Hakutulokset

  1. supermutsi

    TÄIT!

    Tilanne tää: Miehen lapsen äiti ilmotti, että lapsen päiväkodissa meneillään täiepidemia ja lapselta niitä löyty kans. Lapsi oli meillä just viikon. Meillä miehen kans yhteisiä lapsia kaks, reilu parivuotias ja vajaa kaheksankuinen. Oon nyt niiden päitä tässä syynänny, omasta mielestä oon...
  2. supermutsi

    Ootteko lapsena leikkineet tätä?

    HS: Outo kuristuskirje hämmentää vantaalaisvanhempia | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Mä myönnän et oon yläasteikäsenä. Tehtiin sitä koulussa ja joskus kavereiden kotibileissä. Pari kertaa sain mojovan mustelman päähän ku kaaduin sopivasti johonkin kulmaan ku tolkku lähti. Voin vaan...
  3. supermutsi

    Ahistaa!

    Mä kaipaan nyt ihan käytännön vinkkejä teiltä. Kyse on vanhempainvapaan loppumisesta ja elämästä siitä eteenpäin. Meillä on 2,5vuotias esikoinen ja kuopus on nyt 6kk. Mua ahistaa kun mietin maaliskuuta ja vapaan loppumista. Miten mun kannattaa tehdä? En haluias laittaa vauvaa vielä hoitoon...
  4. supermutsi

    Netistä tilattu ja maksettu lippu!

    Tilasin ja maksoin eilen junalipun. Olin kuitenkin niin toope, että en muistanut ottaa tilauskoodia ylös jolla lipun saa lunastettua. Soittelin jo VR:lle, että mitäs nyt ja selvittävät asiaa.. Onko kellekkään muulle käynyt näin tyhmästi ja miten asia selvisi?

Yhteistyössä