Hakutulokset

  1. H

    Sekasaunaan ajeltuna

    Samoin. Ehkä ahdasmielinen jne. :) mutta en menis.
  2. H

    Milloin olet jättänyt lapset ekan kerran viikoksi?

    Samoin meillä. Ei ole paikkaa jonne jättäisimme viikoksi, ei edes muutamaksi päiväksi. Lapset nyt 5v. ja 2v.
  3. H

    Mylly

    Kauppakeskus Mylly Mitä leluliikkeitä löytyy... nettisivuilta en löytänyt :/ Entä muuten, kannattaako lähteä tappamaan sunnuntaipäivää? Noin ylipäänsä, onko siellä alennuksia vaikkei olekaan "ale"-aika
  4. H

    tasapaino ongelmia

    Me ei nyt sen kummemmin mitään kun kotona harjoitellaan. Keväällä käydään näyttäytymässä. Jos ei suju silloinkaan niin sitten ehkä fys.terapian arviointiin. Neuvolassa kyllä ajatteli että korjaantuisi itsekseen. Muuten kun tasapaino oli ollut ihan ok. Viivalla kävelyt oli sujunut, ainoastaan tuo...
  5. H

    tasapaino ongelmia

    Neuvolantäti sanoi että kiva kun tulee talvi. Hiihtaminen ja luistelu kun vaatii tasapainoa.
  6. H

    tasapaino ongelmia

    :) Nyt neuvola oli sellainen missä poika yksin teki tehtävät jne. ilman äitiä. Äiti odotteliosotushuoneessa ja leikki pikkusiskon kanssa. Minä sain siinä lopuksi sitten nopean yhteenvedon ja en käyrää huomannut pyytää näyttämään. Minä olen 160cm itse, mutta mies on 191cm
  7. H

    tasapaino ongelmia

    oho, pituus erohan on huima. Onko teillä normaalipituinen ikäisekseen? En tajunnut kysyä/ pyytää näyttämään mitään normaalikäyriä kun vedin lukkoon siitä tasapainoasiasta. Jotekin kun tulee sellainen asia mitä ei ole itse ajatellutkaan, niin se on kuin pommi, ja ajatukset jää siihen.
  8. H

    tasapaino ongelmia

    :wave: minkä kokoisia 5 vuotiaita teillä? ja millainen tasapaino?
  9. H

    tasapaino ongelmia

    5vuotis neuvola takana. Muuten menikin ihan ok. Yhdellä jalalla hyppimistä pitää vähän treenata :/ toisella jalalla ei pysynyt kuin 6s vaikka pitäisi 10s pysyä. pitkä poika 122cm ja painoa 23kg mietittiin neuvolantädin kanssa että olisiko sen vuoksi tasapaino heikompi kun on pitkä ja...
  10. H

    Sisustuksesta

    Selkeys. Hyvä sisustus on minusta selkeä ja suurilinjainen. Minä en itse tykkää yhtään pursuavista kirjahyllyistä joissa on kaikkea pientä posliinikoristeista ruuvimeisseliin :D ja huonekalujakaan ei saa olla huusholli täynnä. heti tekee sekavammaksi kun on liikaa tupattu pieneen tilaan.
  11. H

    pienten leikkaus

    Ehdottomasti haluan olla kyllä yötä siellä. Tyttö ei ole ollut vielä poissa kotoa yötä, ja päiväuniakaan ei ole nukkunut vieraassa sängyssä. tietysti haluan olla tukena ja turvana. Jos ne sen kieltää niin :kieh: Meiltä on matkaa sairaalaan vajaa 100km sunntaansa
  12. H

    pienten leikkaus

    Huomenta. Meillä todettiin nuorimmaisella "ikäiselleen huomattavasti normaalia suuremmat tonsillat". Eli nielurisa- ja kitarisaleikkausta odotellaan. Kirurgi totesi kuukausiaikaa että leikkaus on välttämätön pikimmiten koska risojen päät ovat kasvaneet yhteen ja aukko hyvin pieni. Yleensä ei...
  13. H

    Minkä ikäisen lapsen pitäisi osata ääntää kunnolla sanat? Ollaanko poikkeavia?

    meillä oli esikoisen kanssa niin että jätti sanan lopusta aina pois. En nyt osaa sanoa mitään esimerkkiä. Meillä neuvolan täti totesi että johtuu siitä että on niin kiire puhua ettei malta kuunnella sanomaansa. Olettaa vaan että sanoo oikein. Me sit alettiin jatkamaan sanoja ja pyydettiin...
  14. H

    Ääh.. *turhuus*

    Hammassärky on yks kauheemmista. Mulla viisaudenhammas kasvoi vinoon niin että se kulutti viereistä hammasta ja päätettiin poistaa. Särki niin pirusti. Aikani ajattelin että poitetaan toiseltakin puolelta vaan kun hammaslääkäri sanoi että nyt ne lähtee hyvin pois (ei ollut niin juurtunut). Menin...
  15. H

    tutkittua parisuhteesta :

    siinä oli piiiitkä liuta näitä mutta en vaan muista mitä kaikkea ainakin yks oli se että sängynpäälle ei saa laittaa hyllyjä tms. koska se luo uhkaa tms.
  16. H

    tutkittua parisuhteesta :

    Luin paikallisesta lehdetä juttua miten joku oli tutkinut makuuhuoneen vaikutusta parisuhteeseen Siinä oli aika "mielenkiintoisia" parannus ehdotuksia jotta parisuhde kukoistaa :D mm. - makuuhuoneessa ei saisi olla valokuvia - sängyn pitäisi olla tukeva, sillä jos sänky on kiikkerä, on...
  17. H

    G. Matto keittiössä

    ei ole ollut sitten lasten syntymän :) Sellaisia sottapyttyjä ollaan että kokoajan sitä saisi olla pesemässä, ja siivoaminenkin käy helpommin pelkällä harjalla kun ei ole sitä mattoa mihin murut ottaa kiinni.
  18. H

    Minä olen lähihoitaja

    :o olet sinä aika mahdoton kaveri. Ei voi muuta sanoa kuin että toivottavasti sinua ei joudu kukaan lähihoitaja hoitamaan, että saat hoitosi sitten sairaanhoitajalta tahi lääkäriltä. Tai no kuulutaanhan me lähihoitajat tuohon "vastuullista työtä tekeviin" :D että kiitos arvostuksesta ;)
  19. H

    Minä olen lähihoitaja

    Mistä kummasta tälläinen siivoojat vs. lähihoitajat on lähtöisin? Jokainen ammattiryhmä on tarpeellinen (miksi moisia muuten edes olisi). Ei eri ammattiryhmiä voi laittaa tärkeysjärjestykseen.
  20. H

    Minä olen lähihoitaja

    :wave: minä myös. Ammattitaitoa- ja ylpeyttä löytyy. Kai niitä joka-alan ihmisisä arvostellaan. Ja saavat arvostellakin, jos oikeasti tietävää mitä lähihoitajan työhön kuuluu. Tämä ammatti kun on paljon muutakin kuin siivousta ja pyykinpesua ;) työpaikasta riippuen. Ja jos arvostelee tietäen...

Yhteistyössä