Hakutulokset

  1. M

    10 vaippaa/vrk - mistä näitä lukuja vedetään?

    Ennen kuin vauva meidän taloon tuli luin jos jonkinlaisia lapsen hoito-oppaita ja niissä yleensä sanottiin, että keskimäärin vauvalle pitää vaihtaa vaippa 10 kertaa päivässä. No nyt meidän vauva on viikon ikäinen ja meidän taloudessa vaippoja menee kevyesti sellaiset 30 päivässä!! Olen aika...
  2. M

    Tyyny vastasyntyneelle?

    Olen enimäkseen raskauteni aikana ollut ruotsalaisilla sivustoilla, etenkin Familjeliv.se, joka on Ruotsin suurin perhe community. Siellä sain kuulla muilta odottavilta äideiltä, että neuvoloissa (joissa työskentelee Ruotsissa kätilöitä ja lastenhoitajia) valistetaan äitejä laittamaan vauvan...
  3. M

    v.31 ja horjahdus ulkona - päivystykseenkö?

    Kävin tänään koiran kanssa lenkillä ja se sattui vetäsemään hihnasta niin, että menetin tasapainoni ja horjahdin. Nivusiin sattui heti kerrassa niin paljon etten pystynyt vähään aikaan liikkumaan yhtään minnekkään. Pikkuhiljaa sain jalkojani nosteltua ja pienin askelein pääsin kotiin takaisin...
  4. M

    Sähkökäyttöiset rintapumput - Lansinoh vai Ameda??

    Olen ostamassa sähkökäyttöistä tupla rintapumppua. Käynyt liikkeessä katsomassa Lansinohin pumppua, mutta se jotenkin tuntui hyvin heppoiselta, vaikka pitäisi kuulema olla ihan "sairaalastandardia". Olihan siinä säätömahdollisuuksia ja vaikka mitä asetuksia, mutta arveluttaa juuri laitteen...
  5. M

    Raskaana ja katkerana miehen ystäville

    Myönnän: olen todella katkera ja kiukkuinen mieheni saamasta huomiosta. Muutimme jokunen kuukausi sitten takaisin miehen kotipaikkakunnalle ollaksemme lähempänä sukulaisia ja hänen ystäviään. Hän oli entisellä paikkakunnalla todella masentunut ja syytti joka kerta meidän riidellessämme minua...

Yhteistyössä