Hakutulokset

  1. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    MOIKKA KAIKKI :wave: Onnea taas kaikille pienokaisen saanneille :hug: Onko täällä ketään odottajaa siis enään? Sitten omat ilouutiset: Meille syntyi 26.3.2012 klo 02.10 3270g ja 50cm rakkauspakkaus ! Poika syntyi 11h kestäneen synnytyksen loppu tuloksena ! Kirjoittelen synnytyksestä...
  2. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Heipä hei kaikki :wave: Tosiaan aamulla heräsin ja vedet meni nyt on pitkin aamua tiputellu aika runsaastikkin, supistelemaankin on nyt ruennut ! Tulin vain päivittämään, että nyt vissiin parin päivän sisään viimeistään on odotettavissa, että pikku mies tulee maailmaan :heart: Tämä päivä...
  3. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Mitenhän sitä sanoin ystävällisesti, mutta YMMÄRRETTÄVÄSTI kaikille läheisille ja ei niin läheisille, että kyllä minä ilmoitan kun vauva on syntyny viimeistään ?! :stick: Tänään sai taas pitkät pätkät jaaritella pihan mammojenkaa kun olin vanhemmilla käymässä :D Omalla tavallaan hauskaa, mutta...
  4. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Itekki täällä vielä ollaan yhdessä koossa ! Alkaa olee tosi tukalaa, selkä sanonu ittensä liki kokonaan irti tästä hommasta, nivuset ei kestä kävelyä eikä pitkään istumista. Muuten ei oikein mitään enteitä oo ollu. Pientä jomotusta tuntuu silloin tällöin supistusten aikana selässä. Vaikka...
  5. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    POKS 39+0 :wave: !! Kauhee millä vauhdilla tänne vauvoja nyt syntyy, ite taidan näköjään tuonne huhtikuisiin vauvoihin lukeutua ellei nyt jotain ihmettä tapahdu :) Täällä oli neuvola tänään ja kaikki oli hyvin, neuvola hoitaja taas päivitteli että kun masu on viikossa taas laskeutunu niin...
  6. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    POKS 38+0 :wave: Noniin nyt on sitten neuvolasta taas kotiuduttu kaikki oli hyvin ja neuvola hoitaja meinas, että vauva olis nyt n. 3100-3200g ja ei usko, että syntyessäänkään paljoo isompi tulis olemaan :) On kuulemma maha laskeutunu viikossa tosi paljon :) Josko se jotain jo sitten...
  7. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Joo no sillo 2vk sitten kun oli neuvola lääkäri sano lääkäri, että vauva on kiinittynyt ja laskeutunut niin hyvin, että ei varmasti mene kauaa kun pieni syntyy ! No niinpäniin, tässä sitä vielä ollaan yhessä kasassa :D Hikotteleeko teijän pikkuset paljon ? Oon naureskellu, että jos...
  8. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnea taas kaikille vauvautuneille :flower: Täällä nyt kovasti odotellaan, että viikot menis nopeesti ja pääsis itekki päivittelee jo vauva uutisia ;) ! Supistukset alkanu kovenemaan, tai alkanu pikku hiljaa tulee jo hiukan kivuliaiksi :/ Osaisko joku fiksu neuvoa mua, että mistä johtuu kun...
  9. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Kiitos taas uudesta pinosta :) MEIDÄN KUU:heart: Täällä nukuttu koko yö tosi huonosti, maha kutianu ja jalat tosi pahasti ja nous jotain ihmeen pieniä punaisia näppylöitä :o ! Jotenki vaikee kuvitella, että TÄÄ on tosiaan meidän kuu ja tässä kuussa alkaa pikkuisia syntymään :hug...
  10. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    NEUVOLA LÄÄKÄRI KUULUMISET RV 36+0 : Paikat oli kiinni, mutta pehmeät ja kohdunkanavaa oli enää 0-1cm Paino: 59.3 (6pväs tullu 300g) Turvotus: +/- RR: 152/82 & 141/80 Pissa oli puhas. HB: 105 SF: 32 (6pväs kasvanu 2cm) Vauvan paino arvio: n. 2900g Tarjonta: RT Pulssi: 150 Että...
  11. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    HEEI TONNE ETUSIVULLE VOIS MUUTEN PÄIVITTÄÄ MUN IÄKS 19 :laugh: POKS 36+0 :heart: Kylläpä alkaa jo kivasti jännittämään :) Viime yönä heräsin oikein siihen kun vihlas tuolta alhaalta niin jumalattoman kovasti ja sit alko tulee kivuttomia supistuksia. Oon tässä suunitellu, että tonne 38...
  12. N

    Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

    moikkamoi :) täällä yks 19v odottaja vantaalta, nyt menossa ev 35+3 maaliskuun lopussa olis la :) mistä päi pk-seutuu ootte? :)
  13. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Moikka kaikille pitkästä aikaa :wave: Oon ollu tosi laiska kirjoittelemaan tänne tai facebookkiin, oon ollu viime aikoina tälläinen sivusta seuraaja :) VALTAVASTI ONNEA VAUVAUTUNEILLE :heart: Mä oon ite nähny nyt kamalasti painajaisia just vauvan hyvinvoinnista :( Heei oisko täällä...
  14. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    mä laitoin pyynnön tonne kerhon puolelle :) ! Mistä nää kuumat aallot johtuu :D ?! Ihan kauhee ku kokoajan kuuma. Nittta & poitsu 28+4 :)
  15. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Kihlattu tulee mukaan synnytykseen :) Sairaalakassi en edes oo koko asiaa miettiny, eikä mulla suoraa sanottuna ole mitään tietoa, että mitä ottaa mukaa :o Niin siis tää mun vanha neukka hoitaja oli vähä sellanen, että joka kerta oli jotain ?! Mutta siis kyllä mä vaadin kaikki tutkimukset...
  16. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    POKSUUUU 28 <3 Niin siitä sektiosta, neuvolassa oli hoitaja siksi sen kannalla koska olen kuulemma niin pieni, jännä silti että muakin pienemmät on voinu synnyttää nornaalisti ! Ja täsnennys vielä, että neukkarissa ihan vain painoon ja pituuteen viitaten teki tän arvion ! :o Jio mäki oon...
  17. N

    Enpäs arvannut että blogin kirjottaminen voi auttaa parisuhdeongelmiin :)

    MAHTAVAAA !:heart: :hug: Josko ne asiat nyt kääntyisi parhain päin (:
  18. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Mariaja kiitos paljon taas uudesta pinosta :hug: ! Niinpä tänä vuonna, me saadaan meidän pienet kääröt syliin :heart: ! Kohta alkaa tupsahtelemaan tännekkin päivityksiä syntyneistä suloisista prinsseistä ja prinsessoista :) Vaikka toivotaan nytten, että ei ihan muutamaan viikkoon...
  19. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    hoho, tällästäkö tää mun loppu raskaus tulee olemaan, päänsärkyä,flunssaa,selkä särkyä ja ihan mahdotonta paineen tunnetta vatsassa :( ?! Tää pieni mies on nyt aloittanu ihan mahdottoman möngerryksen kokoajan vaihtelee asentoa ja potkii kylkiin niin paljon, että ne on aivan kosketus arat ;/...
  20. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    POKSUU JO 27 :cool: Ja aika se senku menee vaan kokoajan nopeemmi ja nopeemmi eteenpäin :o ! Meillä tuo remontti näyttää vaan kestävän ja mä alan olee ihan hermoromahduksen partaalla :D ! Mulla painoa tullu n. 7kg, neuvolassa hoitaja naureskeli mulle ku päästiin päälle 50kg, että noni...

Yhteistyössä