Hakutulokset

  1. M

    Onko joku tilannut tuolta inkclubista tavaraa?

    onko ihan luotettava nettikauppa ja tuotteet hyviä?
  2. M

    Kesäkuun kullankerät 2008 TOUKOKUUSSA

    31.5.2008 Ursulainen ja Viljami 2920g ja 48 cm/10kk 9100g ja 71,5cm 1.6.2008 Ammu ja Milla 3820g ja 51 cm /10kk 9500g ja 72cm 3.6.2008 Mamitzu06 ja Justiina 4075g ja 49 cm/ 10kk 7470g ja 72,2cm 4.6.2008 Kielletty ja Leevi 3860g ja 53 cm / 6kk 8005g ja 68cm Babyblue08 ja poika 3640g...
  3. M

    sähköpostin tuomaa; vietä halpa loma

    Jos lompakko ammottaa tyhjyyttään, kannattaa kokeilla näitä huokeita vaihtoehtoja! Iloista lomaa!? Säästä rahaa ja vaihda edullisempaan lomanviettotapaan: virkisty viettämällä simulaatioloma tee-se-itse - malliin! Erilaiset simulaatiovaihtoehdot: Lomalennot Pakkaa 20 kg kiviä...
  4. M

    Melkoisia tila-autoja noi mopoautot

    10 teiniä ja 2 mopoautoo. Ei hyvää päivää |O Ja toinen paineli tonne mettään kävelytielle!
  5. M

    Apuja närästykseen

    Onko mitään kotikonstia millä hallita järkyttävää närästystä, muuta kuin rennie? Ne alkaa tuleen jo korvista :x Neuvolassa suositeltiin piimää, mut mä en voi sietää sitä, eli oisko jotain muuta? rv 27 menossa, eli vielä pitäis monta viikkoo kärsiä :headwall:
  6. M

    tupakkalakko, aargh

    Kyllä tupakkalakossa oleva mies on sit ihana, huomaavainen ja hyväntuulinen |O Tarvii hommata itelle kohta korvatulpat, että sitä räyhäämistä jaksaa kuunnelle. :/
  7. M

    hiusten värjäys apua kaipailen

    tämmöset hiukset nyt haluaisin. Tällä hetkellä pää on aika vaalee. Eli miten mun kannattais värjätä? Ensin koko pää ruskeeks ja sitten vasta noi raidat vai Vedänkö kaikki kerralla päähän ja erottelen folioilla vai miten?
  8. M

    saatiin sitten väärennetty raha

    Käytiin kaupassa ja automaatista nostin viiskymppisen. No mentiin kassalle ja ihmeteltiin ku se kassatyttö sitä pyörittelee ja naureskelee ja käy näyttään viereiselle kassalle. Sitten tulee sanoo, että hänen pitää käydä tarkistaan se. Kyllä se sit vihdoin hyväksyttiin ja saatiin ostoksemme...
  9. M

    miten mies pukeutuu siivouspäivänä

    :laugh:
  10. M

    muistakaan selviytyjät tänään :D

    aattelin muistuttaa, jos joku on unohtanut :D klo 21.15
  11. M

    tamagotchi etsii uutta kotia :D

    suursiivous käynnissä ja tuommonen ötökkä putkahti kätköistä esiin :laugh: olisko kenelläkään lasta, jota tuommonen elukka kiinnostais? voisin pistää postiin, en raaski roskiinkaan heittää raasua :/ ja elukka on pikkunen fisu :D
  12. M

    jaaha, mitähän oli taas tapahtunu

    tuolla poliisit juoksi pitkin ojia ja sit oli joku karhukoplan äijä luotiliivit päällä. en tiiä mitä rikollista ne koitti kiinni saada. :o
  13. M

    hemmetin flunssa

    tää on niin tätä! mä en oo ikinä sairaslomalla saati sitten kipeenä ja nyt ku kesäloma alko niin hitonmoinen räkätauti iski päälle :headwall: että hyvää lomaa vaan itse kullekin |O :snotty:

Yhteistyössä