Hakutulokset

  1. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Kauheen negatiivinen tunnelma täällä..outoo vaikka luulis että kaikki odottas vauvojaan kovasti. kaikki vaan valittaa..
  2. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Moikka=) Neuvolassa käyty: Paino pudonnut mulla 2kg koska turvotukset on hävinny kokonaan=) Paineet ok, pissa +1 eli seuraan sitä kotona.. Yliaikais kontrolliin sitten 41+3 viikolla eli 22.6 Ja neuvolassa sanoi että ei onneksi poika kasva enää loppuviikoilla kuin kymmeniä grammoja,eli voi...
  3. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    POKS!=) maritta83 ja mooses 39+0
  4. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Aanna: siis sama täällä=) odottelen kovasti jo että käynnistyy itekseen..
  5. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    heips! Onpas täällä jännät ajat menossa=) tsemppiä kaikille ihan kauheesti=) Täällä siis ei saatu kännistysaikaa sittenkään,vauva painaa 3,7 ja arvio LA ois 4,3 mutta mahtuu kuulemma tulemaan kun esikoinenkin tullut 4130g alateitse.. No eipä auta kun ootella alkamista..jospa tulis jo ens...
  6. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Heippa! äippäpolilla käyty taas vauvan kokoa arvioimassa. 3,7 kiloa tällä hetkellä,ja lääkäri ei antanut käynnistysmääräystä koska mahtuu tulemaan yli 4 kilosena normaalisti ulos..niinkuin esikoinenkin.. Että nyt sitte vaa odotellaan. ois se kiva kyllä saada nyt jo ulos kun sitten taas ährätä...
  7. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Täällähän alkaa olla jännät paikat osalla=) Mie sain vihdoin ajan äippäpolin lekurille,katotaan millon käynnistetään!!apua=) Torstaina siis tiedän=) Oliko BARBAMAMALLA sama juttu kun mulla,vauva painoi 3,5 toissa viikolla ja odotetaan LA:n painoksi 4,5 kiloa..sen takia laitetaan...
  8. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Onnea muumimamma!=) Ja Mupelolla ei oo enää pitkää kun varmasti saat vauvan syliisi=) ihanaa=) Täällä tuntuu että vauva ois laskeutunu vielä alemmas,siis vaikka lääkäri sanoi että on jo ihan tosi tosi alhaalla..Ehkäpä hän syntyis ettei tarvis käynnistää. maritta83 ja mooses 37+4
  9. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Heips! Aannako kyseli mun sf mitan äkkinäisestä kasvusta? En siis tiedä syytä nopeeseen kasvuun..eikä lekurikaan sanonu mitää syytä. Mut odotellaan aikaa äippäpolille.. Mahavihlonnoista täälläkin kärsitään,vauva kuulemma vaan siellä painaa sen takia aina sattuu oikeelle puolelle mahaa...
  10. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Aannalle: Siis mulla kasvo sf-mitta 2 viikossa 6 cm..se oli yksi syy lähetteeseen,ja esikoisen iso koko oli toinen syy. Lisäksi mun neuvola täti/ entinen kätilö kokeili mahan päältä vauvan kokoa ja sanoi jo sillon viime viikolla isoksi vauvaksi. Koita vaan saada lähete lääkäriin jos susta siltä...
  11. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Heippa kaikki!=) Eilen kävin sitten lähetteellä lääkärissä vauvan painoarviossa,joo.. Ja isohan sieltä taas tulee..painaa jo 3,4 kiloa..ja odotetavissa siis 4,5 kilonen poika. Edellinen meidän tyttö oli siis 51cm ja 4130g Nyt sain lähetteen äippäpolille,katsotaan millon saan päivän...
  12. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Aivan ihanaa ekat vauvat ulkona!=) Mäkin haluun jo!!=) Eilen neuvolasta sain ajan lääkärille,joka kokeilee vauvan kokoa..odotellaan aika isoa TAAS tulevaksi..sf mitta oli viikossa noussut 3cm eli nyt oli 36.. Kävelystähän ei täällä tule enää mitään, pää sattuu niin paljon tonne alas=( vauva...
  13. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Poks 36+0 =) Kaikille ihanaa loppuodotusta ja voimia kaikille synnytyksiin.. Alkaa olla niiiiiin lähellä nää lapsosten tulot maailmaan=) maritta83 ja mooses 36+0
  14. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Taistis= voi ei=( ja minä täällä hehkutan oman vauvan kääntymistä..
  15. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Moikka=) Jeeee!! äsken oli neuvola,ja mooses poju on vihdoin pääalaspäin!!=) Viime viikolla vieläkin vaan istui mahassa,ja paniikki iski minuun,mutta nyt toivotaan että pysyykin siellä=) ultrassa se vaan heilutteli peppuaan ees taas=) ensi viikolla neuvolassa katsotaan että poika pysynyt...
  16. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Heips! Joku kyseli raskausmyrkytys oireista?? Mulla oli siis viime raskaudessa raskausmyrkytys,mutta oireita mulla ei ollut kuin turvotus. Päänsäryt ja tähtien näkeminen oli kuulemma yleisin oire ja tietysti paineet nousee lopussa ihan taivaisiin. Mulla paineet nous viikoilla 38 ja niitä...
  17. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Eilen alkoi äippäloma!=) ja tänää poksutaan 35+0 maritta83 ja mooses=)
  18. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Aijaa.com - 10141112 Tulikohan kuvaa?? tuli näköjään=) Pikkasen on edellisestä jääny arpia.. Maritta83 ja mooses 34+5
  19. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Siis mä en saa laitettuu tänne mahakuvaa=( auttakaa..ihan koneelta sen kuvan tänne laittasin mutta en ossaa..plaah=) Huomenna alkaa äippälomaaaaaa!!=) apuva!! maritta83 ja mooses joka vaan istuu mahassa 34+5
  20. maritta83

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Poks=) maritta83 ja mooses 34+0

Yhteistyössä