Hakutulokset

  1. P

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Heippa kaikki pitkästä aikaa! Alun kirjoittelun jälkeen en olekaan täällä kirjoitellut, lukemassa oon kyllä käynyt. La oli 22.11. eli viime lauantaina, tänään 40+3 ja järkyttävä v*tutus koko ajan! Ärsyttää kun meni yli ja kaikki ärsyttävät sukulaiset ja naapurit piinaa joka päivä "joko nyt"...
  2. P

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Ei jessus, kattokaa Liviltä Manhattanin äitiyskonsultti :D näkyy myös netistä jos missaat!
  3. P

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Millä viikoilla vauvan pitäisi näkyä ultrassa mahan päältä ultrattuna?
  4. P

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Mannamaaria, samassa ketjussa oltiin myös 2012 :) Mäkin olen vielä hoitovapaalla, töitä teen noin 1-2 päivää viikossa riippuen miten miehellä on töistä vapaata.
  5. P

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Laitan tänne huhtikuun pinoonkin nää tiedot, en tajunnutkaan että eilen oli maaliskuun vika päivä ja maaliskuun pinoon ei kantsi niitä laittaa :) 23.11. Pinchy/29v./2./KOS Mies autokoulun kakkosvaiheessa, kunhan se tulee sieltä niin lähden iltavuoroon. Hemmetti, joku flunssa iski nyt muhun...
  6. P

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Ilmoittaudun mukaan marraskuisiin :) Pinchy/23.11./29v./2./KOS Laitoin iäksi jo 29v koska laskettuna aikana oon 29v. :) Täälläkin hirveä mahaturvotus iskenyt, ekastakin alkoi jo tosi aikaisin. Samoin järkyttävät mielialanvaihtelut ja itkemiset jo kuvioissa :( niin oli viimeksikin ja...
  7. P

    vauvan sukupuoli selville näin!!

    Ei ollu soodaa eikä vakaisuainetta, joten pissasin teelusikalliseen leivinjauhetta ja kyllä vaahtosi! :laugh: lasketaanko tämä pojaksi? :)
  8. P

    ***Toukokuun Toivotut***

    Halaukset menetyksen kohdanneille :hug: Kävin tiistaina yksityisellä ultrassa sen ruskean tiputtelun takia ja kaikki oli kunnossa, oikeassa paikassa yksi alkio, jonka sydän löi :heart: Lääkäri sanoi, että alkuraskauden vuodot ovat normaaleja. Olen silti iloinen että kävin asian varmistamassa...
  9. P

    ***Toukokuun Toivotut***

    Tänäänkin pari tippaa rusehtavaa vuotoa tullut, mutta mahaan ei satu. Sain ajan ultraan huomiseksi klo 10, katotaan mikä on tilanne, kohdunulkoisista olen lukenut kauhujuttuja pitkin nettiä... Ja täällä myös ex-tupakoija, huhtikuusta olen ollut polttamatta, paitsi että elokuussa repsahdin...
  10. P

    ***Toukokuun Toivotut***

    Multa tuli tänään pari tippaa rusehtavaa vuotoa ja sen jälkeen vähän vaaleanpunertavaa... Ei tosiaan paljon tullut, ihan vain pyyhittäessä mut kuitenkin. Samaan aikaan oli maha kipeä, ihan kuin menkkakipua. Menin vähäks aikaa lepäilemään, se autto eikä oo enää tullu mitään. Tänään 6+2. Kauheesti...
  11. P

    ***Toukokuun Toivotut***

    Tiuhti! Unohdin mun iän tosta eli muoks: Pinchy/ensimmäinen/26v. Kiitti! :)
  12. P

    ***Toukokuun Toivotut***

    Heippa kaikille! Täällä esikoista odotetaan, tänään rv5+4 menossa :) Vähän vielä jännittää et kestääkö tää kun kuitenkin ihan alussa ollaan... mut niin täällä tietty kaikkia jännittää, siksi just liityin mukaan että saa täältä vertaistukea :) Ollaan kerrottu jo avokin veljelle ja tämän...

Yhteistyössä