Hakutulokset

  1. S

    kokkeilen vaa

  2. S

    Täällä on yks kuraan kuollu kuttu...

    Ihan stanan moinen räkätauti päällänsä ja niin yhtäkkiä iski, että huh huh.. :snotty: Mistä v****sta tätä räkää oikeen tulee!! |O |O :kieh: Ei kivaa, ei ollenkaan.
  3. S

    Kohta saapuupi meijän uus sohva!

    Wipiii!! Kauan sitä etittiin, mut löytypä kumminkin. Kuvaa ette saa, kun mä olen edelleen niin käsi, et en niitä kuvia tänne saa. En edes yritä.. :kieh: Mut hieno se on! :D
  4. S

    Elämän suuria ja vaikeita kysymyksiä..

    Menenkö kumminkin sekottamaan dipin ja maistan muutaman sipsin vai jumahdanko koko loppu ehtooks tähän.. :/ Jos mä vedän pitkää tikkua! B)
  5. S

    Nyt se pirkule iski muhunkin...

    Se kuuluisa vauvakuume! |O Onko muita toimivia parannus keinoja kun se vauva!? B)
  6. S

    Kehtaanks ees kysyä...

    Että kun huomenna on se Bon Jovin keikka (jihuu jihuu jihuu) niin mikähän siel on käytäntö, saako ottaa omaa kameraa mukaan? Ku emmie tiiä :snotty: Veikkaan ristiä... B)
  7. S

    Kohta on pojalla isojen sänky!

    Mies on maalaamassa päätyjä, toivottavasti ei vaan lopu maali kesken :xmas: Onks muilla millai lapset tottunu isojen sänkyyn? :)
  8. S

    Allergikot hei!!

    Saakos reseptillä vahvempia allergialääkkeitä. Kun ei tunnu noi apteekin omat tehovan enää. Histec ja zyrtec on ainakin ihan yhtä tyhjän kanssa.. :kieh: :snotty:
  9. S

    Minkäkokosia kirppuja löytyy?

    Neiti hippiäinen, ikää reilu 9kk ja suuren suuret mitat 7280g ja 69cm :heart: Meijä mini
  10. S

    Lapsia varten on rapuissa portit..

    Mutta mitähän mä keksisin ittelleni niihin!? Me on asuttu tässä nyt pari kuukautta ja mä olen nyt kaatunu noissa rapuissa sitten jo 3 kertaa! :xmas: Persposki mustana, käsivarressa palovamman näkönen haava ja nyt varmaan mustuu taas kankku.. :kieh:
  11. S

    Hih...;)

    Sisko täyttää 19v viikon päästä ja mie menin ja tilasin hälle puhalettavan aviomiehen.. :laugh: Olisko tarvinnu ottaa ittellekki?... :xmas:
  12. S

    Miksi, miksiii!!!!??

    Ei voi olla tyytyväinen siihen mitä on? Kun periaatteessa on kaikki mitä ihminen saattaa toivoa (tai ainakin kaikki mulle) Ja silti, silti en vaan oo tyytyväinen.. :kieh:
  13. S

    Jepuujee! Poika on päiväkuiva :)

    On se sitten vaan uskottava, et lapset ne vaan kasvaa ja kehittyy. Eipä tarvii poika enää päivällä vaippaa. Itte kiipiää potalle reippaasti ja vaippa on ihan yäk. Millais te ootte kauppareissut hoitanu juur kuivaks oppineen kanssa? Meillä kun on kauppaan hieman matkaa niin hätä varmaan tulee...
  14. S

    Puutarhaimmeiset!

    Mikä on semmonen puu missä on aivan ihanat semmoset melkein fuksianpunaiset kukat/lehdet? Kukkii nyt ainakin länsi-suomessa. Kiittää hän :flower:
  15. S

    Rippijuhlista..

    Kun kun..Osottaako käytöstapojen puutetta ja täyttä metsäläisyyttä jos ei 2 pienen lapsen kanssa mene sinne konrirmaatioon. Vaan pelkästään juhlapaikalle? Kun tiedän aivan sata varmaks, et nuorempi ei ainakaan jaksa siellä sitten sekunttiakaan olla. Vai pyörinkö tyynen rauhallisesti pihalla...
  16. S

    Mää meen tuikkaan saunan tuleen..

    Pitäkäähän peukkuja jotta se syttyypi B)
  17. S

    Sirkukseen.

    Uskaltaisko mennä hiukan reilu 2v pojan kanssa. Jos on tommonen perus rauhallinen kaveri. Tai no, mitä tyhmiä kyselen. Kai sieltä kesken voi pois lähtee. Mitähän ne liput nykyään maksaa. Viime kerrasta on hiukan aikaa. :xmas:
  18. S

    Mie en halua valittaa..

    Mutta IHMETTELEN..Selventäkäähän tyhmälle, miksi esikoisesta saa "vaan"hoitorahaa ja kuopuksesta kotihoidontukea. Miten oletetaan, et toinen "pärjää" kuukauden alle satasella ja toinen saa melkein 400?? Missä vaiheessa ne lapset muuttuu kelassa noin eriarvosiks? Hassua :xmas: Mutta ihan...
  19. S

    Ai että :)

    Miepä tulin juur kampaajalta ja mä voisin haistella tätä tukkaa ihan kokoajan. Tuoksuu ihan saunavihdalta! :D Värjättiin kasvivärillä hiukset, aivan uus tuttavuus mulle ja suosittelen kyllä =)
  20. S

    Mitenkäs saadaan luotua illuusio..

    Paksummasta tukasta :D (sori tukka aihe :laugh: ) Kun tavaraa on mutta ohuen ohuita on yksittäisinä nää hiukset. Kampaajalle aikaa suunnittelen ja se nyt tietenkin tietää mitä tekee, mutta pohdimpa kumminkin. Kiharakin olis ihan jees, mutta ei taida tukka kestää. Mutta mitä, raitaa...

Yhteistyössä