tutkimusten mukaan syrjäytymisriskissä...
  15. T

    Vauvakuvaketju, kiinnostaako?

    Meidän poika on kyllä jo melkeen kaks, mutta tässä on kuva hänestä vauvana. :) Ikää on pojalla kuvassa reilu 4kk.
  16. T

    Vihdin Nummelan äidit

    Täälläkin on yksi yksinäinen äiti Nummelasta, meidän perheeseen kuuluu mun lisäksi mies, 1v 9kk poika ja pikkuruinen koira. Ollaan ainakin arkisin vailla touhuilukamuja, ja viikonloppuisin tämä äiti kaipais vaikka harrastusseuraa tms. :)
  17. T

    Koulukiusaaminen - miten saa loppumaan?

    Pahoinpitelyistä voit tehdä ainakin rikosilmoituksen, ja varmaan myös kunnianloukkauksesta. Vaikka tekijät eivät ole ylittäneet suojaikää (15v), tehdään asiasta ainakin ilmoitus sossuun. Josko niitä kiusaajia ja koulun henkilökuntaakin vähän edes alkais kiinnostaa kun viranomaiset puuttuu...
  18. T

    Jutteletko itseksesi ruokakaupassa?

    No sitä ei ees lasketa, mä puhun kanssa ittekseni kotona, mä oon aina aatellu että se on ihan normaalia. :D
  19. T

    Jutteletko itseksesi ruokakaupassa?

    Haha, repesin tuolle ettet osannut lukea omaa tekstiäsi. :D Mä käytän mun poikaa tässä hyväks ihan siekailematta. Siis pääasiassa mä kyllä juttelen hänelle kaupassa, mutta esim. jos unohdan ottaa jotain hyllystä jonka luona jo kävin, olevinaan sanon pojalle että "voi, nyt äiti unohti hiivan...

Yhteistyössä