Hakutulokset

  1. Pipsa691

    Robin Hood- sarja 80-luvulla

    Melko hyvin on muistissa, aivan ihana sankari. Ei nää "nykyset" Robinit ole oikein mitään sen rinnalla... ;) :heart:
  2. Pipsa691

    Juoko teiän miehet

    Ikävä kyllä sitä kaljaa on ruvennut menemään enemmän kuin mistä mä tykkään. Asiasta keskusteltu tiukastikin, mies omien sanojensa mukaan rentoutuu työviikon jälkeen, alkuun ihan okei, mut kun se pakkaa aina vaan lisäntymään ja lisääntymään,sekä määrä että päivät. Nyt mennyt pari viikonloppua...
  3. Pipsa691

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Turun nurkilla, ja yksi poika + puolikkaat tenavat ;)
  4. Pipsa691

    Milloin esikoinen?

    Mä olin 21 ku esikoinen näytti nenänsä tässä maailmassa. Enemmästäkin tykkäisin tosi paljon, mut ei niitä meille enää suoda, pitää lainailla siskolta ja kavereilta... ;)
  5. Pipsa691

    lasten kasvatus

    Kinkkinen aihe.... Hmm, kyllähän sitä joskus tapaa lapsia (vanhempia) joilla ei ole tapoja ja se saattaa useinkin aiheuttaa ongelmia. Toisinaan vanhemmat jotka ei välitä miten lapset touhuaa, katsoo karsaasti vierasta joka uskaltaa komentaa heidän pikkuisiaan. Tuttavapiirissä onneks onmelko...
  6. Pipsa691

    Meneekö muilla hermot

    Helpottavaa "kuulla", ihan tosissaan. Kuten voi huomata, mulla on pää täys ajatuksia, kävin pari tuntia nukkumassa ja nyt taas pystyssä. Sain kuulla sellaistakin, et periaatteessa isällä ei ole oikeutta viedä lapsiaan edes lääkäriin, paitsi oikeassa hätäpaikassa jos ei ole huoltaja eikä...
  7. Pipsa691

    Meneekö muilla hermot

    \ Mä olen kyllä miettinyt asiaa, mut on niin turhauttavaa ruveta tappelemaan. Jos tulee niin tiukka paikka, niin ovatko lapset valmiit kertomaan todellisen tilanteen kotona? Äiti on kuitenkin aina äiti... Ja kyllä mä olisin halukas ottaan vaik kaikki meille, siinä on vain muutama ongelma; äiti...
  8. Pipsa691

    Meneekö muilla hermot

    miehen exän kanssa? Vai olenko mä vaan niin tiukkapipoinen ja omistushaluinen? Kun mua ärsyttää NIIN SUUNNATTOMASTI!! Mies ja ex on eronneet about kymmenen vuotta sitten, erossa ex halusi ehdottomasti yksinhuoltajuuden eli käytännössä miehelle jäi elatusmaksut ja tapaamisoikeus. Hienoa, paitsi...
  9. Pipsa691

    tuleeko puolison ed.liiton lapset

    Kyllä ne pakkaa tulemaan vaikka miten yrittää sanoa ettei olis hyvä idea. Meillä ei tosin ole yhteisiä lapsia, miehen lapset asuu äitinsa kanssa ja tietty mun lapsi meillä. Oma lapseni on astmaatikko, jolle jopa pieni nuhakuume voi aiheuttaa vakavan hengenahdistuksen, joten tauteja yritetään...
  10. Pipsa691

    äitien baareissa käynti?

    Toisaalta ymmärrän että toiset haluaa olla jatkuvasti menossa. Huomaan itsestäni, että jos muutaman päivän on koko ajan liikkeessä, sitä ei kuin osaa lopettaa vaan pitää jatkaa samaa vauhtia. Mut toisaalta, taidan olla kovastikin vanhanaikainen, mut mielestäni ei kuulu onnelliseen perhe-elämään...
  11. Pipsa691

    Mitä olet mieltä ex-miehestä/tämän uudesta?

    Meillä ei oikeastaan mitään suhdetta exän kanssa, poika tapaa isäänsä kerran tai pari vuodessa ja siinä se sitten onkin. Hänellä on uusi ystävätär, itse asiassa mulle on yhdentekeviä molemmat. Alkuun olin kyllä kieltämättä katkera kun ei pidä mitään yhteyttä poikaansa, mutta jo erovaiheessa 12v...
  12. Pipsa691

    Mitä harrastatte?

    Mulle rakkain harrastus tällä hetkellä on noi kissat, itsellä kolme cornish rexiä ja niiden kanssa menee aika ihan siivillä töiden jälkeen :) Aika kyllä melko tasaisesti jakautuu lukemisen (dekkareista historiallisiin romaaneihin ja kaikki siltä väliltä) ja kissojen välillä. Muu harrastus on...
  13. Pipsa691

    mahan venymisestä

    Omasta synnytyksestä jo aikaa toistakymmentä vuotta... Mut silloin jo raskauden aikana alavatsaan jäi sellanen hassu "säkki", vatsa kasvoi ja oli pinkeä mut alapuolella roikkui tyhjää nahkaa. Ja sama pala siinä kelluu vieläkin.. Ei taida siihen auttaa mitkään jumpat tai mitään, jos olis varaa...
  14. Pipsa691

    Kasvojen hoidosta

    Omakohtainen kokemukseni meikkivoiteista: omaan melko kuivan ihon ja olen huomannut että etenkin talvisin ihoni pysyy paremmassa kunnossa kun käytän meikkivoidetta. Toki se pitää päivittäin poistaa ja iho puhdistaa kunnolla, sen päälle kosteusvoide ihotyypin mukaan valittuna. Kesäisin en juuri...
  15. Pipsa691

    gallup:kuinka olette saaneet työpaikkanne?

    Usein on työpaikka löytynyt lehtien sivuilta, tosin nykyinen työ hyppäsi syliin lähinnä mieheni suhteiden avulla... Työkkäristä ei ole koskaan ollut mitään hyötyä työn saannissa, kaiken maailman turhia kursseja kyllä on pitänyt käydä, että tilastot hetken ovat paremman näköisiä... :D

Yhteistyössä