Hakutulokset

  1. Kaikkea sitä kuulee!

    Morkkis mitä tein lapselle eilen..

    Poika 4v kiipeilee nuissa ikkunalaudoilla ja pudottelee sieltä tavaroita. Yhen koriste pullon jo eilen siivosin ku hajos lattiaan ja sanoin tiukasti että nyt loppuu se kiipeily tai äiti suuttuu ihan tosissaan. Siinä illemmasta oli pojalla jo sovittu juttu unohtunut.. Kuului KRÄKS kun valokuva...
  2. Kaikkea sitä kuulee!

    So bored,kuka jutskaa mun kaa!!

    Heräsin jo kuuden jälkeen (en tiiä miks,tooosi harvinaista),oon pessy matot koneessa ja luutunnu lattiat, käyny kaupassa. Vettä sataa ja lapsille tein majan missä niillä kerranki hyvät leikit. Mulla ei oo niin mitään tekemistä :'( on niin tylsää et keksin kohta jonku tosi villin tarinan tänne :D
  3. Kaikkea sitä kuulee!

    Mikä mulle tuli??

    Heräsin aamulla ja kämmen puoli kädestä on turvoksissa ja punainen. Siis ihan möhkyläinen ja kovasti turvonnut käsi. Silmä on muurautunut kiinni ja punainen. Tissien alla on punaiset läikät ja turvotusta/möykkyjä. Korva on ihan punainen,paksu ja kutiaa.. Joku ötökkä????
  4. Kaikkea sitä kuulee!

    Ison lapsen paikka ei ole kotona!!

    Ainakaan meillä!! jaksa kuunnella enää tuota kitinä/natina/tappelu/mikään ei ole hyvin pas.....aa...|O Eilen alkoi aamusta käyrä nousta kun alkoi heti vinkuminen ku silmät saa auki.. 7v ja 4v siis. Hela dagen samaa narinaa ja illalla katkesi piuha mun päästä. Puistossa sitten karjasin et nyt...
  5. Kaikkea sitä kuulee!

    Minkä kokoisia ekalle menijät? Entä 4-vuotiaat? Ja muuta miten lapsen saa lihomaan..

    Tyttö 7v kouluunlähtötarkastuksessa painoi 24kg ja pituus 130cm. On edellisestä vuodesta kasvanut pituutta 10cm, mutta painoa tullut vain2,5kg lisää. Tästä sitten päästiin seurantaan. Joulukuussa uus paino otetaan ja sain lippua ja lappua ravitsemuksesta. Pituus +2 käyrällä ja paino -2. Nämä oli...
  6. Kaikkea sitä kuulee!

    Mitä mä tolle nyt vastaan??? :O

    Olin eilen baarissa kavereiden kanssa. Yks niistä on alunperin mieheni hyvä ystävä,mutta vuosien varrella hänestä tullut myös mulle luotto ystävä. Nähdää usein ja soitellaan päivittäin ihan niitä näitä. Eilen sitten ennen pilkkua hän sanoi et rakastaa minua ja on aina rakastanut. Miehellä on...
  7. Kaikkea sitä kuulee!

    Siiiiiiis mitä vitt....ua..

    Multa kaavittiin kohtua kuukausi sitten kun siellä oli "jotain". Patologilta oli tullut vastaus lääkärille et kasvaimia joissa syöpäsoluja (tai jotenkin näin, en ole saanut kirjallisena mitään). Puhelimessa lääkärin kanssa sovimme että jään odottamaan aikaa kohdun poistoon.. Tästä jo aikaa ni...
  8. Kaikkea sitä kuulee!

    Olen humalassa ja mulla on tylsää, saa kysyä!!

    Mies toi lonkeroita ja sanoi et otahan tuosta ja minähän otin.. En juo juuri koskaan ja tämähän nousee hattuun,jukoliste! ja kaikille is-ilmoituksista innostuneille tiedoksi, mies on täällä selvinpäin..:p
  9. Kaikkea sitä kuulee!

    Raumaatikot huom! (kipeenä olosta)

    Mulla on aika vasta todettu selkärangan reuma ja myös pienissä nivelissä (sormet,varpaat) tutkimukset kesken kun nekin oireilee. Eli ei o vielä löydetty kunnollista lääkettä kipuihin ja kaikki hoidot ihan alussa vasta. Kipuja on normaalistikkin aika lailla. Eilen sitten nosti kuumeen, ihan...
  10. Kaikkea sitä kuulee!

    Raamattu.

    Päätin lukea sen alusta loppuun saakka. Ihan mielenkiinnosta kun se on kuitenkin maailman tunnetuin kirja ja sitä siterataan tämän tästä ja moni kertoo siitä jopa lohtua saavan. En ole päässyt kovin pitkälle vielä (teksti on vähän tylsää aluksi, lähinnä luetteloa kuka eli montakin vuotta ja...
  11. Kaikkea sitä kuulee!

    Avautuminen.

    Kaikki on mennyt päin v****a syksystä asti.. Ensin tuli välilevynpullistuma ja olin saikulla 3kk sen takia. Tulin pillereistä huolimatta raskaaksi saikun aikana. Mulla oli työsopimus vuoden loppuun ja suullinen lupaus jatkosta. Pitkän saikun ja paljastuneen raskauden vuoksi sopimusta ei...
  12. Kaikkea sitä kuulee!

    Tukiperheenä toimivat!!!!

    Ajatus on pyörinyt nyt vuosia päässä ja kaipaisin kokemuksia tukiperheenä olosta. Myöskin tarkempaa tietoa siitä mitä kunta tukiperheelle maksaa? Ja joo, tiedän että hommaan ryhtymisen motivaatio on muu kuin raha, mutta kulukorvaus on silti tärkeä pointti.. Luin jo nuita sivustoja mitä aiheesta...
  13. Kaikkea sitä kuulee!

    Tramadol ja kutina..

    Otin illalla yhden tramadolin (sama vaikuttava aine kun tramalissa) ja pari tuntia nukuin ja heräsin kauheeseen kutinaan. Vieläkin kutisee ja en oo nukkunu yhtään ku niin vitusti kutiaa joka kohta ihosta. Ei noussut ihottumaa,pelkkä kutina häiritsee.. Pitäskö olla lääkäriin yhteydessä, vai...
  14. Kaikkea sitä kuulee!

    Peruskoulupohjainen elämäni :)

    Ainoa koulu (ja se kuuluisa elämänkoulu) on peruskoulu ja muutama keskeytetty opinto. Olen 28v. Olen ollut elämäni aikana kaksi päivää työtön työnhakija. Miehellä kaksi ammatillista koulutusta ja yksi täydentävä. Tienaan suht saman verran hänen kanssaan kuussa, joskus enemmän.. Tuttava piiri...
  15. Kaikkea sitä kuulee!

    Ennustaja poika :)

    Oon kertonut palsstalla että meillä on pikkuinen poika joka kertoilee paljon asioita, jotka ovat sitten tapahtuneet. Viimeisin tasii olla kun kertoi minun odottavan kahta vauvaa . Testi oli plussa seuraavalla viikolla ja ultrasta selvisi että hyvinkin voi olla kaksi kun sikiöpussi niin iso...
  16. Kaikkea sitä kuulee!

    Lauantai illan kummitusjuttu :)

    Poikani on jollain tavalla herkkä henkimaailman asioille ja osaa jopa ennustaa asioita. Huomasimme tämän pojan ollessa vajaa 3v ja aluksi tietenkin luulin kaiken olevan sattumaa, mutta nykyisin pojan sanomaan voi jo monesti luottaa.. Hän on ennustanut jopa minun raskauden ennen testiä ja myös...
  17. Kaikkea sitä kuulee!

    Idea ja mikä tässä voi mennä pileen..:D

    Ongelma: Tykkäsin entisestä työstä omassa Y-tunnus firmassa,mutta fysiikka kestä sitä huonosti joka päivä.. Nykyinen työni taas on fyysisesti kepoista mutta hulluksi tulee, on sen verran kamalaa shittiä!! Ratkaisu: Jään nykyiseen osa-aikaisena ja saan puolikasta palkkaa (n.700€/kk). Avaan...
  18. Kaikkea sitä kuulee!

    Eka päivä uudessa työpaikassa ja

    It was so much fun,im gona kill my self |O
  19. Kaikkea sitä kuulee!

    Lapsilla rankkaa :(

    Omillani. Ovat 6v ja 3v. olen ollut kotona niiden kanssa,pph:na mutta nyt loppuikin työt.. 6v aloitti syksyllä eskarin ja on käynyt sitä kotoa käsin. Huomenna alkaa mulla työt toisessa kaupungissa ja KAIKKI muuttuu.. Molemmat menee klo 7 päiväkotiin josta taksi hakee isomman eskariin koululle...

Yhteistyössä