Hakutulokset

  1. A

    tosiystävä Tampere

    Hei! Toistavatko päivät kotona samaa kaavaa? Tuntuuko et ois kiva pyytää ystävä kahville, jos olis se ystävä? Tai viettää tyttöjen ilta? Mennä leffaan, Karaokee, shoppailua? Puistotreffit lasten kaa? Anything :-D oon muualta tampereelle muuttanut, en vielä kotiutunut kotiäiti, ja tarvin seuraa...
  2. A

    Tampereen seutu LA 2013

    Missä tää kerho on?
  3. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Äitijapojat <3 osanottoni <3 mulla on ultra vasta ensi to.. voi kuinka jaksan odottaa... Olen sykkeitä kuunnellut lähes päivittäin nyt kyllä <3 Pahoinvointi on päivittäinen kaveri täällä yhä.. ja väsymys. Vertakin välillä vuotelee, istukka kohdunsuulla. Babypupu miten sulla jo...
  4. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Tervetuloa kaikki uudet ja halit kaikille menetyksen kohdanneille <3 Täällä oli varhaisultra tänään, viikot vastasi sen mukaan 7+0 ja la olis sen mukaan 22.10 mutta en tiiä lähteäänkö sitä neuvolassa muuttamaan. Mä olin jotenki ihan varma ettei siellä ole sykettä tai mitään kun ei oo ollu...
  5. A

    Moi! Haluaisin liittyä lokakuisiin fb;ssä. Kuinka onnistuu?

    Moi! Haluaisin liittyä lokakuisiin fb;ssä. Kuinka onnistuu?
  6. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Uusi odottaja ilmoittautuu.. la 23.10 ja mulle tää on kolmas, uusperheemme kuudes. Synnytys sairaala on TAYS. Mun vanhin on -02 ja nuorempi -12. Ite oon 30v. :-) miehen lapset on -02, -04, ja -05.
  7. A

    Tampere Oikeaa Ystävää??

    Hei sinä joka haluat oikean ystävän :) Sinä joka naurat kanssani kun on naurun aika, tai itket kanssani kun elämä potkii päähän :) Lähdetkö kanssani shoppailemaan, kahville, lenkille, salille, leffaan tai tanssimaan? en tunne tampereelta juuri ketään.. olisitko sinä ystäväni? :)
  8. A

    Tampere Oikeaa Ystävää??

    Heipähei! Etsin Tampereen alueelta tai lähialueilta oikeaa ystävää.. Sinä jonka kanssa voi nauraa kun tapahtuu iloisia asioita, jonka kanssa voi itkeä kun elämä potkii päähän.. Olisitko sinä minun ystäväni? En tunne tampereelta juuri ketään, olen kahden lapsen yh. Haluaisin jonkun kenen...
  9. A

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Osanottoni fanttomi :( Pahimman mahdollisen olette kohdanneet.. :hug: Toivottavasti teillä on paljon tukijoukkoja ympärillänne. :'( Kiitos uudesta pinosta taas... :) Annelin ja tyyppi :heart:
  10. A

    TAMPEREEN äidit!!!!

    Moi! Laita mulle vaikka yv:tä :) Minne päin muutatte?
  11. A

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Hei! Mä yritän kans saapua paikalle ke klo 13. :) Rv 21+1
  12. A

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Hei! Tänään oli rakenneultra ja tuli poikalupaus :heart: Annelin ja tyyppi 20+0
  13. A

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Hei! Ultrassa käyty ja mulle saa päivittää poikalupauksen :heart: Nyt poksuu myös puoliväli, eli 20+0. Annelin ja tyyppi :)
  14. A

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Moikka! Ai täällä on muitakin selkäkipusia? Ei kiva tietenkää, mut just aattelin tulla kysymään että onko muilla ollu tällasta.. Itellä oli tänään sängystä noustessa alaselkä todella kipee.. oon yrittäny venytellä. En tajua mistä se noin yhtäkkiä tuli. Eikä oo mitään supistuksia koska tuo on...
  15. A

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Hei! Täällä poksutaan, jo 19+0! Jeee! Kohta puoliväli :)
  16. A

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Hei! Neuvolassa käyty ja on tässä oksentelussa jotakin positiivistakin, se pelätty vaaka näyttää joka kerta pienempiä lukemia :) Eli mä meen noin 5kg miinuksella tässä vaiheessa... jos vertaa lähtöpainoon. Vauveli voi vatsassa hyvin ja muutenki kaikki kunnossa. Hirmusti odotan ensi...
  17. A

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Hei! Kiitos uudesta pinosta. :) Mulla on täällä yhä oksentelua.. ei ihan joka päivä mut lähes jokatoinen. Yllättäen iskee aina paha olo :/ Noh, on tää sen arvoista. :) Mulle vois laittaa iän, 29v.
  18. A

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Heippa! Oi kun on cealilla jo hieno masu :) Mulla on edellisestä raskaudesta jo 9v joten kaikki tuntuu taas uudelta.. edellisestä raskaudesta en muista kuin hirvittävän pahan olon.. Tänään tuntui monta liikettä jo masun suunnalta heti aamusta. Liikkeet olleet vielä tosi hentoja ja ei...
  19. A

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Hei! Saako liittyä seuraanne? Oon tossa maaliskuisissa mutta teidän jutut tuntuu enemmän "omilta" ja ajankohtaisilta kun la on kuitenkin vasta 29.3. Eli toista lasta odotellaan, Odotan yksin tätä lasta (en tarkoituksella mutta lapsen isä kävi väkivaltaiseksi raskauden myötä)...
  20. A

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    kengumama kiitos neuvosta, mä yritin sitä mut ei ollu apua... :/ No mut kyllä tää menee kun vaan aamulla oksentaa eikä enää koko päivää :) minnarun Kannattaa hommaa se dopleri, siitä on suuri apu. eikä se raskauskeijussa ollu edes hintava se halvin malli :) Onnea tyttö ja poikalupauksen...

Yhteistyössä