Hakutulokset

  1. M

    Äänestys: Mikä on mielestäsi Robinin kaikkien aikojen paras biisi?

    boom kah on hyvä biisi! :D Tämä siis tyttäreni 9 v. kommentti, toivottavasti onni potkaisee!
  2. M

    Siis pitääkö tuonne markkinoille vielä erikseen rekisteröityä?

    Vai pystyykö jotenkin muuten jättämään " lahjoitetaan " ilmoituksen? Luulin että riittä kun täällä on rekisteröitynyt...
  3. M

    Miksi Youtube lataa niin hitaasti?

    Onko muilla sama ongelma? mulla latailee nyt yhtä biisiä tosi kauan kun taas ennen pystyi samalla kuuntelemaan ja latasi niisiä samalla... Ja tää koskee kaikki mitä yritän nyt kuunnella. Ärsyttää
  4. M

    Voihan vee! Hammaslääkäri

    Joo jostain syystä ei kirjoittanut mulle tästä käynnistä laskua.. Suorastaan suutui mulle kun kysyin että miten näin on päässy käymään, sanoi heti että en ollut minä
  5. M

    Voihan vee! Hammaslääkäri

    on sitten katkassu jonkun instrumentin mun hampaan sisään, ja nyt ei tiedetä menetänkö koko hampaan sen takia... Ilmankos siihen sattukin jotenkin oudosti |O Ja kunnallisesta on kyse
  6. M

    Mitä jos pph sairastuu?

    Mäkin yrittäisin sinnitellä päivän loppuun, ellei ole aivan järkyttävä vatsatauti niin silloin kyllä soittaisin että tulevat hakemaan lapset pois. Ja varahoitoon tietsti ilmottaisin että muksut ovat tulossa.
  7. M

    Olen aivan puhki tähän työhön, olen pph..

    Meillä ei pph;t tee viikonloppuja eikä juhlapyhiä. Niitä varten on vuorohoitopk. Ei myöskään yksityiset. En ole kyllä edes kuullutkaan kunnista joissa näin tehdään. Eri asia varmaan on jos itse niin haluaa.
  8. M

    Olen aivan puhki tähän työhön, olen pph..

    Me taas ei saada edes käyttää ylitöitä vapaiksi, vaan ne tulee automaattisesti rahana. Ja ei tod. tule prosenteilla, vaan ihan tuntipalkkana, eli tosi ruhtinaalliset ylityökorvaukset :)
  9. M

    voi v***u mä vaan sanon! Mies ei ole tullut kotiin ja

    Mutta ei kai ne hyväksy pankkikorttia...?
  10. M

    Minkäs hintaista teillä päin on ip-toiminta?

    Meillä 90?/kk
  11. M

    Miten te tilaatte Tallinnan matkan?

    Joo siis pk seudulta tullaan, en ole vaan piitkään aikaan käynyt virossa, joten en tiedä mistä lähteä katsastelemaan, mutta eiköhän se onnistu!
  12. M

    Miten te tilaatte Tallinnan matkan?

    Varaatko hotellin myös netistä?
  13. M

    Miten te tilaatte Tallinnan matkan?

    Mistä? Ja paljonko maksoi?
  14. M

    Miten te tilaatte Tallinnan matkan?

    Siis ostatteko matkan+hotelliyön jostain valmiiksi laitetusta paketista,( esim. eckerö line ) vaiko soitatte itse hotelliin ja varaatte? Mulla on ongelma kun en tiedä mistä lähtisi etsimään ja kumpi on halvempaa :ashamed:
  15. M

    Miten ihmeessä tuon ZhuZhu Petsin pitäisi mennä eteenpäin?

    Ei siinä ole kun merkki "off" joka osoittaa juuri sitä kohtaa selässä mistä pitäisi painaa, hermot tässä menee..
  16. M

    Miten ihmeessä tuon ZhuZhu Petsin pitäisi mennä eteenpäin?

    Missä kohtaa tuo try me sinetti on? Avasin sen kun vaihdoin patterit enkä löytänyt mitään Ja selästä ollaan painettu..
  17. M

    Miten ihmeessä tuon ZhuZhu Petsin pitäisi mennä eteenpäin?

    Vaihdoin patterit, mutta ei silti mene eteenpäin, vai onko siihen joku kikka??
  18. M

    Miten ihmeessä tuon ZhuZhu Petsin pitäisi mennä eteenpäin?

    Tyttö sai lahjaksi ko lelun ja siihen rataa, mutta ei se lähde eteenpäin vaikka selästä painaa. Äänet kyllä kuuluu mutta olisi kiva jos se menisi myös eteenpäin :headwall:
  19. M

    Valkoinen Trofast järjestelmä..?

    Ok. Kiitos tiedosta =)

Yhteistyössä