Hakutulokset

  1. PrincessOfAcco

    Palstaileeko PrincessOfAcco vielä?

    Bööööö joku täällä kummittelee... Tästäkin aikaa, tammimasu on jo eskarilainen :D
  2. PrincessOfAcco

    Siis mitä v...a täällä tapahtuu???

    Bööööööö!!!
  3. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    joo siis mä feisbuukkailen kanssa ihan normaalisti, en missään ryhmissä siellä keskustele
  4. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    kiitos ultramariini. muistan ziziliskon myös
  5. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    juu meidän poika oli 2.1. Nyt on kamala uhmaikä meneillään ja sillon kun ei uhmaa niin on maailman ihanin ja suloisin. Mutta aina hän on niin iso poika, ei saa sanoa pieneksi. Sit kun hän menee nukkumaan haluaa minut viereen vähän silittelemään, niin sitten hän onkin yhtäkkiä vain vähän iso...
  6. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    joo toi kuva oli ihan huumorimielellä pakko testata kun se oli uusi.. heh... Mulla teki tiukkaa muistaa omat tunnukseni tänään, pitää myöntää... Kiitos vaan. Enpä tiedä saanko comebackia aikaiseksi tänne. tietty voisin hieman useammin välillä käydä pyörähtämässä :D
  7. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    me ollaan niin laiskoja että pyöritään vaan facebookissa... Me saatiin kyllä aikanamme paljon draamaa täällä aikaiseksi :D
  8. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    ja muistan siis jonseredin.. tästä salaperäisestä harmaasta vieraasta en tiedä;):stick:
  9. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    juu muistan katjan ja ultramariinin. Ihan hyvää kuuluu. Vanhimmainen lapsi on 5v tyttö ja poika kohta täyttää kolme. Valmistuin juuri sairaanhoitajaksi.. Äidille kuuluu hyvää myös, sisarukset kasvavat kovaa vauhtia jne...
  10. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    no hyvä et joku muistaa... muistin yhtäkkiä tän paikan olemassaolon yhden jutun takia ja ajattelin tulla kurkkaamaan että onko tuttuja naamoja paikalla..
  11. PrincessOfAcco

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    ei mua enää muisteta:wave:
  12. PrincessOfAcco

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Luin hiukan taaksepäin viestejä ja olen myös huomannut että vaikka vauva-aika oli todella raskasta kahden pienen kanssa, mutta nyt kun toinen on leikki-ikäinen ja toinen taapero niin heistä on seuraa toisilleen, muta jos mulla on ali yksin niin se on koko ajan mussa kiinni. Ihana et he voi...
  13. PrincessOfAcco

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Katja87 Ali on nukkunut jo 2kk "isojen sängyssä" isosiskon (ens kuussa 4v) kanssa samassa huoneessa ja hyvin on mennyt. Joskus jos heidät pitäisi saada samaan aikaan nukkumaan, jos Ali ei ole nukkunut aikaisemmin, niin sitten saan istua poliisina siellä hämärässä, ettei mee ihan...
  14. PrincessOfAcco

    Erikoinen galluppi:Käykö taapero suihkussa.....

    Meillä 4v ja 1v 4kk käyvät yhdessä kylvyssä ensin leikkimässä kylpyleluilla minun valvonnassa. Isossa kylpyammeessa ihan siis. Vauva-ammetta käytin siihen saakka kun ei osannut istua. Ja lopuksi suihku. Kiireessä käy vain suihkussa, mutta haluaisi jäädä leikkimään.
  15. PrincessOfAcco

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    juu sä et oo ollu tarpeeks erikoinen kai.. täällä kohujutut muistetaan.. heh.. mä aloitin 2006 maaliskuussa, nyt käyn varmaan 3x vuodessa täällä... :D
  16. PrincessOfAcco

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    mulla on tiistaina ja olen kuumessa eikä jaksais lukea... meillä on ollut ihan kamala kaksi viimeistä viikkoa nyt, kaikki kirjallisten töiden palautukset ja tentit samassa sumassa... Nyt kun jaksais nää vikat.. No juu sit keretään vielä nähdä! syksyllä meen harjoitteluun lukukauden...
  17. PrincessOfAcco

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    meillä kanssa tiistaina ja torstaina tentit ja opn seminaari... mutta syksyllä sitten jos sillon molemmat ollaan vielä siellä, mulla on vuosi jäljellä! Ja meidän lukujärjestys on melkeen aina täynnä että näyn kyllä koulussa paljon!
  18. PrincessOfAcco

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    nykäses ens kerran hihasta, kyllä mä sut sit nikistä tiedän :) Siellä instituutin puolella on muitakin huivipäisiä, yks suomalainenkin mutta amkin puolella vain mä. Meillä on enää kahtena päivänä koulua ja välillä ollaan kauan harjoittelussa et siks ei aina näy.. :)
  19. PrincessOfAcco

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    no juu ollaanhan me.. mä oon se ainoo huivipäinen heh... et oo voinut olla huomaamatta :whistle:

Yhteistyössä