Hakutulokset

  1. L

    Rattaista?

    Millaiset menopelit teillä on ollut pienillä? Kerro myös hyvät ja huonot puolet? Meille tulossa kesävauvat ja Emmaljungan kaksostenrattaat löytyy. Mutta mikä olisi paras ratkaisu siihen lisäksi. Pehmeät kantokassit? Onko kovia kantokoppia, jotka mahtuisivat siihen ratasosaan? Minua inhottaa...
  2. L

    Millaiset ohjeet olette saaneet autoiluun

    Heippa kaikille, Millaiset ohjeet olette saaneet autoiluun, erityisesti pitemmille matkoille? Minulla oli neuvola tällä viikolla, mutta aivot löi tyhjää ja unohdin kokonaan kysyä asiasta :kieh: Minulla nyt 24+2 ja pääsiäisenä tekis vielä mieli kotikotiin käymään (matka 330 km). Onko hullua...
  3. L

    Kaksosten synnytys luomuna?

    Onko kukaan synnyttänyt näin? Ja millä voimilla sen toisen saa punnerrettua ulos? Itsellä kolme lasta entuudestaan, kaikki suht nopeita synnytyksiä (30 min-5h) ja kaksi viimesintä ilman kivunlievitystä. Nyt odotellaan kaksosia ja alkanut kovasti mietityttää tuleva, vaikka siihen vielä onkin...
  4. L

    käsityö- ja askartelukerholaiset huom

    Käykäähän katsomassa kerhon keskustelu-osiota. Laitoin sinne ketjun, jossa pohdintaa, miten saisimme kerhon "heräämään henkiin". Kommenttia sinne, kiitos.
  5. L

    kääretorttu

    Mitäs rullan täytteeksi kuningatarhillon lisäksi? Mitä se valkoinen tahna on, jota kaupan tortuissa lisänä on?
  6. L

    Mikä olikaan osoite

    Jossa oli kaikenlaisia onnittelutekstejä/värssyjä? Ihan tyhjää raksuttaa......
  7. L

    Jyväskyläläiset huomio

    Olen tulossa keskiviikkona teillepäin omalla autolla pohjoisesta. Osaisiko joku antaa helpot ajo-ohjeet Hotelli Cumulukseen?

Yhteistyössä