Hakutulokset

  1. Apari

    Muita, jotka suhtautuvat turkistarhaukseen myönteisesti?

    Minusta turkistarhaus on elinkeino siinä missä autojen valmistus ja kampaajan työkin. Eläinten olot eivät tällä hetkellä parhaat mahdiolliset, mutta uskoaksen paljon paremmat Suomessa, kuin monessa muussa maassa. Siksi sitä ei pitäisi kieltää Suomessa vaan kiinnittää eläinten oloihin enemmän...
  2. Apari

    Gallup: Paino ja imetys

    Painosi ennen raskautta? Raskauskilojen määrä? Onnistuiko imetys hyvin? Painosi imetyksen loputtua? Olen pohtinut raskauskilojen kertymisen ja imetyksen "onnistumisen" yhteyttä. Luulen, että oma imetykseni meni hyvin, koska kiloja tuli runsaasti 55 kg:sta 83 kg:aan ja paino oli imetyksen...
  3. Apari

    Kuukautisvuoto on oudon kirkasta ja "venyvää"

    Lopetin pillerit muutama päivä sitten. Ennen lopettamista oli vuotoa muutama päivä ja sitten se loppui ja oli parin päivän tauko. Pillerien lopettamisesta seuraavana päivänä alkoi uudelleen vuoto. Se on jotenkin oudon "venyvää" ja kirkasta. Johtuuko tämä minipillerien lopettamisesta vai mistä...
  4. Apari

    Jack kuoli turhaan! :´(

    Myytinmurtajat todisti - Titanicin Jack kuoli turhaan! - Ilta-Sanomat Nyyh!
  5. Apari

    vauvan haluamisen vaikeus

    Meillä on vauva, 11kk. Minä opiskelen (vajaa puolet opidkelusta jäljellä) ja käyn töissä, miehellä 2vuorotyös Vauvakuume vaivaa. Aargh! kun ei osata päättää alettaisiko yrittää toista nyt vai sitten kun olen valmistunut. Apuva!
  6. Apari

    vauvan/taaperon kanssa saunominen

    Miten saunotte konttavan lapsen kanssa kotona? Entä uimahallissa? entäs sitten kun on lähdetty kävelemään? Vähän kaipailisin vinkkejä, kun vaikuttaa aika hankalalta...
  7. Apari

    Koulutehtäviä, huoh

    Mulla olisi vaikka miten koulutehtäviä tehtävänä, mutten vaan jaksa aloittaa niitä ja hyppään tänne katselemaan. Sitten manaan, kun vauva ei suostu nukkumaan tarpeeksi pitkiä päikkäreitä. Höh No parin tunnin päästä telttailemaan viikonlopuksi, hyvä sunnuntaina palata tekemättömien...
  8. Apari

    Hammaslankain

    Onko tollainen hammaslankain kätevä? Mikä niistä on hyvä, jos on pääasiassa aika ahtaat hammasvälit? Lankaus langalla kyllästyttää, mutta tulisiko tuota lankainta käytettyä useammin...
  9. Apari

    Me&I

    En ymmärrä, kun täällä jotkut kirjoittelevat siitä, miten Me&I:n vaatteet olisivat jotenkin erityisen kalliita. Kyllä aika monella muullakin merkillä -ihan normaaleissa kaupoissa- on 25€ maksavia bodyja...
  10. Apari

    Kysymys tupakoivalle äidille

    Minua on pitkään mietityttänyt miksi äiti, joka on pystynyt lopettamaan tupakoinnin raskauden ajaksi, aloittaa tupakoinnin uudellen?
  11. Apari

    Vauvakuume...

    Olen 22-vuotias, opiskelua 1,5 vuotta jäljellä ja vauva on 9 kk vanha. Nyt iski vauvakuume. Kommentteja kaipaisin, mitä kannattaisi tehdä. Toinen lapsi vai ei?
  12. Apari

    Kestositeitä käyttävät

    Tässä aloin askarrella itselleni kestositeitä/phs:ia kuukupin varmistukseksi. Millaisia kestositeitä käytätte? Pelkästään vai kupin kanssa? Montako käytössä? Onko linkata hyvää ja helppoa kaavaa. Aineina mulla on pul:ia, fleeceä ja sekalaisia imumateriaaleja. Kiitos avusta! :)
  13. Apari

    No nythän mä sen hokasin! Rintaliiveistä

    Jossain tutkimuksessa oli todettu, että jopa 70% suomalaisista naisista käyttää väärän kokoisia rintaliivejä. Nyt mä tiedän miksi... Eivät prkl myy missään oikean kokoisia! Pienin ympärys on lähes kaikissa 75, mikä on aivan liian iso. Hm
  14. Apari

    Mitä serkkupojalle rippilahjaksi?

    ? Ja kuuluuko juhliin mennessä onnitella?
  15. Apari

    Te joille tulee Seiska

    Katsotteko aina tähtitytön kuvan lehdestä? Arvosteletteko sitä kumppaninne kanssa? Mitä mieltä uusimmasta? Tähtityttö - 7 päivää
  16. Apari

    Mitä voin tehdä itselleni? Suuttumisesta

    Minulla on todella huonot hermot läheisteni seurassa. Vieraille pystyn esittämään pitkäpinnaisempaa. Mieheni tästä eniten kärsii ja lapsemme, kunhan tuosta kasvaa ja alkaa ymmärtää. Samalla tietysti välit viilenevät, kun olen aina raivoissani. En tiedä miksi olen tällainen, osaksi taitaa...
  17. Apari

    Ulkoileeko vauvasi joka päivä?

    Ulkoileeko alle yksivuotiaasi joka päivä ts. käyttekö joka päivä kävelyllä tai nukkuuko vauva ulkona joka päivä? Meillä ei...
  18. Apari

    Marjolla kolme keskenmenoa

    Tosi-tv-äiti kertoo rajuista keskenmenoistaan | Viihde | Iltalehti.fi Mietiskelin voivatko johtua siitä, kun on painostaan niin neuroottinen. Rypäleraskaus tuskin, mutta ne muut..
  19. Apari

    Miten poistat karvasi?

    Miten poistat ihokarvojasi. Mulla sääret vaihtelevasti höylällä tai epilaattorilla, kainalot väylällä ja alapää ladyshaverilla.
  20. Apari

    Olenko huono äiti?

    Kaverini sanoi, että jätän vauvani 4kk kovin helposti hoitoon. Ei tarkoittanut sitä pahalla, mutta olen alkanut miettiä, jätänkö tosiaan? Olenko siis tunteeton, kun pystyn jättämään vauvani vähintään 2 krt viikossa isovanhempiensa hoitoon, jotta itse pääsen urheilemaan/syömään miehen kanssa...

Yhteistyössä