Hakutulokset

  1. Matkaroskis

    Etsitään Hra Huuta

    Etsitään Hra Huuta, ilmottele jos näät tän tai jos joku tietää jotain t. Wanha
  2. Matkaroskis

    Lapset kasvaa niin nopeeta <3

    Meidän kaksostytöt täyttää tänään jo 2v ja tuntuu,et vastahan ne synty :) Ihania pieniä ihmisiä kuitenki,toimeliaita uhmaikäsiä jo :D Kohta jos petiin kömpis,kunhan saa kakut kelmutettua oottaan aamun koristelua ja päivällä sitte juhlahumua! :D
  3. Matkaroskis

    Auttakaa tyhmää,mobiililippu?

    Oon lähdössä perjantaina junalla reissuun,noh mulla on siis puhelimessa mobiililippu,mutta miten se niinku toimii? Vr:n sivuilla on ohjeet,et tallenna se lippu puhelimeen jos nettiyhteyttä ei sit myöhemmin ole. Mutta tää tollo ei ymmärrä kuinka saan siitä linkistä sen lipun tallennettua.. Ja...
  4. Matkaroskis

    Liberokoodi jollekkin!

    633I2E7CH5 Ole hyvä :)
  5. Matkaroskis

    Muutto-miten tästä selviää?

    Eli muutettiin komisenviikkoa sitten lapista pk-seudulle ja mies ja lapset tuntuu sopeutuvan uuteen elämään yllättävän kivuttomasti,ite taas en. Kaikki on vierasta,tuntuu ku eläisin jonku muun elämää. Itkeskelin viimeviikon ja nyt on sikäli tasaantunu,etten itkeskele,mutta mieli on silti...
  6. Matkaroskis

    Espoon rastasmäki/rastaala

    Osaako joku kertoa millasta aluetta asua? Kamala kiire löytää asunto ja tuolla olis vapautumassa,koulu siinä olis lähellä ja ilmeisesti lapsiperheitä paljon? :) Kertokaa tietonne ja auttakaa :D
  7. Matkaroskis

    Rakenne kynsien tekijät/tekijöistä tietävät! (Espoo)

    Jeesikääs mua,eli espoossa tai lähialueilla rakennekynsien tekijää kaipailen pikasesti. Teen niitä itseki,mutta tarvikkeet on kotona 800km:npäässä. Nyt etsin suht edullista tekijää,koska tekijä kenen piti tänään kynnet tehdä teki oharin. Ja kynnet haluaisin viikonloppua ajatellen :)
  8. Matkaroskis

    Kuvia palstalaisista!

    Eli mulla meinaa olla supertylsää ja ekaa kertaa IKINÄ uskaltaudun alottaan kuvaketjun :ashamed: Olis kiva nähhä taas teidän kauniita naamojanne :) Tässä minun pärstä. Aijaa.com - 8311281.jpg
  9. Matkaroskis

    Ruokaravintolat espoossa?

    Auttakaa ja kertokaa hyviä ruokaravintoloita espoossa :) Mielellään silleen,että espoonlahdesta olis autolla helppo ajella,vaikkei alueita tunnekaan :) Tänään 3v hääpäivä ja olis kiva käydä syömässä illalla jossain :heart:
  10. Matkaroskis

    Kaksosten tappelut-turhis

    Mie en tajunnu,et 1v 3kk vanhat vois jo noin paljon tapella :O Oon nykyään joko kiskomassa niitä pois pahanteosta tai ottamassa niitä pois toistensa kimpusta.Toivottavasti tää vaihe menee pian ohi.Oi ja voi minun hermoparkoja ja nuita pieniä mussukoita :D Ja se vielä,et miten nuo voi ehtiä...
  11. Matkaroskis

    Mielipiteitä kaivataan-muutto mietiskelyä

    Eli tästä tulee varmaan pitkä ja sekava selostus,mutta koitan saada järkevhköä teksitiä aikaseksi. Eli me asutaan rovaniemellä,ollaan täältä kotosin.Viihdytään ihan ok,ystäviä on täällä,mutta muuta ei.Mies on ollu työttömänä nyt niin kauan,et liitonpäivät loppuu kohta.Ja töitä ei vaan tunnu...
  12. Matkaroskis

    Emmaljunga scooter twin?

    Kellään kyseisiä rattaita? Onko toimivat,kivat? Haluaisin semmoset kaksosille,mutta mietityttään,että se selkänoja on yhteinen?Eikö se hankaloita? Käytettyjä siis kattelen,joten en oo uusimpia malleja tutkaillu.Katoin vaan et yksissä ainaki okli yhteinen selkänoja :)
  13. Matkaroskis

    Rattaiden varaosista

    Osaisko joku auttaa,et mistähän lähtis etsimään rattaisiin sitä vyön lukko-osaa?Siis se kappale mihin ne vyöt napsautetaan kiinni.Meillä hajos se ja takuuta rattaissa ei enää edes ole. Itellä ei edes leikkaa,et mistä semmosia vois kysellä.Siis onko lastentarvikkeet tms.ainoita paikkoja mistä...
  14. Matkaroskis

    Jutut on hyvät!

    Poika kuulu tinkaavan isin kanssa keittiössä millä saa syödä jukurttia. P:"Syön tällä haalukalla." I:"Ei,ku sitä syödään lusikalla." P:Mutta synttälisankali saa valita millä syödään."I:"Ei." P:"Mutta jotku venskalaiset voi syödä niin!I:"Joo,mutta sie et nyt voi:" Ja poika siis ei ole...
  15. Matkaroskis

    Torey Hayden-hiljaisuuden lapset

    Täältä joskus luin,että ovat hyviä kirjoja ja nyt luin tuon hiljaisuuden lapset.Tykkäsin kovasti,mielenkiintonen oli. Mitäs muita lukemisen arvosia kirjoja Hayden on kirjottanu ja saa toki ehdotaa muita samantyyppisiä kirjoja? :)
  16. Matkaroskis

    Norwegianilla lentäneitä?

    Onko kukaan käyttäny kyseistä lentoyhtiötä? Toimiko kaikki ihan ok?Eli uskallanko lentää,ku sillä tulis reissu mahdolliseksi ku on niin edullista :)
  17. Matkaroskis

    Tää on niin hauska :D

    Joo mulla huono huumorintaju,mutta inhoan niin sitä oikeaa pesuainemainosta! Tää on aina vaan paljon parempi:D:laugh: YouTube - NikoLa - Homo Pesuaine
  18. Matkaroskis

    Tää on niin hauska :D

    Joo mulla huono huumorintaju,mutta inhoan niin sitä oikeaa pesuainemainosta! Tää on aina vaan paljon parempi:D:laugh:
  19. Matkaroskis

    Primolut lääkkeistä tietäviä?

    Eli onko kellään kokemusta kuukautisten siirtämisestä nuilla tableteilla? Onko kierto heittäny sitte niiden jälkeen? Mie siirsin viime kuussa ja nyt ei menkkoja kuulu ja ehkäsyä on käytetty..hirvittää mahdollinen raskaus,kaksoset vasta kohta 6kk ja lapsiluku täynnä ainaki tällä hetkellä...
  20. Matkaroskis

    Saanhan valittaa?

    Menee hermo |O Mie oon ollu tänään muutaman tunnin pois kotoa ja joku on kummasti täällä silla aikaa antanu mennä ihan sikin sokin ja kas kummaa kuka siivoaa,mie.Ei toki kukaan pakota,mutta rakastan sitä et on siistiä ja on ihana illalla olla,ku lapset nukkuu ja saa nauttia siitä,et kukaan...

Yhteistyössä