Hakutulokset

  1. M

    Clomittaret 2015

    Heissan Kyllähän se niin meni,että testi oli tehtävä lähes tulkoon tuon edelisen viestin jälkeen ja sehän oli kuin oli positiivinen ja nyt oltaisiin rv.5+2 ❤ Olo on epätodellinen,koska oireet olleet vielä hyvin mitään sanomattomia...pukkaa hiukkasen pelkoa kehiin...
  2. M

    Clomittaret 2015

    Huomenta Päätin nyt liittyä tähän ryhmään,kun en tuntenut "piinailijoissa" olevani kovin ryhmän sisällä... Yksi lapsi takana,lähti ihan luomuna alkuun.Nyt uuden kumppanin kanssa yritetty lähes vuosi,josta nyt 3 kierto clomijen avulla.Pco todettu.Aijemin kierto ollut 24-28 nyt clomien kanssa...
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Bubblemachine onneksi olkoon :love: Tilannepäivitys omalta kohalta:täti tuli kylään (n) nooh,pää painuksissa uusia murheita päin.. :notworthy:
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    huomentaa :) Anteeksi,mutta oma-napailu jatkuu...:whistle: Tässä lukiessani teidän viestejä jotka ovat saaneet lääkkeistä lisäapuja toivottuun tulokseen...Niin kysyisin teiltä,että kuinka pitkä prosessi se on,että lääkäri myöntää lääkkeitä avuksi?Minkälaisia tutkimuksia jouduitte käymään...
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ohoh,onpas ketju muuttunut,sitten viime näkemän. Täällä odotellaan tädin tuloa,(oliskohan yk.5 meneillään)kun kierron 25pv paukkuu jo päällä,normaalisti kierto on siin 25-28,mutta viime aikoina kylläkin tuo 25...Raskaana en ole,testin mukaan...voihan :poop:!Tässä kierrossa en tikutellu...
  6. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    omanapailua....Täti kylässä tästä pv lähtien.. :( Se olis sitten laitettava ovistestitilausta menemään,jotta pääsee taas liruttelee ja ihmettelee :D Jotain hyvää sentään kuuluu..jos mitään maailman mullistavaa ei tapahdu,niin pääsemme viimeinkin heinäkuun 1pv. asustamaan meidän yhteistä kotia...
  7. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    noh,nytten vaan jäädään odottelemaan tätiä :ashamed: Mutta,jotain hyvää sentään on näkyvissä.Huomenna mennään urakalla isännän kanssa asuntoja katsomaan ja joskos sieltä nyt löytyisi meille oma koti.Asutaan siis vielä eri osoitteissa,mutta,kun isännän asunto meni juuri kaupaksi,niin nyt...
  8. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyytikki,kierron 23pv käsillä,norm.25/28 ja dpo olis 15-16.. Joko tässä oma roppa ei ole vastaanottamassa mitään,koska kuitenkin noina ovulaation ajankohtina peitto heilunut tiuhemmin,tai simpat eivät ui...... :headwall: tai jotain-mitälie-muuta shaissea..!!!!
  9. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Huomenta naiset =) Aamu aloitettu lirauttamalla kuskippoon :D tuloksena se mitä odotinkin...pelkkä testiviivahan se siellä yksinään nökötti..Sitä vaan toivoi,vaikka järki sanoi muuta...kyllä taitaa olla jonkinsortin skitsofreniaa ilmoilla :headwall: Mutta,tuossa tulin miettineeksi,että mulla...
  10. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Dpo 13-14,selkäranka taittui ja oli tuhlattava raskaustesti...Tulos:ei mitään,pelkkä testiviiva siellä möllötti :kieh: Menossa taisi olla 3 bongattu ovis ja peittojen heiluttelut niinä aikoina,mutta ei vaan mitään tapahdu!! :headwall: Tässä alkaa jo epäilemään miehen simppojen laatua...
  11. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Taas mennään...viikonloppuna ovis ja täkki heilunnut ahkeraan :whistle: Viime kierrolla oli,kierron viimeisillä päivillä, pakonomainen tarve lirutella moneenkin raskaustestiin,jos vaikka olisi tärpännyt...vaikkakin järki sanoi,että "no baby,not this time..again.." :headwall: Kahtotaan kuin...
  12. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä kierron 21pv,dpo taitaa olla 8-9. Eilen sain ystävältäni hänen ylimääräiset raskaustestiliuskat ja pakkohan sitä oli sitten kokeilla,että oliskohan se tärppi käynyt...Tikkuja lioteltu liruissa sitten eilen ja tänään ja sama tulos eli NEGA molemmilla kerroilla! :kieh: Ärsyttävää,kun...
  13. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    "Ovulaation" viivat to ja pe testiliuskoihin ja peitto heilui to+pe+la ja myöskin tänään :p Perjantaina oli ihan selkeesti tunnettavissa,että nyt on oikeat päivät käsillä,kun munasarjoissa hieman nippaili ja vihloi! Toivottavasti tämä runsas peiton vatkaus toisi nyt toivotun tuloksen:heart...
  14. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitoksia Tammityttö ja Geesa :)
  15. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hellou! Nyt tää muikkeli liittyy myös tähän ryhmään:wave: Ikää on 31 vuotta ja esikoiseni täyttää tänä vuonna 6 vuotta.Lapsen isästä vuosia sitten eronneena olen (viimeinkin) löytänyt itselleni "elämäni miehen" jonka kanssa haluan rakentaa aidon ja oikean perheen. Miehen aloitteesta meillä...
  16. M

    Kamalan hirveä ja ihana 5-vuotias

    Jeee! Ihanaa huomata,että muutkin painivat tämän samaisen uhmiksen kanssa!Ja että,muiltakin löytyy hyvin tempperamenttisia lapsosia :) Itsellä 5v.poika on tulta ja tappuraa ja uhmis ei ole mitenkään lievemmästä päästä.Solvauksia saa kuulla lähes päivittäin,jäähyt-laulaa päivittäin jne....Itse...
  17. M

    Pitääkö päiväkodissa syödä lautanen tyhjäksi?

    Olin parisuhteessa,jossa mies teki 7v.kaksois tyttöjensä kanssa joka ikisestä ruokailuhetkestä ison shown.Tytöt olivat kehityksessä jälessä henkisesti sekä fyysisesti..Mutta tyhmiä he eivät todellakaan olleet ruoan suhteen,tiesivät mistä naruista vetää ruokailuhetkellä.Jos ollaan syömättä ja...
  18. M

    kenelle haittaa säännöllisestä elämänrytmistä...??

    Nyt mulla kiehuu sen verran kovaa kupolissa,että ihan pakko avautua!! Olen 3 ja puol vuotiaan lapsen yh äippä ja lapsi on isällään säännöllisen epäsäännöllisesti. Viime lauantaina kävi lapsen isä hakemassa lapsen luokseen (edellisestä isän luona oleskelusta oli kulunut kuukausi) ja tänään...
  19. M

    miten ihmeessä te ratkotte tilanteet uhmaikäisen kanssa?

    samassa veneessä ollaan elliskukko!meillä vajaa 3v.poika pitänyt tuota uhmaista mieltä yllä jo lähemmäs kk ja alkaa jo NYT olee aivan tarpeeksi...Jok´ikisestä asiasta pitää vääntää...Mutta,minä en anna periksi,jos ei mennä sovinnolla eteenpäin niin sitten saa jäädä mun puolesta...
  20. M

    pakkasta -20 naapuri laittaa..

    turhaan sitä rupeaa "huutelemaan",jos ei tiedä mm.mitä lapsella päällä,miten paljon/kuinka lämpöiset peitot/makuupussit ja ennen kaikkea mitä ovat mittari lukemat siellä kopan sisällä.kai he itse sitten tietävät jo kokemuksesta(toivottavasti),mitkä ne heidän pakkasrajat ovat ottaen huomioon sen...

Yhteistyössä