Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun Söpöliinit 2012

    Moikka! Olin aktiivinen kirjottelija Lokakuun Onnenmurujen ketjussa, mutta se tuntuu kuolleen täysin, joten arvelin josko te olisitte lähimpänä oikean ikäistä seuraa vauvoinenne :) Neiti siis syntyi 5.10, nykyisin aurinkoinen 5,5 kiloinen ja 60senttinen jokeltelija<3 Öisin herätään kellon...
  2. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Joku puhui jatkoiluketjusta aiemmin? Olisin kans kiinnostunut siitä, kun ei oikein voi ottaa enää osaa raskauskeskusteluun täällä.. :)
  3. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Meillä onki Öhkiksen kanssa ollu tosi samantapanen synnytys :) Paitsi että ponnistus ei sattunu mulla nii kauheesti... Kyllä se pieni muru osaa pitää mamman kädet kovassa käytössä :D Tissille kyllä nukahtaa aina autuaallisesti, joten on tehokas tainnutuskeino ;) Yritän täysimetystä, mutta se...
  4. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea muillekin vauvan jo saaneille! :) Miun neitin mitat siis 3300g, 47cm ja py 35cm, rv oli 39+1. Synnytys alkoi osittaisella vesien menolla 2.20 torstai aamuyöstä, soittelin siinä sitten äipälle että on hälytysvalmiudessa. Laittelin paikkoja kuntoon, lenkitin koiran ja kattelin leffaa...
  5. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    ootte kyllä ollu semmonen tuki ja turva, jotta mielellään teille ilmotankin ajankohtaisuudet :)) Vaikka sitten sairaalavuoteelta ;)
  6. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Uutisia täältäpäin, äidin oma rakkauspakkaus syntyi 5.10 5.38, paino 3290g ja pituus 47cm, pikku likkani <3 Mulle vain yksi pieni tikki ja tyttö täys kymppi :) Epiduraali on muuten maailman paras keksintö :D Kertomusta tarkemmin myöhemmin :)
  7. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Vielä yhessä kasassa, supistukset koventunu ajan kanssa mutta ei järjettömän kovia, lämpötyynyn kanssa mennään. Jos ei ala tapahtumaan niin vauhditetaan lääkkeillä. Olin auki 1,5cm tullessani kasin aikaan. Nyt vaan pitäs ootella..|O
  8. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Täällä kans väliaikatietoja, lapsivedet meni hetki sitten 2.20! :popcorn: Heräsin vaan siihen että nyt lirahtaa jotain ja kun nousin seisomaan nni johan humahti. Joten tytöt, jos se tulee ilman tiputtelua niin sen sitten kyllä tosiaan huomaa! :D Äipälle soitettu varotuspuhelu, nyt niitä...
  9. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Ei voi kun samaistua linkittämääsi blogiin, aivan loistava! :D Tuli tuosta koirasta mieleen, että omanikin on alkanut vahtimaan minua ja on nyt todella huomionhaluinen ja koko ajan vartioi jalan juuressa jos johonkin asetun. Supparit vaan jatkuu, tänään jo kipeämpinä että on pitänyt kävellä...
  10. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Tuosta nukkumisesta pakko kommentoida, akrobatiaa todellakin! :laugh: Operaatio kyljen käännös n. tunnin välein kun paikat puutuu, tyynyjen asettelu uudestaan mahan alle ja jalkojen väliin, nenän tukkoisuus/nenän avaaminen tunnin välein, nenäsumutteita, paksumpia tyynyjä, selän pakotusta kun...
  11. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Minäkään en kyllä mitään naksahduksia ole kuullut :O Veikkaisin kans että ennemminkin äidin selän nivelet naksuu kuin vauvan :D Kun löystyyhän ne muutenkin melkoisesti raskaudessa. Täällä kans ruoka kyllä uppoais! Mutta oon pitäny tiukan linjan itteni kans siinä ettei mee ylenpalttiseks...
  12. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Minä myös liityn vuotajien joukkoon! :wave: Huomasin sen alkaneen näiden supistusten myötä, eli on jatkunut nyt kolmatta päivää. IMN minä niin ymmärrän valituksesi noista miesten "harrastusvälineiden" ottamasta ajasta! Toisaalta mukava että on omaakin tekemistä ja niin edelleen, mutta...
  13. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Juu, mulle varsinkin tuo paino on ollut tiukka paikka, kun oon aina ollut hoikka ja olen kyllä aina pysynyt mitoissani vaikka vähän repsahtanutkin herkuttelemaan. Neukkakortinhan mukaan mulla ois 14kg tullu lisää, mutta tiedän että luku on todellisuudessa 20kg, olin jo siihen mennessä saanut...
  14. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Neuvolassa käyty ja herranjumala, olin lihonut viikossa 1,6kg! Sen on pare olla jotain turvotusta vaan, kun en edes oo syönyt mielestäni normaalia enempää.. Terkka totes, että siro vauva sieltä silti on tulossa ja pää on laskeutunut lähtöasemiin, voiskohan nää supparit olla nyt sit oikeesti...
  15. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Jeij on tätä odotettukin! Miettikääs tytöt alkuvuoden aikaa, kun vastahan me plussattiin ja sitten odottavan aika oli niiin pitkä np-ultraa sun muuta odotellessa. Nyt ollaan tässä! :heart: Jomppikselle tsempit, perästä tullaan! Itsellä alkanut eilisestä tulla n. tunnin välein supistuksia...
  16. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Mullekin iski viime hetken siivousvimma, oon pessy kaikki peitot, petivaatteet, hinkannu kylppärin lattiasta kattoon melkein, järjestelly hyllyjä ja kaappeja, pessy talvivaatteet käyttöö varten.. :D Varmaan osittain siksikin ettei sit tarvii alkaa siivooamaan kun on vauva, sit sais vaan olla...
  17. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Näin olen itsekin ymmärtänyt, että kun tila alkaa loppua niin ei enää pysty myllertämään entiseen malliin :) Ja jostain siis vaan tämmösen huhun oon kuullu, että liikkeiden väheneminen ennakois jotenki synnytystä, voi olla ihan huuhaata mutta tässä vaiheessa kaikki toiveajattelu on sallittua! :D
  18. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Tälleen gallup-luontosesti kyselen: onko muillakin liikkeet hidastunu mielestänne loppua kohden? Itsellä viikot nyt 38+2 (huomisesta alkaen) ja jotenkin oon aistinut selkeästi sen muutoksen, että liikkeet on harventuneet, ei enää monoteta niin ilkeästi kylkiin joka ilta. Samoin tuo menkkajomotus...
  19. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    ainonaino: kiva kun on kohtalotoveri :) itse on moneen kuukauteen ole miehestä kuullut, katotaan miten syntymän jälkeen käy. Mulle tulee kans äiti mukaan synnytykseen, tosin on lasketun ajan viikolla just työmatkalla toisen puolen Suomea, ja sillon on varakaverina hyvä ystävä :) Mullakin on...
  20. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    lena- Itse myös jännitän tuota sairaalassa oloa, ja sitä että jos en siedä mahdollisia huonetovereita.. Oon oman rauhan ihminen ja vauvojen itkun ymmärtää mutta esim. äitini ollessa keväällä muutaman päivän saikulla hän jäi huonekaverikseen naisen joka puhui lakkaamatta! Verhojen eteenkään...

Yhteistyössä