Hakutulokset

  1. flibu

    2-v ja 10-v, ratsuja Klaukkalasta?

    Hei! Etsin pienille tytöilleni tallia, jossa he voisivat silloin käydä ratsastamassa, maksan tottakai tai voin tehdä tallityötkin korvaukseksi. Itse käyn toisaalla ratsastamassa, siellä ei ole "lasten ratsuja". Koska mulla ei ole ajokorttia, tallin on sijaittava Korsisaaren bussireitin...
  2. flibu

    Iso häkki rotille, onko kellään!

    Tiedän, tämä kuuluu kirppispalstalle, mutta laitoin tännekin, kun kirppispalstaa ei ole mitenkään "osastoitu". Jos sinulla on turhaan suht tilava häkki, kolmelle nuorelle urokselle, tarjoa hinnan ja mahdollisen kuvan kera syksyn.sateeseen@suomi24.fi. Siskolta hajosi häkki ja rotat asuu...
  3. flibu

    Löytyykö keltään kesyrotanpoikasia?

    Siskolleni iski taas rottakuume, ja tuo on pidemmän aikaa etsinyt 2-4 rottaa, mieluummin uroksia, mutta kuulemma voivat olla naaraitakin, kuitenkin kaikki samaa sukupuolta olevia. Sisko on 23-v, joten kyseessä ei ole mikään pikkulikan lemmikkibuumi, vaan rotat pääsevät kokeneeseen hoivaan...
  4. flibu

    Mistä Halloweenpuku lapselle? Tyttö on 2-v...

    Eli juu, ongelman nimi on päiväkodin halloweenbileet 31.10. En keksi mistään tytölle pukua, ja varaa ei kauheasti ole. Saan just ko. päivänä kotihoidon tuen, mutta se ei paljoa lohduta, kun puku ei silloin enää ehdi postissa perille... :/ Ja juhliin olisi kiva mennä. Jos tiedät vaikka...
  5. flibu

    Yh-/vkl-isejä, löytyykö täältä?

    Moikka. Olen 26-v yh-äiti, vuosi sitten eronnut. Olisi kiva tutustua taas pikkuhiljaa vastakkaisen sukupuolen edustajiin, ei ehkä niinkään seurustelumielessä, ainakaan heti. Muuten vaan kaipaan uusia ystäviä, varsinkin miespuolisia! Tytöllä on ikää 2-v ja sitten löytyypi myös 10-v tyttö...
  6. flibu

    savonlinna?

    25-v avoliidossa asustava äippä ja tytöntyllertäjä 10-kk kaipailevat esim. vaunulenkkiseuraa. Asumme Haka-alueella Mertalan kupeessa, joten toivoisimme teidänkin löytyvän samalta suunnalta. Muutimme tänne hiljattain, eikä uusia tuttavuuksia ole vielä löytynyt. Harrastan ratsastusta, ja...
  7. flibu

    aikuinen koiranhoitaja tarjolla, S-linna

    Vaavin ollessa vielä näin pieni, emme voi ottaa nyt omaa koiraa. Meillä on aina ollut lemmikkejä, joko kissoja, koiria, jyrsijöitä, lintuja, kaloja... Lenkkeilyttäisin kyllä mielelläni muiden koiria, kun kuitenkin tulee liki päivittäin ulkoiltua muksun kanssa. Olisin valmis sitoutumaan...
  8. flibu

    Koiranulkoilutuskamuja Klaukkalasta?

    Mihin on kadonneet kaikki koiraimmeiset Klaukkalasta? Olen etsinyt ulkoilukavereita seefferiuros Roille, mutta ei vaan löydy... Haen seuraa nimenomaan koiralle, en itselleni(koiralenkkien ulkopuolista elämää). Roi on kiltti, 10-v., lapsirakas vesseli. Tulee toimeen muiden koirien kanssa vallan...
  9. flibu

    Koiralle kaveria Klaukkalasta???

    Eikö Klaukkalaisia KOIRANOMISTAJIA löydy esim. puistokaveriksi 10-v seefferivaarille? En hae seuraa itselleni, vaan Roille, jonka bestis sai tyttökaverin eikä enää halua leikkiä Rontin kanssa... Lask. aikani on 18.9., joten lenkkeily on jäänyt hyvin vähälle, ja olisi tärkeää pitää koiruli...

Yhteistyössä