Hakutulokset

  1. unea

    Pohjanmaan odottajat

    Kiits Niq. Vauvan ehdoilla mennään, jos alkaa tuntua että hän protestoi meteliä, niin poistutaan takavasemmalle. :) Tai sitte mä piinaan sitä niin että se päättää tulla pois! :stick: Eikai, pikku kultaraukka. <3 Ja muutenkin, pysytellään siä taka-alalla. Myikös Karma ollenkaa enää ennakkoja...
  2. unea

    Äidit jotka eivät imetä?? :)

    Ei oo kauaa kun tuskittelin tuota imetysvouhotusta.. Mua alkaa ahdistaa se asia suunnattomasti kun luen aiheesta, aina se on jotenki "ah, niin ihanaa, niin hienoa. Parasta, ainoaa oikeaa. Äidin ja lapsen yhteistä aikaa.." Mulla on yksi lapsi jota imetin 3kk, sai tuona aikana myös pullosta...
  3. unea

    Mitä tulee mieleen tällaisesta kodista?

    Apua! Ei! Tekis mieli mennä tonne sekaamaan kaikki! :D Hallittu kaaos..
  4. unea

    Olisikohan tämä mekko kiva kesäjuhliin?

    Minusta tuo eka on aika tätimäinen. Toi punanen on kiva! Ompelet vaan palan kangasta kaula-aukkoa peittämään jos ahistaa. ;)
  5. unea

    Pohjanmaan odottajat

    Mä hain tänään liput sinne Kotiteollisuuden keikalle. :p
  6. unea

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Hei pitkästä aikaa! OnnEa ihan kaikille vauvan saaneille ihan tasapuolisesti! Ihanaa. :heart: Itse vielä ihan isona ollaan.. Ei lähdön merkkejä.. Unissa vaan oon pari kertaa saanut vauvan. Palstailut on kyllä jäänyt, jotenki ei oo saanu mitään kirjoitettua, usein oon tän avannut ja...
  7. unea

    Mitä mieltä valaisimesta? (linkki)

    Hieno! Sopis meille. :D
  8. unea

    Pohjanmaan odottajat

    Kiitos tsempeistä! :) Huomenna ois neuvola, ahistaa ku taas tullu painoa.. :/ Mutta nyt kyllä turvottaakin! Eipä Niq tohon selkäkipuun oikein mikään muu auta ku synnytys sitte, siksi saikkua, saikkua vaan. No ei, kyllähän iisimmin ottaminen auttaa. Ainaki itellä. Käytä vaan mekan...
  9. unea

    Pohjanmaan odottajat

    Moi! hah-hah-hAa, täälä vauva mahassa köllöttelee! Ei sillä tunnu olevan minkäänlaista hinkua ulkomaailmaan. Oliskin.. Mä niin herään lähtöä toivomaan aina kun on ees jotain tuntemuksia. Niq, synnytysstrategia (mikä sana! O_o) on joo sellanen että kaikki kivunlievitykset mulle heti kiitos...
  10. unea

    Pohjanmaan odottajat

    Moi! Tervetuloa Shaitanja! :) Oon käyny lääkärineuvoloiden yhteydessä ton ELinan mittailtavana, ja mukava on. Se taitaa olla mun ekan raskauden aikasen terkkarin älomasijainen. Mmilia, onneksi on tää nykymuotikin aika väljä ja pitkiä paitoja että saa verhottua ittensä ja tän pallon...
  11. unea

    Pohjanmaan odottajat

    Heipat! Mmilialle vaaleenpunasta oNnea! :) Ihana juttu että kaikki hyvin! Säikäyttää aina niin paljon jos on hiljainen päivä. Uskallatkos ostella nyt ihan tyttöjuttuja vai suhtaudutko varauksella? Meillehän on kans tyttöä luvattu, ja kyllä unohtui neutraalit värit siinä vaiheessa! Esikoisen...
  12. unea

    Pohjanmaan odottajat

    Niq, loppuraskauden aikana neuvola järjestää mammalomaileville muutaman tollasen aamuisen tapaamisen, sielä on aina joku ohjattu aihe. Nyt esim on ens kerralla rentoutus. Varmasti tulet kuulemaan vielä sitten terkkarilta! :) Voi ärsytys miten typerä ultraus! Hitto noita on niin moneksi! Ja kun...
  13. unea

    Noloin paikka, jossa olet alkanut itkemään/nauramaan?

    Just kikatin kassajonossa yksin. ->Meidän lähikaupassa on myyjä joka tosi oudolla ja ärsyttävällä tavalla (ja äänellä) kivahtaa tervehdyksen. Mies kävi aiemmin ennen mua kaupassa ja manasi myyjää ja toisti hänen kimakkaa tervehdystään, sitten piti mun mennä vielä käymään kaupassa. En saanut...
  14. unea

    Mulla on varmasti maailman kuivin mies

    :laugh: eikä....! Voi toista, sielä se kihnuttaa.. :D
  15. unea

    Mitä mieltä olette niistä korviksista joilla isonnetaan sitä reikää suuremmaksi ja suuremmaksi?

    Nyt taitaa olla 12mm. Maksimi itellä on 20mm. Kerran jo annoin umpeutua, ja silloinkin oli 12mm ja ihan tavallisten korvisreikien kokoisiksi pienenivät. Umpeutumiseen vaikuttaa sekin kuinka on venyttänyt, onko korvanlehti repeillyt ja sitten arpeutunut. Se on vähän millä asenteella venytetyt...
  16. unea

    Pohjanmaan odottajat

    Ihana olla mammalomalla! Tuntuu niin ansaitulta. :) Katios, mä olen ehkä tulossa ens ma synnytysvalmennukseen. Olitko silloin ekalla kerralla? Oliko sielä paljon porukkaa? Entäs muuten nuo maanantai aamuiset "mammapiirit" neuvolassa, onko joku käynyt niissä? Liitoskipuja on kyllä joo...
  17. unea

    Pohjanmaan odottajat

    Pissajuttuja Niqulle, siis jos kirkonkranniin menet, niin sielä vessassa on tarralaput, kynä ja purkit pöntön vieressä. Nimi lappuun, lappu purkkiin ja urea purkkiin ja sit siitä luukusta. :D Mä kans stressasin tuota aluksi. Mutta se onkin perin yksinkertaista. ;)
  18. unea

    mammajumppaa seinäjoella???

    Kiitos paivi28, täytynee katsoa tuo! :) Mulla ei oo koskaan ollut kuntosali jäsenyyttä.. Mikä niissä sitten tökkii? Se irtisanoutuminen vissiin?
  19. unea

    mammajumppaa seinäjoella???

    Nostelen.. Kiinnostais kans itseä olisko jotain mammajoogaa tms Sjoella?! Netistä enkä neuvolan seinältä ole löytänyt, myöskään lehtien menovinkit ei vinkkaa mitään. :( Mutta pilateksen löysin! (ei vaan käy enää mun aikatauluun) MammaPilates - Physio Pilates - Hanna Leskelä
  20. unea

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Kotilohikäärme, kiitos, hyvä tietää!:) Suoraan sanottuna mua epäilyttääkin vähän se hinta-laatusuhde mikä mahtaa olla.. Mutta myyjä sai kyllä vakuutettua. Huoltavat ja varaosat tulee nopeesti. hmm. Joo ja olivat firkonit. Musta ne meni pieneen tilaan kun ne kasas ja tais olla ilmakumi...

Yhteistyössä