Hakutulokset

  1. S

    Pitääkö kalenteri paikkansa tyttö/poikavauvan kohdalla?

    Itselläni 2 poikaa, ja tää kyl pitää niiden osalta paikkansa... Chinese Lunar Calendar
  2. S

    Pitääkö naiset paikkansa? Tuliko tyttö/poika niinku kalenteri kertoo??? ;)

    Siinäpä se kysymys jo otsikossa tulikin ;) Vielä linkki; Chinese Lunar Calendar
  3. S

    Isyysloma

    Oliko se isyysloma nykyään sen 3 vkoa, vai nousiko neljään? Joskus siitä ainakin puhuttiin....En jaksa Kelan sivuilta lähteee ettimään... :)
  4. S

    Pitsa uunissa =)

    Tein äsken pitsaa, uunissa viel on. Kuka tulis seuraks syömään? voin taata, että hyvää on! :p
  5. S

    FINTELLIGENS

    Kuka menossa tänään joensuussa kattomaan Fintelligenssii? Minnuu vähän kiinnostas, mutta en tiiä, jaksaako.... =)
  6. S

    Huuhaa harjoittelija!!

    ...kaipailisin... =)
  7. S

    Amvey

    Hellou! Onko kellään kokemusta Amveyn ateriakorvikejauheesta? =)
  8. S

    Onko huuhaaharjoittelija tiällä???

    ...kaipailisin... :whistle: :wave:
  9. S

    Nyt Bongasin!!

    Oon pitemmän aikaa ihmetelly, että minne Annabell on oikein kadonnu, mutta sehän onkin vaihtanu nikkii... :D Juu, vähä tekemisen puutetta mulla taas...
  10. S

    Aprillipila

    Olikohan radiossa äsken uutisissa aprillipila? Tarja Turunen palaisi Nightwishiin, jos saa riidat sovittua poikien kans. Ja Anette ei jaksa, on stressaantunu... Mä ainakin luulen, että toi on pilaa toi juttu... :)
  11. S

    Hyvää ystävänpäivää!!!

    Ihanaa ja aurinkoista ystävänpäivää kaikille palstalaisille!!!! :heart: =)
  12. S

    Miten kävi sen naisen, joka sai postiluukusta niitä lappuja???

    ...Eli selviskö se, että kuka niitä lähetti??? =) =)
  13. S

    Veden keittäminen

    Ihan mielenkiinnosta kyselen, että keitätekö te alle vuoden ikäiselle lapselle juomaveden? Itse en keitä (poika kohta 8kk), ku oon lukenu, että jos on kunnallisessa vesijohtoverkostossa, ni silloin ei tarvii keittää. Eri asia on kuulemma sit, jos on oma kaivo, ja vettä ei oo tutkittu...
  14. S

    kävelytuoli

    Heipsistä! Minkä ikäisenä ootte pitäneet vauvojanne kävelytuolissa? Meidän poika on 7,5kk, ja tykkää tosi paljon kulkea tuolilla. Mutta oon miettiny, että onkohan siitä mitään haittaa ja kuinka kauan siinä uskaltaa pitää...
  15. S

    LAHJALEHTI TULI!!!!

    Laitoin viime viikon lopulla etusivun linkistä palautetta, ja tänään tuli sitten se kauan odotettu lahjalehti perille!!! =) Ei tämän kummempaa tällä kertaa!
  16. S

    Täytekakkuun täyte

    Heipsisä! Mun pitäs tehä kamulle täytekakku. Hän itse toivoi päälle lakkoja, mutta antakaapa vinkkejä, mitä laitan täytteeks! Yleensä mulla on aina sama täyte, ja ois kiva saada vaihtelua... =)
  17. S

    Greyn anatomia

    Mulla jäi eilen kattomatta kyseinen ohjelma, joten kertokaas rakkaat palstalaiset, että mitä siinä oikein tapahtui...!!! =)
  18. S

    Pieni vauvani

    ...täyttää tänään puoli vuotta!!! :heart: :heart:
  19. S

    Sturm Und Drang

    Voi että ku Indian -biisi on sitten niiiin ihana.... Onkohan toi muuten coveri vai ihan poikien oma???
  20. S

    Edelleen siitä lahjalehdestä *narinaa*

    Mua on taidettu huijata! Kotilääkäriä ei oo vieläkään tullu! Plaah... :(

Yhteistyössä